bordspel
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
bordspel
mijn zoon (4jr) is helemaal gek van bordspellen. Wat vinden jullie leuke spellen voor kinderen? Ze hebben zoveel en ik zie door de bomen het bos niet
Gast- Gast
Re: bordspel
Ik vind deze erg leuk en die past ook goed bij de leeftijd.
Hij duurt niet te lang en kan gespeeld worden met 1 tot 5 personen. Altijd handig als ze het ook alleen kunnen spelen.
Het werkt met kleuren in plaats van getallen. Je gooit alle dobbelstenen en de kleuren die je gooit bepalen of en hoever je mag open.
Hij duurt niet te lang en kan gespeeld worden met 1 tot 5 personen. Altijd handig als ze het ook alleen kunnen spelen.
Het werkt met kleuren in plaats van getallen. Je gooit alle dobbelstenen en de kleuren die je gooit bepalen of en hoever je mag open.
Gast- Gast
Dit spel is trouwens momenteel mijn favoriet. Niet geschrikt voor kinderen van vier. Minimaal 8 moet je hier toch wel voor zijn. Ow, ik kan het blijven spelen. Het duurde even tot ik/we alle regels en het spel snapte, maar nu is het geweldig.
Iemand die het kent?
Iemand die het kent?
Gast- Gast
Smikkell, dat spel hebben wij ook en we vonden het echt niets aan hahaha. Ligt dus nu in de kast te verstoffen....
Gast- Gast
Je wilt het niet toevallig verkopen?Balloon schreef:Smikkell, dat spel hebben wij ook en we vonden het echt niets aan hahaha. Ligt dus nu in de kast te verstoffen....
Gast- Gast
Hier ook een zoon van 4 die spelletjes toch wel leuk vind. De spellen die hier goed in de smaak vallen zijn:
Holle bolle big
Ezeltje strekje
Knibbel Knabbel Knuisje
Bordspel met roodkapje.
Holle bolle big
Ezeltje strekje
Knibbel Knabbel Knuisje
Bordspel met roodkapje.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11