Fototopic
+74
ExpressoB
Caro
SoGood
Antibes
_Cyn_
Toet
Error
Feline
Paper Crown
nijntje4
Kruidkoek
Rouge
Didi
SarahKey
Guus
Stuiterbal
Roza
Lejow
Pompoen
Highway
bolus26
Mees
Rush
NerdChic
Aziraphale
Middleme
Cheesegirl
Jerry
TGR
Zwerver
ProudMom
Herfstblaadjes
Ringling
Linnie1985
Bliss
Gigi_
Burn
Monte
Sweety
Cato
Schaapke
Sorella
_Lacey_
Zora
Raindrop
Ibbeltje
mo-lola
Mamsie
Curious
Lady Starstruck
Dennenappel
Shisha
Star007
Alex
VeryCherry
mzcharlotte
Snoes
*Troela*
Polly
Caroow
Suus
Blond
Eris
Lady4
SoCali
Chocolate Cookie
Anousch91
Ooh La La!
Sarah1985
Tullow
Marin
Sugarfall
Jeanette
Flippin' Bitch
78 plaatsers
Pagina 15 van 26
Pagina 15 van 26 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 26
Re: Fototopic
Whaha Carrie, echt? Vroeger leek het me idd geweldig, nu echt niet meer . Leuk voor Massie!
Gast- Gast
Kleine grote zusje in de sneeuw.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zusje schreef:Whaha Carrie, echt? Vroeger leek het me idd geweldig, nu echt niet meer . Leuk voor Massie!
Jaaa lijkt me zo gezellig! Wel een voor 2 personen dan, en dan je lekker verstoppen met een boek, heerlijk. Lijkt me zo'n veilig gevoel geven Zoiets als dit:
Gast- Gast
Laatst was er een aflevering op van de serie waarin BN'ers dakloze jongeren in huis nemen. Henny Huisman, waar die jongen dus was, heeft ook zo'n ontzettend mooi bedstee.
Gast- Gast
@Marin, ik kwam laatst een foto tegen op facebook bij een vriend van mij met een meisje wat sprekend leek op K. Ik dacht nog dat het haar was! Maar het kindje had een andere naam was wat jonger, maar echt, twee druppels water!
Gast- Gast
Carrie schreef:Zusje schreef:Whaha Carrie, echt? Vroeger leek het me idd geweldig, nu echt niet meer . Leuk voor Massie!
Jaaa lijkt me zo gezellig! Wel een voor 2 personen dan, en dan je lekker verstoppen met een boek, heerlijk. Lijkt me zo'n veilig gevoel geven Zoiets als dit:
Dit vind ik ook erg knus hoor! Zou ik zomaar in mijn slaapkamer kunnen hebben als ik op mezelf ga wonen.
Gast- Gast
Het lijkt mij alleen maar onhandig eerlijk gezegd. Niet alleen met het bed opmaken maar ook bv als je in de nacht naar de wc moet en aan de muurkant slaapt . Mij te krap ook.
Gast- Gast
Yoyo wat grappig. Ik vind haar steeds zo groot!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Doedel schreef:Cool die vogels doedel!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:Zusje schreef:Whaha Carrie, echt? Vroeger leek het me idd geweldig, nu echt niet meer . Leuk voor Massie!
En dan over je man heen kruipen als je 's nachts naar de wc moet...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik zou gewoon zelf niet aan de muurkant gaan liggen. Ik vind het stiekem best gezellig als ik 's nachts wakker gemaakt word als mijn logee naar de wc moet .
Gast- Gast
June schreef:Ik zou gewoon zelf niet aan de muurkant gaan liggen. Ik vind het stiekem best gezellig als ik 's nachts wakker gemaakt word omdat mijn logee over me heen wil .
Gast- Gast
Zusje schreef:Het lijkt mij alleen maar onhandig eerlijk gezegd. Niet alleen met het bed opmaken maar ook bv als je in de nacht naar de wc moet en aan de muurkant slaapt . Mij te krap ook.
Oja, bed opmaken lijkt mij ook lastig! Maar toch
Gast- Gast
Smikkell schreef:June schreef:Ik zou gewoon zelf niet aan de muurkant gaan liggen. Ik vind het stiekem best gezellig als ik 's nachts wakker gemaakt word omdat mijn logee over me heen wil .
Gast- Gast
Smikkell schreef:June schreef:Ik zou gewoon zelf niet aan de muurkant gaan liggen. Ik vind het stiekem best gezellig als ik 's nachts wakker gemaakt word omdat mijn logee over me heen wil .
Gast- Gast
тыквашка schreef:Doedel schreef:Cool die vogels doedel!
Haha ja wellicht verwarrend dat wij elkaar ook nog eens zo noemen .
Enne, ik zou dus wel graag aan de muurkant liggen maar dan vind ik het niks als ik over iemand heen moet kruipen .
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:June schreef:Ik zou gewoon zelf niet aan de muurkant gaan liggen. Ik vind het stiekem best gezellig als ik 's nachts wakker gemaakt word omdat mijn logee over me heen wil .
Ook.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
even een upje Ik gisteren met m`n neefje:
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Lily op zo 26 feb 2012 - 23:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aaahw! Wat lief Lily
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
aaaah wat lief!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
*Foto weg.
Laatst aangepast door Roza op za 25 feb 2012 - 4:22; in totaal 1 keer bewerkt
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Wat lief, Lily!
@ Roza, leuke om een foto van jou te zien! Leuke meid ben je! Ik vind je wat weg hebben van Carice Van Houten.
@ Roza, leuke om een foto van jou te zien! Leuke meid ben je! Ik vind je wat weg hebben van Carice Van Houten.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Wat lief, Lily!
Hahaha dankje, maar die gelijkenis zie ik zelf totaal niet Maar toch bedankt!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Pagina 15 van 26 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 26
Pagina 15 van 26
Permissies van dit forum: