Fototopic
+74
ExpressoB
Caro
SoGood
Antibes
_Cyn_
Toet
Error
Feline
Paper Crown
nijntje4
Kruidkoek
Rouge
Didi
SarahKey
Guus
Stuiterbal
Roza
Lejow
Pompoen
Highway
bolus26
Mees
Rush
NerdChic
Aziraphale
Middleme
Cheesegirl
Jerry
TGR
Zwerver
ProudMom
Herfstblaadjes
Ringling
Linnie1985
Bliss
Gigi_
Burn
Monte
Sweety
Cato
Schaapke
Sorella
_Lacey_
Zora
Raindrop
Ibbeltje
mo-lola
Mamsie
Curious
Lady Starstruck
Dennenappel
Shisha
Star007
Alex
VeryCherry
mzcharlotte
Snoes
*Troela*
Polly
Caroow
Suus
Blond
Eris
Lady4
SoCali
Chocolate Cookie
Anousch91
Ooh La La!
Sarah1985
Tullow
Marin
Sugarfall
Jeanette
Flippin' Bitch
78 plaatsers
Pagina 6 van 26
Pagina 6 van 26 • 1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26
Re: Fototopic
Wat een leuke foto's!
Corius, wat een mooi huis! Groot!
Zusje, wat een spontane foto! Je straalt!
Youandi, wat een mooi paard. Je eigen paard? Je staat er heel lief op. Je hebt een lieve uitstraling.
De poezenfoto (Frits) is cool! Onze poes vindt de kou niks, onze diva zit liever warm op de kachel.
Voor de rest ook erg mooi foto's uhmm heb helaas niet iedereen onthouden. Zal zelf ook eens kijken voor een fotootje
Corius, wat een mooi huis! Groot!
Zusje, wat een spontane foto! Je straalt!
Youandi, wat een mooi paard. Je eigen paard? Je staat er heel lief op. Je hebt een lieve uitstraling.
De poezenfoto (Frits) is cool! Onze poes vindt de kou niks, onze diva zit liever warm op de kachel.
Voor de rest ook erg mooi foto's uhmm heb helaas niet iedereen onthouden. Zal zelf ook eens kijken voor een fotootje
Gast- Gast
Ja, lijkt me echt geweldig!Zora schreef:Sorella schreef:Youandi schreef:Sorella schreef:Youandi schreef:Paardrij-meeting dan maar? Dan mogen jullie allemaal een rondje op Crimpie
JAAA!! Mag ik dan ook mee ?
Uiteraard
Awesome
Haha ik wilde dit net ook al beantwoorden met Awesome
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook graag mee willen!_Lacey_ schreef:Ja, lijkt me echt geweldig!Zora schreef:Sorella schreef:Youandi schreef:Sorella schreef:Youandi schreef:Paardrij-meeting dan maar? Dan mogen jullie allemaal een rondje op Crimpie
JAAA!! Mag ik dan ook mee ?
Uiteraard
Awesome
Haha ik wilde dit net ook al beantwoorden met Awesome
Ik zou dan eventueel ook foto's kunnen maken. Ik wil graag oefenen met paarden fotograferen, dus garantie op goede foto's is er helaas (nog) niet .
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Gister gaan wandelen met de camera. Eenmaal op bed nog even de foto's bewerkt met een app op de iphone. Vond het er zelf wel leuk uit zien.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Cimic schreef:Wat een leuke foto's!
Dankje Ik vind mezelf hier niet zo mooi op staan, zo wit en tegen de zon in knijpend met m'n ogen. Maar de foto kan er mee door Het paard is van mij zelf ja
Vandaag dan toch het winterlandschap ingegaan:
Het was heerlijk! Ik zou zo nog een paar uur willen.
Gast- Gast
Het meer bij ons de buurt is helemaal bevroren en er wordt flink op geschaatst. Je kan er echt grote rondes op maken. Ik kwam een stukje tegen waar nog niemand in de sneeuw had gelopen, dus heb ik er maar even een heel mooi hartje in gemaakt
Gast- Gast
Leuke foto, Yoyo! Waar is het? Lijkt wel op waar ik vanmiddag geschaatst heb
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Gisele schreef:Leuk die sneeuwfoto's. Komen wij aan met 1 mm aan verstampt sneeuw.
Wat een verschil dan! Hier ligt echt een dikke laag in G. !
Gast- Gast
Suus schreef:Leuke foto, Yoyo! Waar is het? Lijkt wel op waar ik vanmiddag geschaatst heb
Op het H.meer in G.
Gast- Gast
Ja, dat dacht ik al te herkennen, maar wist het niet zeker Ik heb vanmiddag een grote ronde geschaatst, was heerlijkYoyo schreef:Suus schreef:Leuke foto, Yoyo! Waar is het? Lijkt wel op waar ik vanmiddag geschaatst heb
Op het H.meer in G.
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Ja, dat dacht ik al te herkennen, maar wist het niet zeker Ik heb vanmiddag een grote ronde geschaatst, was heerlijkYoyo schreef:Suus schreef:Leuke foto, Yoyo! Waar is het? Lijkt wel op waar ik vanmiddag geschaatst heb
Op het H.meer in G.
Ik baal ook enorm dat ik hier geen schaatsen heb! Echt een schitterend rondje kon je maken.
Gast- Gast
Dat is inderdaad balen! Heb je wel ergens anders schaatsen? Want dan zou ik ze ophalen, je kan de komende dagen hier vast nog steeds schaatsenYoyo schreef:Suus schreef:Ja, dat dacht ik al te herkennen, maar wist het niet zeker Ik heb vanmiddag een grote ronde geschaatst, was heerlijkYoyo schreef:Suus schreef:Leuke foto, Yoyo! Waar is het? Lijkt wel op waar ik vanmiddag geschaatst heb
Op het H.meer in G.
Ik baal ook enorm dat ik hier geen schaatsen heb! Echt een schitterend rondje kon je maken.
Suus- Lady Post-a-lot
Welk meer?
Ik zit al de hele tijd te wachten tot we hier ook zo'n dik pak krijgen. Maar volgens buienradar is het alweer gedaan met de sneeuw. De dooi treedt zelfs al in op donderdag.
Waar ik trouwens een foto van had willen maken, als ik mijn toestel bij mij had, waren de winkels die hun vloer aan het dweilen waren geweest en het water naar buiten hadden gekijld. Een grote ijsbaan in het centrum. Hetzelfde voor waar de markt stond. Dat mensen daar niet over nadenken.
Ik zit al de hele tijd te wachten tot we hier ook zo'n dik pak krijgen. Maar volgens buienradar is het alweer gedaan met de sneeuw. De dooi treedt zelfs al in op donderdag.
Waar ik trouwens een foto van had willen maken, als ik mijn toestel bij mij had, waren de winkels die hun vloer aan het dweilen waren geweest en het water naar buiten hadden gekijld. Een grote ijsbaan in het centrum. Hetzelfde voor waar de markt stond. Dat mensen daar niet over nadenken.
Gast- Gast
Haha in omgeving Groningen kan er goed geschaatst worden!
Laatst aangepast door Zora op di 7 feb 2012 - 5:56; in totaal 1 keer bewerkt
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik wil ook schaatsen op echt ijs, maar hier in de omgeving(Haarlem) zijn er alleen enkele ondergelopen landjes
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik heb geen winterfoto's maar ik kijk met een goed gevoel terug op deze foto! Gelijk een zonnetje voor de meiden die het nodig hebben
Gast- Gast
Dank je wel! Maar dat kan jij ook hoor als je een iPhone heb?Youandi schreef:Sweety, heel mooi! Ik ben echt jaloers dat je dat zo mooi kunt..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Zora schreef:Haha in omgeving Groningen kan er goed geschaatst worden! Dit is op het P.meer
En ik kon nog schaatsen!
Daar waren wij ook!
Kom jij uit Groningen?
Laatst aangepast door Yoyo op ma 6 feb 2012 - 5:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Welke app is het?Sweety schreef:Dank je wel! Maar dat kan jij ook hoor als je een iPhone heb?Youandi schreef:Sweety, heel mooi! Ik ben echt jaloers dat je dat zo mooi kunt..
Gast- Gast
Pagina 6 van 26 • 1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26
Pagina 6 van 26
Permissies van dit forum: