Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fototopic

+74
ExpressoB
Caro
SoGood
Antibes
_Cyn_
Toet
Error
Feline
Paper Crown
nijntje4
Kruidkoek
Rouge
Didi
SarahKey
Guus
Stuiterbal
Roza
Lejow
Pompoen
Highway
bolus26
Mees
Rush
NerdChic
Aziraphale
Middleme
Cheesegirl
Jerry
TGR
Zwerver
ProudMom
Herfstblaadjes
Ringling
Linnie1985
Bliss
Gigi_
Burn
Monte
Sweety
Cato
Schaapke
Sorella
_Lacey_
Zora
Raindrop
Ibbeltje
mo-lola
Mamsie
Curious
Lady Starstruck
Dennenappel
Shisha
Star007
Alex
VeryCherry
mzcharlotte
Snoes
*Troela*
Polly
Caroow
Suus
Blond
Eris
Lady4
SoCali
Chocolate Cookie
Anousch91
Ooh La La!
Sarah1985
Tullow
Marin
Sugarfall
Jeanette
Flippin' Bitch
78 plaatsers

Pagina 9 van 26 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Herfstblaadjes wo 8 feb 2012 - 1:18

VeryCherry schreef:Maar waarom gebruiken jullie een masker? Omdat jullie het zelf leuk vinden of omdat urbexers dat 'horen' te doen?

Omdat hun eigen gezicht niet eng is, duh.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 1:20

Herfstblaadjes schreef:
VeryCherry schreef:Maar waarom gebruiken jullie een masker? Omdat jullie het zelf leuk vinden of omdat urbexers dat 'horen' te doen?

Omdat hun eigen gezicht niet eng is, duh.

:shock:

Je zegt net dat je er geen verstand van hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Marin wo 8 feb 2012 - 1:22

VeryCherry schreef:Maar waarom gebruiken jullie een masker? Omdat jullie het zelf leuk vinden of omdat urbexers dat 'horen' te doen?

Niets 'hoort'. Er zijn genoeg zelfportretten van andere urbexers die ook gewoon zelf op de foto staan met hun gezicht, maar dát vind ik zelf af doen aan de sfeer. Maar m'n vriend had van die maskerfoto's gezien op het urbex forum en bedacht toen ineens dat z'n moeder nog zo'n oud masker had liggen, dus heeft ie die opgegraven om eens te kijken wat we daar mee konden. Moet zeggen dat ik zelf eerst zoiets had van euhhw why, dat vind ik eng! Maar nu ik de foto's gezien heb, vind ik het toch wel cool. M'n moeder schrok zich wel de tering haha Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Herfstblaadjes wo 8 feb 2012 - 1:23

Charlie schreef:
Herfstblaadjes schreef:
VeryCherry schreef:Maar waarom gebruiken jullie een masker? Omdat jullie het zelf leuk vinden of omdat urbexers dat 'horen' te doen?

Omdat hun eigen gezicht niet eng is, duh.

:shock:

Je zegt net dat je er geen verstand van hebt.

Dan heb ik nu een verborgen talent van mezelf ontdekt smile. Maar ehm je hoeft toch geen verstand van fotograferen te hebben om te zien dat hun gezicht niet eng is? Ik heb wel verstand.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 1:24

Dat is 't 'm net....ik zie hun gezicht niet Laughing .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  VeryCherry wo 8 feb 2012 - 1:24

Weet je wat me leuk lijkt bij zo'n oud, verlaten gebouw? Iets lievigs erbij, een elfje ofzo. Dat zou je totaal niet verwachten.
Nu lijkt het net alsof er in elk gebouw van die Jason Voorhees's achter je aan komen.
't Was trouwens gewoon een vraag hè, geen aanval smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Marin wo 8 feb 2012 - 1:34

Oh zo zie ik het ook niet hoor VC! Vind het juist wel leuk, beetje brainstormen. Ik had van te voren meer zoiets van eh ja dit is zijn project, hij doet maar wat met dat masker en ik zie wel of ik 'm op zet. Maar nu wil ik best nadenken over wat we nog meer kunnen doen Wink
En ja, dat is ook nog wel een goed idee. Alleen zie je mij dan als elfje voor je (want ik niet namelijk nerd ) of iets van een poppetje. Eigenlijk zou ik m'n kleine zusje mee moeten nemen, maar dat mag vast niet Wink
Maar daarom lijkt een bruidsshoot me wel echt geweldig. Praktisch gezien heel lastig (en bah, stof op de jurk), maar dat lijkt me wel echt onwijs tof, dat contrast.

Ik ga trouwens gauw mijn foto's verder uitzoeken. Deze waren allemaal van m'n vriend, ik ben nog lang niet klaar. smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  VeryCherry wo 8 feb 2012 - 1:36

En als je op een of andere markt/kringloop een bruidsjurk voor een tientje kan scoren? Op het Waterlooplein heb je zo'n kraam smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 1:36

Het hoeft natuurlijk geen écht persoon te zijn.

Ik zou me kunnen voorstellen dat een my little pony, smufenpoppetje of tinkerbell-knuffeltje het nog wel beter doen. En dan scherp inzoomen daarop, en de gloomy, donkere, vieze achtergrond wat minder scherp. Of juist andersom.

Als je echt met personen wil werken, en het tot zijn recht wil laten komen moet je echt met goede verlichting werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  VeryCherry wo 8 feb 2012 - 1:41

Of met zo'n mooi Mariabeeld, dát zou pas gaaf zijn Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Marin wo 8 feb 2012 - 1:42

Verlichting is inderdaad lastig in zo'n ruimte. Die foto waar hij in het raam zit, is wel mooi belicht vind ik (die instellingen heeft hij uitgekozen hoor, het is zijn foto, niet de mijne), en dat licht was echt zo blauw, ligt niet aan de bewerking. Dat vind ik echt onwijs gaaf. Verder kan je met een reflectiescherm misschien nog wat doen.

Een klein objectje fotograferen, iets van een elfje ofzo is inderdaad wel een goed idee.. In zo'n raamkozijn ofzo.

(sorry dat het zo ontzettend hier over gaat nu in het foto topic, dat was niet m'n bedoeling, dat het zo uitgebreid besproken werd..Maar vind het wel interessant natuurlijk, maar eigenlijk had dit maar in het Urbex topic moeten staan.. misschien kan Zusje het verplaatsen smile)


Edit: VC, jaaaa een mariabeeld! Dat is een goed idee!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 1:46

Ik vind het ook niet echt iets toevoegen, werkt voor mij eerder een beetje lachwekkend. Vooral die laatste, krijg er een beetje het idee bij van: och gossie, Jason baalt omdat ie de laatste aflevering van GTST heeft gemist ofzo. Fototopic - Pagina 9 394967

Maar goed, ieder z'n ding.smile Gaan jullie ook nog een keer naar het Dadipark? Daar zou ik graag een keer heen willen, maar je mag er eigenlijk niet binnen geloof ik, dus daar ben ik dan weer te schijterig voor.:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Marin wo 8 feb 2012 - 1:47

Je mag in geen van die gebouwen, het is allemaal illegaal Wink

Maar Dadipark schijnen ze wel streng te controleren en bovendien lopen er wel heel erg veel urbexers rond, dus of dat echt leuk is.. Ik wil er wel graag heen, maar eigenlijk nog liever naar een verlaten pretpark in Duitsland.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 1:51

Marin schreef:Je mag in geen van die gebouwen, het is allemaal illegaal Wink

.
Nouja, bij die fabriek ofzo hadden jullie toch toestemming gekregen? Maar spannend hoor.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Marin wo 8 feb 2012 - 2:01

freakielief schreef:
Marin schreef:Je mag in geen van die gebouwen, het is allemaal illegaal Wink

.
Nouja, bij die fabriek ofzo hadden jullie toch toestemming gekregen? Maar spannend hoor.smile

Ja klopt, toen werden we uitgenodigd om de loods in te gaan. Ik bedoelde ook eigenlijk de drie locaties die we afgelopen keer hebben bezocht.

Met zo'n gigantisch verboden toegang bord er voor:
Fototopic - Pagina 9 IMG_0864


Maar bij deze locatie zijn we ook heel snel weer weg gegaan, omdat er mensen om heen liepen (die gewoon aan het wandelen waren, want er liep een wandelpad langs) en omdat de ruiten ingeslagen waren, kon je gewoon naar binnen kijken. Bovendien hadden er zwervers in gezeten dus was het gewoon smerig. Ik voelde me daar niet op m'n gemak, dus we zijn gauw weggegaan.

Bij het andere kasteel wat we bezocht hebben, was er alleen een hondje die ons naar de juiste ingang bracht en konden we heel rustig rondlopen. Ik ben nog niet helemaal klaar met de foto's, maar dat zag er zo uit:

Fototopic - Pagina 9 IMG_0199




En bij de alfa's in die schuur schijnen mensen boven te wonen in het kasteel er boven, dus dat vonden we ook doodeng..Maar het zag er zo verlaten uit, dat we daar aan twijfelen. Maar eng was het wel Very Happy

Fototopic - Pagina 9 405653_10151263634450156_570495155_23031867_1466693665_n
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 2:39

Marin schreef:
Maar daarom lijkt een bruidsshoot me wel echt geweldig. Praktisch gezien heel lastig (en bah, stof op de jurk), maar dat lijkt me wel echt onwijs tof, dat contrast.

Op de dag zelf had ik dat niet gedaan, inderdaad wat jij zegt, stof, vies etc. Nu zou ik het gerust doen, mijn jurk hangt toch aar te verstoffen, dus dat beetje stof extra Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Marin wo 8 feb 2012 - 2:44

Ja idd. Op de dag zelf is ook niet helemaal realistisch omdat je voor dit soort gave locaties toch al gauw naar Duitsland of Belgie moet rijden. En om nou met je jurk door de bossen te rennen of slootjes over springen... Alhoewel je 'm natuurlijk ook pas op locatie aan kunt doen. Haha, hmm.. food for thought..

Wie weet, ooit smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Marin wo 8 feb 2012 - 3:39

Hahaha VeryCherry, ik had het aan m'n vriend verteld van het elfje en toen wilde ie me direct in elfjes outfit steken. Ehm. Hell no! Very Happy

Maar hij vond het idee van een 'poppetje' heel leuk. Nu kwam ie met een Domo-Kun doll:

Fototopic - Pagina 9 Domokun_plush_doll_type_1



Ook leuk, maar dat is niet wat ik en jij bedoelt volgens mij, ik zoek iets meer lieflijks. Mariabeeldje vond hij niks (hij's zo atheistisch als de pest), maar misschien als ik een mooie vind, ga ik dat toch een keer doen, want ik vind het zelf heel erg gaaf. Of een toffe Blythe doll misschien, maar dat is ook heel duur dacht ik. Nog ideeen voor iets lieflijks?

In zo'n foto had dat echt perfect gekund:

Fototopic - Pagina 9 422178_3257456473313_191781518_n

(wederom zijn foto, niet de mijne)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  ProudMom wo 8 feb 2012 - 4:02

Wow, Marin, wat een mooie foto's! Very Happy Ik ''probeer'' ook wel eens zulk soort foto's te maken, maar met mijn simpele camera'tje kom je niet zo ver. :P

Dan maar een foto van gisteren, op de 3e verjaardag van mijn zoontje. I love you

Hij staat er een beetje dreamy en moe op, want het was aan 't eind van de dag, en hij was echt heel erg moe. Toch wil ik 'm wel even showen, omdat we eindelijk weer eens samen op de foto staan. Fototopic - Pagina 9 561177

Fototopic - Pagina 9 DSC04220-2-1
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:06

Marin schreef:
VeryCherry schreef:Maar waarom gebruiken jullie een masker? Omdat jullie het zelf leuk vinden of omdat urbexers dat 'horen' te doen?

Niets 'hoort'. Er zijn genoeg zelfportretten van andere urbexers die ook gewoon zelf op de foto staan met hun gezicht, maar dát vind ik zelf af doen aan de sfeer. Maar m'n vriend had van die maskerfoto's gezien op het urbex forum en bedacht toen ineens dat z'n moeder nog zo'n oud masker had liggen, dus heeft ie die opgegraven om eens te kijken wat we daar mee konden. Moet zeggen dat ik zelf eerst zoiets had van euhhw why, dat vind ik eng! Maar nu ik de foto's gezien heb, vind ik het toch wel cool. M'n moeder schrok zich wel de tering haha Very Happy
Heeft hij zijn moeder opgegraven? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Marin wo 8 feb 2012 - 4:12

'die' in die zin slaat toch duidelijk op het oude masker en niet z'n moeder?

ProudMom, wat een plaatje zijn jullie twee samen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:16

Ik snap je masker foto's wel nerd
Ik ben dol op drama, surrealisme en horror. Urbex is me dan niet bekend, maar ik heb wel mensen op school gehad die hier mee bezig waren.
Liefst nog low key ook, maar dat zou hier de sfeer anders maken.

Die met je sjaal is idd een beetje kabouterig :face:



Edit: ik weet nu waarom ik dat masker leuk vind; halloween party... achter het masker zat echt wel eye-candy nerd nerd nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Marin wo 8 feb 2012 - 4:17

Zero schreef:

Die met je sjaal is idd een beetje kabouterig :face:


Jaa haha, daardoor lijken de onderste gaten ook net een soort smilie mondje, en ik heb een beetje een puntmutsje. Echt, fail Very Happy

Edit: Leuk! Maar dan moet die eye candy wel z'n masker afzetten daarna ja.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:20



Happend. Maar hij was niet het masterpiece van de avond though...



He, ik ben weer in het engels aan het denken. Komt vast door het woord 'Halloween'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 5:00

Ik wil best een keertje elfje komen spelen hoor, hahaha. Lijkt me supergaaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic - Pagina 9 Empty Re: Fototopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 26 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum