Het echo (foto) topic!
+26
Lejow
Jasmine
PapillonRose
Ayla
Dora
Roodkapje
Stuiterbal
miss piggy
Susan
Monnie
Star007
joyce0606
Puggle
liesje
Rouge
Happydobby
PiP
CCC
studiebol
Océane
Smaragdje
Flip Fluitketel
slaatje
Supertalentje
Shy
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Het echo (foto) topic!
Ik heb ook bijna geen babyfoto's van mezelf. Door toedoen van mijn vader, die ik al jaren niet gezien heb, waas dat geen geld voor
Ik ga zoooo veel foto's maken van de baby
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Ik heb ook bijna geen babyfoto's van mezelf. Door toedoen van mijn vader, die ik al jaren niet gezien heb, waas dat geen geld voor
ik heb ook al zoooo veel foto's! wel handig tegenwoordig met digitale camera's...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Charlie schreef:Parel schreef:Ik vind die tweelingecho's zo mooi!
Charlie, is het 2-eiig?
Ja, ze hebben allebei heel duidelijk een eigen huisje .
Mooie duidelijke echo! Kunt wel zien dat het in het ziekenhuis is gemaakt. Die van mij de 1e was bij de verloskundige, die daarna allemaal in het ziekenhuis, en daar hebben ze echt veel betere apparatuur.
Over dat 2-eiige, hebben ze een eigen binnen en een eigen buitenvlies beide?? Want dan kan het ook 1-eiig zijn. Hebben ze mij later ook verteld. Bij ons lijken ze heel erg op elkaar, dus ws. is het toch 1-eiig. Ben benieuwd! Willen jullie wel de geslachten weten van tevoren?
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Charlie schreef:Parel schreef:Ik vind die tweelingecho's zo mooi!
Charlie, is het 2-eiig?
Mooie duidelijke echo! Kunt wel zien dat het in het ziekenhuis is gemaakt. Die van mij de 1e was bij de verloskundige, die daarna allemaal in het ziekenhuis, en daar hebben ze echt veel betere aparatuur.
Over dat 2-eiige, hebben ze een eigen binnen en een eigen buitenvlies beide?? Want dan kan het ook 1-eiig zijn. Hebben ze mij later ook verteld. Bij ons lijken ze heel erg op elkaar, dus ws. is het toch 1-eiig. Ben benieuwd! Willen jullie wel de geslachten weten van tevoren?
Dat vlies hebben ze allebei zelf, in het ziekenhuis zeiden ze dat het dus daarom twee-eiig was, maar ik heb geen idee of dat klopt. Kan dus volgens jou ook anders zijn? Ben zooo benieuwd hoe ze eruit zien!
Wij willen de geslachten graag vantevoren weten, véél te nieuwsgierig. Met hoeveel weken ben jij eigenlijk bevallen en was jouw buik ook al zo vroeg zo groot?
Gast- Gast
Charlie schreef:_MamaRosa_ schreef:Charlie schreef:Parel schreef:Ik vind die tweelingecho's zo mooi!
Charlie, is het 2-eiig?
Mooie duidelijke echo! Kunt wel zien dat het in het ziekenhuis is gemaakt. Die van mij de 1e was bij de verloskundige, die daarna allemaal in het ziekenhuis, en daar hebben ze echt veel betere aparatuur.
Dat vlies hebben ze allebei zelf, in het ziekenhuis zeiden ze dat het dus daarom twee-eiig was, maar ik heb geen idee of dat klopt. Kan dus volgens jou ook anders zijn? Ben zooo benieuwd hoe ze eruit zien!
Wij willen de geslachten graag vantevoren weten, véél te nieuwsgierig. Met hoeveel weken ben jij eigenlijk bevallen en was jouw buik ook al zo vroeg zo groot?
De echoscopiste bij mij die ik de 1e keer had was er ook zeker van dat het dan 2-eiig is, maar dat blijkt niet altijd zo te hoeven zijn. De kans is wel groter, maar een klein percentage is toch 1-eiig. Die zijn dan al heel vroeg gesplitst en krijgen dus alles zelf. Ik kan er zo even niks over vinden op internet, maar info is er wel.
Zekerheid kunnen wij nu alleen nog krijgen als we een dna-test laten doen, maar dat kost rond de 300 euro, en dat hebben we er gewoon niet voor over. Alleen soms moet ik het zo vaak uitleggen waarom we het niet weten, dat ik het wel eens zeker zou willen weten, maar goed. Als het gratis was, deden we het vandaag nog, haha!
Mijn buik was met 5 weken al behoorlijk gegroeid, was dan ook mijn 3e zwangerschap, maar ik voelde de baarmoeder ook al heel snel boven het schaambot uitkomen. Daarom had ik het vermoeden al dat het er wel eens 2 konden zijn, wat dus ook zo was.
Ik ben met 38 weken bevallen omdat ze beide in stuit lagen, en ze aan de grote kant waren, en de risico's dan te groot werden om vaginaal te bevallen. Ik had al wel 4 cm ontsluiting die dag, maar nooit voorweeen gehad, dus ik denk dat ik zelf nog wel later zou zijn bevallen. Gelukkig niet, haha! Uiteindelijk is het alsnog een keizersnee geworden, maar de bedoeling was dus om normaal te bevalle. Alleen bij het breken van de vliezen van de onderste kwam haar navelstreng mee, en moest ik meteen onder het mes.
Gast- Gast
Hier hetzelfde verhaal als bij MR
Ze hadden hun eigen zakje, en alles voor zichzelf.. .dus de kans is het grootst dat het dan 2eiig is.. maar er bestaat ook een kleine kans(heel klein percentage) dat het 1 eiig is. Nu zie ik duidelijk verschil tussen onze meiden, veel meer dan bij de meiden van MR.. dus ik denk echt dat ze twee eiig zijn hier. Maar je kan idd een DNA test laten doen, ik heb me laten vertellen dat die heel duur zijn!
Je hebt wel een hele mooi echo Charlie! Leuk dat jullie van te voren de geslachten willen weten.
Ze hadden hun eigen zakje, en alles voor zichzelf.. .dus de kans is het grootst dat het dan 2eiig is.. maar er bestaat ook een kleine kans(heel klein percentage) dat het 1 eiig is. Nu zie ik duidelijk verschil tussen onze meiden, veel meer dan bij de meiden van MR.. dus ik denk echt dat ze twee eiig zijn hier. Maar je kan idd een DNA test laten doen, ik heb me laten vertellen dat die heel duur zijn!
Je hebt wel een hele mooi echo Charlie! Leuk dat jullie van te voren de geslachten willen weten.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef: Maar je kan idd een DNA test laten doen, ik heb me laten vertellen dat die heel duur zijn!
In Belgie kan het door de placenta op te sturen, of zelfs een speekseltest, en kost het volgens mij niks. Zo zie je maar weer..
Gast- Gast
ja maar in belgie moeten ze al hun echo`s en onderzoeken ook gewoon betalen, hier zit het in de zorgverzekering erbij (grootendeels)
Gast- Gast
Lily schreef:ja maar in belgie moeten ze al hun echo`s en onderzoeken ook gewoon betalen, hier zit het in de zorgverzekering erbij (grootendeels)
Ok, dat hebben wij dan weer!
Gast- Gast
Ik heb nog n mooie. Dit ben ik, op 6 januari 1984, ik denk dat het mijn hoofd is, vroeger waren de echo's duidelijk wat minder dan nu...
Muppetje- Ratel
Lily schreef:ja maar in belgie moeten ze al hun echo`s en onderzoeken ook gewoon betalen, hier zit het in de zorgverzekering erbij (grootendeels)
Maar in Belgie betalen ze geen 130 p maand aan zorgverzekering consult gyn is 25 euro en om de 4 weken kan je extra betalen ( 10-15 euro ofzo) en dan heb je een consult met echo.
Vriendinnetje van mij is van Belgie en ik zou hun zorgstelsel hier zo willen hoor...! Je betaalt wat je gebruikt... als je ernstig ziek bent (dus veel bezoeken/ medicatie etc) is daar weer een speciale pot voor dus het is niet zo dat je dan meteen failliet bent ofzo....
Het enige wat ik niet wil is hun zwangerschapsverlof... ze werken door tot 1 week voor de uitgerekende datum en dan 15 weken erna... werk je op een creche of ben je onthaalmoeder ( gastouder) moet je direct met 12 weken stoppen ivm kans op 5e ziekte etc.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Muppetje schreef:Ik heb nog n mooie. Dit ben ik, op 6 januari 1984, ik denk dat het mijn hoofd is, vroeger waren de echo's duidelijk wat minder dan nu...
*even je foto gewist voor de zekerheid*
Maar toch zie je het best goed.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Teigertje schreef:Muppetje schreef:Ik heb nog n mooie. Dit ben ik, op 6 januari 1984, ik denk dat het mijn hoofd is, vroeger waren de echo's duidelijk wat minder dan nu...
*even je foto gewist voor de zekerheid*
Maar toch zie je het best goed.
Ja gaaf hè
Muppetje- Ratel
Wat bijzonder muppet
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb weer nieuwe echofoto's van onze tweeling. Weer zoooo'n verschil met vorige keer...ze passen al niet meer echt op 1 foto. Echte mensjes al, ze waren druk aan het zwemmen!
Baby 1
Baby 2
Baby 1
Baby 2
Gast- Gast
Mooi Charlie!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Mooi en bijzonder Charlie!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Charlie staat er bij de eerste foto nu bovenaan 30w4d ??
En waar staan de 12cm en 15,2 cm voor?
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Charlie staat er bij de eerste foto nu bovenaan 30w4d ??
Geen idee bij allebei!
Gast- Gast
De onderste heeft zo'n parmantig buikje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:De onderste heeft zo'n parmantig buikje.
Jaaa he hahaha, dat zeiden wij ook al. Die had het buikje ook vol kon ze zien op de echo!
Gast- Gast
Mooie duidelijke foto's Charlie! Zulke duidelijke heb ik niet helaas!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een ontzettend mooie foto's Charlie!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Mooi Charlie! Ik heb er 1 precies zoals die onderste, bij mij lagen ze ook zo mooi boven elkaar.
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: