Kattenpis verwijderen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kattenpis verwijderen
Onze ene kat heeft blijkbaar op ons kleed geplast als wij niet huis waren, want dat ding stinkt als de hel. We hebben hem weggehaald en gereinigd met een tapijtreiniger. Gevolg is dat de geur alleen maar erger is geworden. Ons tapijt is ook nog eens hoogpolig wat het ook nog eens lastig maakt.
Wie heeft dit ook eens meegemaakt en heeft DE gouden tip? Ik heb al gezocht maar ik vind steeds weer andere tips...We hebben nu wel al een bepaald middel gehaald...maar of dat gaat helpen...
Anders word het helaas ons kleed weggooien
Wie heeft dit ook eens meegemaakt en heeft DE gouden tip? Ik heb al gezocht maar ik vind steeds weer andere tips...We hebben nu wel al een bepaald middel gehaald...maar of dat gaat helpen...
Anders word het helaas ons kleed weggooien
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kattenpis verwijderen
Ik heb auto interieur reiniger gebruikt toen onze kat op het tapijt geplast had. Het was het eerste wat ik voor handen had, maar heeft wel gewerkt. Heb het van de Action, een spuitbus.
Oh en citronella, zodat ze het niet weer doet.
Oh en citronella, zodat ze het niet weer doet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
http://www.ecodor.nl/Nieuws/Nieuws/kattenpis-geur-verwijderen-kattenpis-stank-urine-urinegeurkatten-kattenurine.html
Dit schijnt ook goed te werken.
Dit schijnt ook goed te werken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb een schoomaakboek en daar staat in dat je een tapijt weer helemaal fris krijgt als je het op de goede kant in de sneeuw legt (en dan kan nu!). Misschien dat de viezigheid bevriest en dan loslaat? Ik weet niet precies wat de gedachte erachter is maar het is te proberen. Al heeft kattepis wel een heel sterke geur natuurlijk...
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Groene biotex breekt de enzymen af waardoor katten het ook niet meer ruiken en ze het dus niet nogmaals als bak gebruiken
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe gaat het met...
» verwijderen
» Stift verwijderen
» Wax verwijderen van kast
» Verstandskiezen verwijderen
» verwijderen
» Stift verwijderen