Het echo (foto) topic!
+26
Lejow
Jasmine
PapillonRose
Ayla
Dora
Roodkapje
Stuiterbal
miss piggy
Susan
Monnie
Star007
joyce0606
Puggle
liesje
Rouge
Happydobby
PiP
CCC
studiebol
Océane
Smaragdje
Flip Fluitketel
slaatje
Supertalentje
Shy
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Het echo (foto) topic!
Parel schreef:Ahhh, wat leuk allemaal!
HappyDobby ; dat voetjeeee! Wat duidelijk!
Studie ; supergaaaaf die foto! Is er dus links een en rechts bovenin een? Wat bijzonder!
Ik heb mijn echo's in een boekje gedaan met daarnaast een buikfoto van hoe dik mijn buik toen was met die termijn. Erg leuk!
ik heb ook mijn 9 maanden boek af nu (naja 8 maanden ;p) met alle echo foto's,buikfoto's, info, fotó's van mijn testen, foto's van bevalling en bevallingsverhaal en de kaartjes die we gekregen hebben...erg leuk! ik ga nu beginnen aan het eerste jaar boek!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een boekje van de 1ste week (dus ook foto's vd bevalling), een fotoalbum van de 1ste maand en alle kaarten (echt 100 ofzo!) bij elkaar gebundeld en in een mand met haar naveltje, 1ste flesje en armbandje uit het ziekenhuis. Ook 1ste setje zit daarin.
Gast- Gast
Parel schreef:Ik heb een boekje van de 1ste week (dus ook foto's vd bevalling), een fotoalbum van de 1ste maand en alle kaarten (echt 100 ofzo!) bij elkaar gebundeld en in een mand met haar naveltje, 1ste flesje en armbandje uit het ziekenhuis. Ook 1ste setje zit daarin.
ik heb een doosje, met zijn eerste pakje, mutsje van ziekenhuis, navelstrengklip, ziekenhuisarmbandje, hielprikaaldje, alle papiere, eerste speentje, eerste flesje
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:Parel schreef:Ik heb een boekje van de 1ste week (dus ook foto's vd bevalling), een fotoalbum van de 1ste maand en alle kaarten (echt 100 ofzo!) bij elkaar gebundeld en in een mand met haar naveltje, 1ste flesje en armbandje uit het ziekenhuis. Ook 1ste setje zit daarin.
ik heb een doosje, met zijn eerste pakje, mutsje van ziekenhuis, navelstrengklip, ziekenhuisarmbandje, hielprikaaldje, alle papiere, eerste speentje, eerste flesje
Zo bewaar je dat allemaal. Dan ben ik wel een slechte mama .. heb alleen haar mutsje van het zh, papieren en haar eerste pakje nog.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Echo van 11w, 3dgn:
Echo van 19w, 5dgn:
Echo van 19w, 5dgn:
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Happydobby schreef:Hier mijn 20 weken echo.
M. werkte niet mee dus weinig foto's. Deze is wel erg duidelijk.
*echo*
Niet quote ajb.
Grappige foto in combinatie met de opmerking dat hij niet echt meewerkte. Je ziet hem bijna denken: ja doei, ik blijf lekker liggen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Parel schreef:Ahhh, wat leuk allemaal!
HappyDobby ; dat voetjeeee! Wat duidelijk!
Studie ; supergaaaaf die foto! Is er dus links een en rechts bovenin een? Wat bijzonder!
Ik heb mijn echo's in een boekje gedaan met daarnaast een buikfoto van hoe dik mijn buik toen was met die termijn. Erg leuk!
Parel, ja, en dan tussen die twee bonen zie je een wittig streepje, dat is het vlies, waardoor je kan zien dat ze allebei een eigen vruchtzak hadden.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Star007 schreef:joyce0606 schreef:Parel schreef:Ik heb een boekje van de 1ste week (dus ook foto's vd bevalling), een fotoalbum van de 1ste maand en alle kaarten (echt 100 ofzo!) bij elkaar gebundeld en in een mand met haar naveltje, 1ste flesje en armbandje uit het ziekenhuis. Ook 1ste setje zit daarin.
Zo bewaar je dat allemaal. Dan ben ik wel een slechte mama .. heb alleen haar mutsje van het zh, papieren en haar eerste pakje nog.
Ook wij hebben dat allemaal niet bewaard, ik was er niet eens bij toen ze de hielprik kregen, en dat naveltje vond ik zelf wat viezig:oops: Ik heb wel het ziekenhuisbandje en de speentjes die ze daar kregen, en de kleertjes die we in maat 44 hadden die heb ik bewaard.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Star007 schreef:joyce0606 schreef:Parel schreef:Ik heb een boekje van de 1ste week (dus ook foto's vd bevalling), een fotoalbum van de 1ste maand en alle kaarten (echt 100 ofzo!) bij elkaar gebundeld en in een mand met haar naveltje, 1ste flesje en armbandje uit het ziekenhuis. Ook 1ste setje zit daarin.
hahah nee natuurlijk ben je geen slechte mama!! ik bewaar alles! haha ik denk omdat ik van mijzelf niets heb, en dat wel erg jammer vind!
joyce0606- Kletskop
Deze is met 8 weken.
11 weken en 1 dag.
En deze is van afgelopen maandag 18 weken en 6 dagen.
11 weken en 1 dag.
En deze is van afgelopen maandag 18 weken en 6 dagen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Gisteren een echo gehad, 2 dagen cadeau gekregen en gisteren dus precies 12 weken. Hieronder lag ie lief te slapen met de duim in de mond
Gast- Gast
10 weken en 3 dagen, 1e echo, toen bleken het er dus 2 te zijn.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op di 7 feb 2012 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
lekker duimen haha
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
joyce0606 schreef:Star007 schreef:joyce0606 schreef:Parel schreef:Ik heb een boekje van de 1ste week (dus ook foto's vd bevalling), een fotoalbum van de 1ste maand en alle kaarten (echt 100 ofzo!) bij elkaar gebundeld en in een mand met haar naveltje, 1ste flesje en armbandje uit het ziekenhuis. Ook 1ste setje zit daarin.
hahah nee natuurlijk ben je geen slechte mama!! ik bewaar alles! haha ik denk omdat ik van mijzelf niets heb, en dat wel erg jammer vind!
+1!
Mijn ouders zijn al vroeg gescheiden (5 jaar was ik), mijn vader is hertrouwd en weer gescheiden en bij de scheiding heeft ze om mijn vader een hak te zetten veel foto's van ons meegenomen/vernietigd.
Gast- Gast
Parel schreef:Ik vind die tweelingecho's zo mooi!
Charlie, is het 2-eiig?
Ja, ze hebben allebei heel duidelijk een eigen huisje .
Gast- Gast
Wauw Lily wat is die echo al duidelijk zeg, nu ben ik nog benieuwder naar mijn nieuwe echo omdat wij ongeveer even ver zijn. Is de baby aan het duimen?
Gast- Gast
parels: wat naar zeg!! bah dat die vrouw niet door heeft daar jouw meer pijn mee te doen dan je vader....wat egoïstisch zeg!! echt een nare streek!
joyce0606- Kletskop
Kan er nu vrij weinig meer aan doen, Joyce, helaas! Wel raar contrast hier, want je wilt het niet weten hoeveel fotoboeken en fotolijsten vol collages mijn vriend heeft
Charlie ; leuk! Is de kans ook nog aanwezig op een koningskoppel! Oh ik ben zó benieuwd!
Beloof je me dat je bij een meisje je Pip behang gaat hergebruiiken?
Charlie ; leuk! Is de kans ook nog aanwezig op een koningskoppel! Oh ik ben zó benieuwd!
Gast- Gast
Parel schreef:
Het pip behang hangt natuurlijk nog steeds stevig aan de muur in mijn werkkamer dus dat ga ik er niet afkrabben hahaha.
Als het een jongen en een meisje wordt kan ik dat hem natuurlijk ook niet aandoen .
Maar bij twee meiden overweeg ik wel een gelijksoortige aankoop...al zit op de muren van de toekomstige kinderkamer korreltjesputz dus behangen zal daar niet meer kunnen .
Gast- Gast
Charlie schreef:Wauw Lily wat is die echo al duidelijk zeg, nu ben ik nog benieuwder naar mijn nieuwe echo omdat wij ongeveer even ver zijn. Is de baby aan het duimen?
Ja het is echt zo`n verschil met de echo 4 weken geleden. En ja hij/zij is aan het duimen, om te smelten he haha.
Gast- Gast
parel: ik snap dat er niets aan te doen is, maar het is wel een lage streek......mijn vriend heeft ook niet heel veel foto's van zichzelf, hij verschilt 11 maanden met zijn zus, en zijn moeder was 17, dus ja toen hadden ze ook niet heel veel, zijn vader werkte 2 banen (o.a vrachtwagenchauffeur naar het buitenland) dus die zag hij ook niet heel vaak...alleen in het weekend
joyce0606- Kletskop
Wat leuk al die echo foto's !!! Ik vond een echo altijd weer heel bijzonder !
Laatst aangepast door Stella_ op di 14 feb 2012 - 0:38; in totaal 1 keer bewerkt
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: