Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Erotisch bordspel

2 plaatsers

Ga naar beneden

Erotisch bordspel Empty Erotisch bordspel

Bericht  Kat1980 wo 1 feb 2012 - 0:23

Het is natuurlijk weer bijna valentijn en ik dacht laat ik mijn vriend verassen met een erotisch bordspel Wink

Welk spel is leuk/spannend en wat voor soort opdrachten moet je bij dat spel doen?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Erotisch bordspel Empty Re: Erotisch bordspel

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 1:36

Ultiem verlangen!

Heeft ons sexleven serieus een boost gegeven. (haha wie had dat gedacht door een bordspel).

Je begint met blauwe kaartjes waarop soms een beetje dommige opdrachten staan. (elkaar complimenten geven, een liefdesbriefje schrijven, een kus geven op een plek naar keuze m.u.v. geslacht).

Dan ga je na een tijdje spelen naar de oranje kaartjes (deze worden wat spannender).. varierend van masseren, strelen, bekijken tot echte bevrediging. (op allerlei manieren om te proberen, bijv. de eikel van je partner likken tot dat hij gek wordt o.i.d.)

Dan ga je naar de rode kaarten en daar staan verschillende standjes op die je moet doen, jezelf bevredigen voor je partner, het vinden van de G-spot etc.



Sommige kaartjes kun je er gewoon tussenuit halen voordat het spel begint. (zo zit er een kaartje tussen waarbij je elkaars teen moet likken.. No thanks :P )

Ik vond het op sexgebied echt heel erg leuk om door kaartjes wat uit te proberen. Verder hebben we ook dingen ondekt waar we beiden van dachten hmm niet echt iets voor ons, of we wisten niet eens van elkaar dat we dat als fantasie hadden en door het spel doen we dat nu wel eens ofzo.

In het begin van het spel moet je trouwens je ultieme fantasie opschrijven en degene die wint, wint dan zijn/haar fantasie. (hoeft niet direct te worden uitgevoerd als dat niet kan op dat moment)



Edit: Het enige 'jammere' is dat na een keer of 5 spelen je de meeste dingen wel weet van elkaar en je de meeste leuke opdrachten wel hebt gedaan. Maar ik denk dat dat bij de meeste erotische bordspellen wel zo is.

Het is misschien wel leuk om na een jaar of 2 weer eens te spelen en te kijken of er dingen veranderd of 'versloft' zijn haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erotisch bordspel Empty Re: Erotisch bordspel

Bericht  Parisienne wo 1 feb 2012 - 22:48

Wij hebben één keer (ruim 2 jaar geleden) 'Ultiem Verlangen' gespeeld, die had ik jaren geleden een keer gekocht. Ik weet dat we dit toen een erg leuk spel vonden. Het bouwt de spanning goed op in ieder geval goed op.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erotisch bordspel Empty Re: Erotisch bordspel

Bericht  Kat1980 do 2 feb 2012 - 3:55

Klinkt goed!

Parisienne: Waarom maar 1 keer gespeeld?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Erotisch bordspel Empty Re: Erotisch bordspel

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 4:19

Wij hebben dat spel ook ooit gekocht, maar vonden het allebei niet zo boeiend :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erotisch bordspel Empty Re: Erotisch bordspel

Bericht  Parisienne wo 8 feb 2012 - 5:45

Kat1980 schreef:Klinkt goed!

Parisienne: Waarom maar 1 keer gespeeld?
Omdat we er nu niet echt meer tijd voor hebben. Het is al lastig tijd te vinden om überhaupt met elkaar naar bed te kunnen, laat staan om er een hele avond de tijd voor te nemen. Mijn vriend werkt in de horeca, zo'n 5 avonden per week. We zijn 's avonds niet veel samen. We moeten zoiets echt plannen.. :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erotisch bordspel Empty Re: Erotisch bordspel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum