Weekplannen week 5
+22
kwak
Tsjip
Melis1985
applestar
Zeester
Mizz_S
Tinkebell
litllejoy
Lady4
Bosjesvrouw
Middleme
Anousch91
Toet
Steep
Nora
Caramba
Marin
Atelier Madame
Parisienne
Sarah1985
Suus
Pompoen
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Weekplannen week 5
Wat zijn jullie weekplannen voor deze week?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Weekplannen week 5
Maandag: Slaapkamer opruimen, wassen opvouwen, wassen draaien, tas inpakken en naar koor
Dinsdag: Rond een uur of 10 met de trein richting Den Haag, spullen dumpen in 't hotel en dan lekker rondneuzelen in Den Haag en iig naar de DE geschenkenwinkel want we hebben 12000 punten... 's avonds eten bij Sumo, waarschijnlijk in Scheveningen. 's Nachts slapen we in een hotel.
Woensdag:Moet ik me om 11.15 u in het ziekenhuis van Voorburg melden en Leaf is zo lief om me te brengen!! 's Middags word ik geopereerd. 's Nachts slaap ik in 't ziekenhuis en mijn man nog een keer in het hotel.
Donderdag:Als alles goed is mag ik vandaag weer naar huis en komen mijn ouders ons halen.
Vrijdag: Ik gok dat dit een bijslaapdagje wordt.
Zaterdag:Geen plannen
Zondag:Geen plannen
Dinsdag: Rond een uur of 10 met de trein richting Den Haag, spullen dumpen in 't hotel en dan lekker rondneuzelen in Den Haag en iig naar de DE geschenkenwinkel want we hebben 12000 punten... 's avonds eten bij Sumo, waarschijnlijk in Scheveningen. 's Nachts slapen we in een hotel.
Woensdag:Moet ik me om 11.15 u in het ziekenhuis van Voorburg melden en Leaf is zo lief om me te brengen!! 's Middags word ik geopereerd. 's Nachts slaap ik in 't ziekenhuis en mijn man nog een keer in het hotel.
Donderdag:Als alles goed is mag ik vandaag weer naar huis en komen mijn ouders ons halen.
Vrijdag: Ik gok dat dit een bijslaapdagje wordt.
Zaterdag:Geen plannen
Zondag:Geen plannen
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Maandag: werken en 's avonds een verlaat nieuwjaarsdiner
Dinsdag: naar de dierenarts, werken en koken voor 6 vriendinnen en daarna zingen
Woensdag: werken, fitnessen en boodschappen
Donderdag: werken en Wie is de Mol kijken
Vrijdag: vrij ik heb dan een sollicitatiegesprek
Weekend: nog geen plannen
Dinsdag: naar de dierenarts, werken en koken voor 6 vriendinnen en daarna zingen
Woensdag: werken, fitnessen en boodschappen
Donderdag: werken en Wie is de Mol kijken
Vrijdag: vrij ik heb dan een sollicitatiegesprek
Weekend: nog geen plannen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Maandag werken tot 1
Dinsdag werken tot 1
Woensdag werken tot 1
Donderdag werken tot 6
Vrijdag winkelen met vriendin in emmen
En elke avond sporten . Saai weekje dus
Dinsdag werken tot 1
Woensdag werken tot 1
Donderdag werken tot 6
Vrijdag winkelen met vriendin in emmen
En elke avond sporten . Saai weekje dus
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Sterkte en succes met je operatie!
Mijn weekplannen:
Maandag: N. is nu naar mijn stiefmoeder, dus voor mij is maandag altijd een dag om grondig op te ruimen en schoon te maken. Tussendoor ook nog tijd maken om te leren. Vanavond eet ik bij mijn vader en stiefmoeder en gaan N. en ik na het eten samen naar huis. Vriend moet werken vanavond, dus ik kruip lekker op de bank voor de tv.
Dinsdag: geen specifieke plannen. Boodschappen doen en tussendoor me weer wat verdiepen in mijn nieuwe boek: 'Handboek naaitechnieken' en daarbij wat oefenen op mijn nieuwe naaimachine. Vriend moet ook werken 's avonds, dus kan ik in alle rust achter de naaimachine
Woensdag: naar mijn moeder, daar past zij op N. en ga ik boven leren. Tussendoor wordt er thee gebracht en 's middags schuif ik aan tafel aan voor een heerlijke lunch. Een stuk fijnere leeromgeving dan thuis! 's Avonds gaan N. en ik weer naar huis.
Donderdag: Vriend is de hele dag naar school, ik heb met N. op donderdag meestal een thuisblijf-/relaxdagje. Zeker met die kou heb ik weinig zin om naar buiten te gaan. 's Avonds nog even keihard leren.
Vrijdag: om 11.30 uur tentamen.
Zaterdag: nog geen specifieke plannen
Zondag: nog geen specifieke plannen
Mijn weekplannen:
Maandag: N. is nu naar mijn stiefmoeder, dus voor mij is maandag altijd een dag om grondig op te ruimen en schoon te maken. Tussendoor ook nog tijd maken om te leren. Vanavond eet ik bij mijn vader en stiefmoeder en gaan N. en ik na het eten samen naar huis. Vriend moet werken vanavond, dus ik kruip lekker op de bank voor de tv.
Dinsdag: geen specifieke plannen. Boodschappen doen en tussendoor me weer wat verdiepen in mijn nieuwe boek: 'Handboek naaitechnieken' en daarbij wat oefenen op mijn nieuwe naaimachine. Vriend moet ook werken 's avonds, dus kan ik in alle rust achter de naaimachine
Woensdag: naar mijn moeder, daar past zij op N. en ga ik boven leren. Tussendoor wordt er thee gebracht en 's middags schuif ik aan tafel aan voor een heerlijke lunch. Een stuk fijnere leeromgeving dan thuis! 's Avonds gaan N. en ik weer naar huis.
Donderdag: Vriend is de hele dag naar school, ik heb met N. op donderdag meestal een thuisblijf-/relaxdagje. Zeker met die kou heb ik weinig zin om naar buiten te gaan. 's Avonds nog even keihard leren.
Vrijdag: om 11.30 uur tentamen.
Zaterdag: nog geen specifieke plannen
Zondag: nog geen specifieke plannen
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Succes alvast Pompoentje! En je weet het: I'm only a phonecall away!
Mijn plannen:
vandaag nog naar de fysio en naar de bloedbank. Ondertussen nog aan de studiewerken
dinsdag: echo van de schouder laten maken, paar uurtjes werken en daarna een teammiddag met kantoor incl eten.
woensdag: werken en fysio en wellicht bij Pompoentje langs, als ze dat wil
donderdag: werken
vrijdag: vrije dag, want vriend gaat afstuderen. Dus 's morgens dat, 's middags lunch met zijn familie en 's avonds diner met mijn familie.
zaterdag: 30e verjaardag van een goede vriendin
zondag: niks doen!
Mijn plannen:
vandaag nog naar de fysio en naar de bloedbank. Ondertussen nog aan de studiewerken
dinsdag: echo van de schouder laten maken, paar uurtjes werken en daarna een teammiddag met kantoor incl eten.
woensdag: werken en fysio en wellicht bij Pompoentje langs, als ze dat wil
donderdag: werken
vrijdag: vrije dag, want vriend gaat afstuderen. Dus 's morgens dat, 's middags lunch met zijn familie en 's avonds diner met mijn familie.
zaterdag: 30e verjaardag van een goede vriendin
zondag: niks doen!
Gast- Gast
maandag: in de UB aan mn scriptie werken, s avonds naar bodypump
dinsdag: wederom naar de UB, s avonds orkest
woensdag: nog een dagje scriptie, denk dat ik dan savonds ook de bieb blijf
donderdag: dagje sauna met mams
vrijdag: werken
weekend: gewoon nog helemaal niets gepland!
dinsdag: wederom naar de UB, s avonds orkest
woensdag: nog een dagje scriptie, denk dat ik dan savonds ook de bieb blijf
donderdag: dagje sauna met mams
vrijdag: werken
weekend: gewoon nog helemaal niets gepland!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Druk weekje voor mij, omdat ik zowel met m'n nieuwe baan begin als nog bij m'n oude oppasbaantje werk. Maar ik heb er zin in!
Maandag Nieuwe baan beginnen 's Middags oppassen en 's avonds nog een andere freelance klus doen. Hele drukke dag dus, maar voel me goed
Dinsdag 's Ochtends post, 's middags en 's avonds oppassen.
Woensdag 's Ochtends post, 's middags nieuwe baan
Donderdag 's Ochtends post, 's middags oppas, 's avonds nieuwe baan
Vrijdag 's Ochtends post, 's middags nieuwe baan, 's avonds naar vriend toe.
Zaterdag Amerika forum meeting
Zondag Waarschijnlijk met de beste vriend van m'n vriend hapje eten bij vriend thuis.
Maandag Nieuwe baan beginnen 's Middags oppassen en 's avonds nog een andere freelance klus doen. Hele drukke dag dus, maar voel me goed
Dinsdag 's Ochtends post, 's middags en 's avonds oppassen.
Woensdag 's Ochtends post, 's middags nieuwe baan
Donderdag 's Ochtends post, 's middags oppas, 's avonds nieuwe baan
Vrijdag 's Ochtends post, 's middags nieuwe baan, 's avonds naar vriend toe.
Zaterdag Amerika forum meeting
Zondag Waarschijnlijk met de beste vriend van m'n vriend hapje eten bij vriend thuis.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vandaag: gewerkt, verder wat in huis doen.
Dinsdag: werken, 's middags en 's avonds nog geen plannen.
Woensdag: werken, 's middags en 's avonds nog geen plannen.
Donderdag: werken, 's middags en 's avonds nog geen plannen.
Vrijdag: werken en 's avonds met schoonmoeder naar de film.
Zaterdag: eerste uitslapen, daarna werken.
Zondag: eerste uitslapen, daarna werken.
Dinsdag: werken, 's middags en 's avonds nog geen plannen.
Woensdag: werken, 's middags en 's avonds nog geen plannen.
Donderdag: werken, 's middags en 's avonds nog geen plannen.
Vrijdag: werken en 's avonds met schoonmoeder naar de film.
Zaterdag: eerste uitslapen, daarna werken.
Zondag: eerste uitslapen, daarna werken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Maandag: werken tot 5 uur, gauw tanken in de plaats waar ik werk, snel naar huis rijden, eten en dan hup naar de sportschool want dan begint de spinningles alweer.
Dinsdag: werken van half 9 tot 5, 's avonds boek naar de bieb brengen (voor de 3e keer op rij een boek te laat inleveren ) nog wat dingetjes in de huishouding en bankhangen
Woensdag: Werken van half 9 tot 5, 's avonds naar de stepsles.
Donderdag: mijn vrije dag, 's ochtends poetsen, 's middags hopelijk schaatsen op de ijsbaan, anders ga ik even hardlopen, verder lekker thuis omhangen
Vrijdag: Werken van half 9 tot 4, als ik donderdag niet heb hardgelopen, doe ik dat nu meteen na het werk, 's avonds lekker bankhangavond met vriend
zaterdag: geen concrete plannen, als ik donderdag niet alles heb schoongemaakt maak ik dat nu af, verder: nu kunnen we vast wel schaatsen! 's Avonds geen afspraken, lekker thuis. Ik denk lekker filmpje kijken
Zondag: 's ochtends hardlopen, 's middags weer schaatsen? Anders even bezig met mijn zelfstudie Spaans.
Dinsdag: werken van half 9 tot 5, 's avonds boek naar de bieb brengen (voor de 3e keer op rij een boek te laat inleveren ) nog wat dingetjes in de huishouding en bankhangen
Woensdag: Werken van half 9 tot 5, 's avonds naar de stepsles.
Donderdag: mijn vrije dag, 's ochtends poetsen, 's middags hopelijk schaatsen op de ijsbaan, anders ga ik even hardlopen, verder lekker thuis omhangen
Vrijdag: Werken van half 9 tot 4, als ik donderdag niet heb hardgelopen, doe ik dat nu meteen na het werk, 's avonds lekker bankhangavond met vriend
zaterdag: geen concrete plannen, als ik donderdag niet alles heb schoongemaakt maak ik dat nu af, verder: nu kunnen we vast wel schaatsen! 's Avonds geen afspraken, lekker thuis. Ik denk lekker filmpje kijken
Zondag: 's ochtends hardlopen, 's middags weer schaatsen? Anders even bezig met mijn zelfstudie Spaans.
Gast- Gast
Maandag: Leren,leren en nog eens leren, ´s avonds tentamen.
Dinsdag: Leren, sporten, boodschappen doen
Woensdag: Leren,leren en nog eens leren, ´s avonds tentamen
Donderdag: Huishouden, op zoek naar baan/stage
Vrijdag: Huishouden, op zoek naar baan/stage
Zaterdag: sporten, als het kan schaatsen
Zondag: nog geen plannen, misschien schaatsen als het kan..
Dinsdag: Leren, sporten, boodschappen doen
Woensdag: Leren,leren en nog eens leren, ´s avonds tentamen
Donderdag: Huishouden, op zoek naar baan/stage
Vrijdag: Huishouden, op zoek naar baan/stage
Zaterdag: sporten, als het kan schaatsen
Zondag: nog geen plannen, misschien schaatsen als het kan..
Gast- Gast
Vandaag: Even boodschappen doen, werken om 16:00.
Dinsdag: Ochtend vrij, weer werken om 16:00.
Woensdag: Werken van 8:00 tot 14:30, 's middags cadeautjes kopen voor verjaardagen.
Donderdag: Heb ik lekker een dagje vrij en pak ik even 't huis aan want 't is een bende... 's Avonds komt een vriend langs, film kijken.
Vrijdag: 's Ochtends weer vrij, werken om 16:00
Zaterdag: Een verjaardag, 's middags kinderverjaardag, 's avonds van een vriend.
Zondag: Werken van 7:00 tot 14:00
En daarna heb ik Ă©Ă©n week helemaal vriijjj
Dinsdag: Ochtend vrij, weer werken om 16:00.
Woensdag: Werken van 8:00 tot 14:30, 's middags cadeautjes kopen voor verjaardagen.
Donderdag: Heb ik lekker een dagje vrij en pak ik even 't huis aan want 't is een bende... 's Avonds komt een vriend langs, film kijken.
Vrijdag: 's Ochtends weer vrij, werken om 16:00
Zaterdag: Een verjaardag, 's middags kinderverjaardag, 's avonds van een vriend.
Zondag: Werken van 7:00 tot 14:00
En daarna heb ik Ă©Ă©n week helemaal vriijjj
Gast- Gast
Maandag: Voorbereiden afstudeerstage. Schrijven plan van aanpak
Dinsdag: Naailes Schrijven plan van aanpak. Jaarclub eten
Woensdag: Opstarten literatuurverslag
Donderdag: Verder schrijven literatuurverslag. Uit eten klas
Vrijdag: Bijwonen afstudeerpresentaties. Verder schrijven literatuurverslag
Zaterdag: geen plan.
Zondag: Op tijd naar bed voor afstudeerstage, 6:00 uur opstaan.
Dinsdag: Naailes Schrijven plan van aanpak. Jaarclub eten
Woensdag: Opstarten literatuurverslag
Donderdag: Verder schrijven literatuurverslag. Uit eten klas
Vrijdag: Bijwonen afstudeerpresentaties. Verder schrijven literatuurverslag
Zaterdag: geen plan.
Zondag: Op tijd naar bed voor afstudeerstage, 6:00 uur opstaan.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Maandag: f5en om te zien hoe het met Lejow staat. Stonden hele andere dingen in de planning, maar ik blijf binnenshuis, strijken, wassen en dat soort dingen.
Dinsdag: 's ochtends gesprek met de opdrachtgever van mijn afstudeeropdracht. 'S middags kopje thee drinken bij de buurvrouw, 's avonds op de koffie bij vrienden.
Woensdag: Huishouddag, alles van de plek trekken en stofzuigen, dweilen, badkamer, wc en keuken schrobben.
Donderdag: School
Vrijdag: Naar het cb met R. Verder nog geen plannen (zal ook wel niks worden want hij krijgt prikjes).
Zaterdag: Als het weer het toelaat lekker wandelen, 'savonds een drankje doen met vrienden
Zondag: Relaxen
Dinsdag: 's ochtends gesprek met de opdrachtgever van mijn afstudeeropdracht. 'S middags kopje thee drinken bij de buurvrouw, 's avonds op de koffie bij vrienden.
Woensdag: Huishouddag, alles van de plek trekken en stofzuigen, dweilen, badkamer, wc en keuken schrobben.
Donderdag: School
Vrijdag: Naar het cb met R. Verder nog geen plannen (zal ook wel niks worden want hij krijgt prikjes).
Zaterdag: Als het weer het toelaat lekker wandelen, 'savonds een drankje doen met vrienden
Zondag: Relaxen
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Maandag: School tot 12.00, oppassen tot 23.00u
Dinsdag: Crematie moeder van een vriendin, stage 14.30 tot 21.00
Woensdag: Stage 14.30 tot 21.00
Donderdag: Stage 9.00 tot 16.00, werken 16.30 tot 21.30
Vrijdag: Oppassen 14.30 tot 23.00. Daarna waarschijnlijk even de kroeg in.
Zaterdag: Vrij, 's middags voetbal kijken en 's avonds afscheidsfeestje van een vrienden, daarna stappen in Den Bosch.
Zondag werken 14.00 tot 20.00
Verder moet ik nog veel thuis voor school doen en als ik buiten dat nog was tijd/energie over heb naar de carnavalswagen om te schilderen.
Dinsdag: Crematie moeder van een vriendin, stage 14.30 tot 21.00
Woensdag: Stage 14.30 tot 21.00
Donderdag: Stage 9.00 tot 16.00, werken 16.30 tot 21.30
Vrijdag: Oppassen 14.30 tot 23.00. Daarna waarschijnlijk even de kroeg in.
Zaterdag: Vrij, 's middags voetbal kijken en 's avonds afscheidsfeestje van een vrienden, daarna stappen in Den Bosch.
Zondag werken 14.00 tot 20.00
Verder moet ik nog veel thuis voor school doen en als ik buiten dat nog was tijd/energie over heb naar de carnavalswagen om te schilderen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Vandaag: van 15.00 tot 17.00 oppassen
Morgen: 7.15 tot 12.00 oppassen, daarna rijles en post.
Woensdag: werken 7.30 tot 17.00 , savonds vriendje hier!
Donderdag: werken 7.30 tot 17.00 , savonds stad in met een vriendin
Vrijdag: werken 7.30 tot 17.00
Morgen: 7.15 tot 12.00 oppassen, daarna rijles en post.
Woensdag: werken 7.30 tot 17.00 , savonds vriendje hier!
Donderdag: werken 7.30 tot 17.00 , savonds stad in met een vriendin
Vrijdag: werken 7.30 tot 17.00
Anousch91- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11
Vandaag: Op stage geweest en vanavond naar yoga.
Morgen: Naar stage en 's avonds etentje met het team.
Woensdag: Thuis, aan studie. 's Avonds komt mn vriend langs
Donderdag: Thuis, aan studie. 's Avonds zwemmen
Vrijdag: Op school mn portfolio inleveren en aan mn scriptie werken. 's Avonds (met vriend) bij mn zus en zwager langs
Zaterdag: werken van 8:45 tot 17:15, boodschappen doen en 's avonds lekker rustig met mn vriend
Zondag: aan de studie en naar Tikibad met vriend en vrienden!
Morgen: Naar stage en 's avonds etentje met het team.
Woensdag: Thuis, aan studie. 's Avonds komt mn vriend langs
Donderdag: Thuis, aan studie. 's Avonds zwemmen
Vrijdag: Op school mn portfolio inleveren en aan mn scriptie werken. 's Avonds (met vriend) bij mn zus en zwager langs
Zaterdag: werken van 8:45 tot 17:15, boodschappen doen en 's avonds lekker rustig met mn vriend
Zondag: aan de studie en naar Tikibad met vriend en vrienden!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Maandag / 12.00u werken
Dinsdag / 8.00u werken, in de avond met vriend, die gaat 3 dagen op training voor zijn werk..
Woensdag / vrij! 2 collega's + aanhang komen eten, dus ik ga lekker kokkerelen en het huishouden doen.
Donderdag / 10.00u werken
Vrijdag / 8.00u werken
Zaterdag / vriend terug! Dus wat leuks doen samen en uit eten.
Zondag / zijn mijn vader + oma jarig, dus daar zijn we dan de hele dag, en daar eten we ook.
Dinsdag / 8.00u werken, in de avond met vriend, die gaat 3 dagen op training voor zijn werk..
Woensdag / vrij! 2 collega's + aanhang komen eten, dus ik ga lekker kokkerelen en het huishouden doen.
Donderdag / 10.00u werken
Vrijdag / 8.00u werken
Zaterdag / vriend terug! Dus wat leuks doen samen en uit eten.
Zondag / zijn mijn vader + oma jarig, dus daar zijn we dan de hele dag, en daar eten we ook.
Gast- Gast
Vandaag: Gisteren om 17.00u werd ik opeens zo ziek als een hond. Waarschijnlijk een verlate kater. Ik heb hier alles in huis afgesloten en ben op bed gegaan. Ik dacht serieus dat ik dood zou gaan, zo ongelofelijk ziek voelde ik me. Vanmiddag om 15.30u ben ik pas wakker geworden. Dus dit kan ik beschouwen als een verloren dag. Al ben ik wel aan de schoonmaak gegaan en heb net vaatwasser en wasmachine aangezet.
Dinsdag: De deuren verder afverven. En wanneer de lagen aan het drogen zijn, vacatures bekijken.
Woensdag: Stoffen, stofzuigen en vitrage uitwassen.
Donderdag: Vacatures bekijken.
Vrijdag: Koffie drinken bij een vriend of samen met de vriend naar de markt in een ander dorp.
Zaterdag: Nog geen idee.
Zondag: Ik denk dat ik dan even op visite ga bij mijn vader en zijn vrouw.
Voor het weekend weet ik het eigenlijk nooit. Dat komt zoals het komt.
Dinsdag: De deuren verder afverven. En wanneer de lagen aan het drogen zijn, vacatures bekijken.
Woensdag: Stoffen, stofzuigen en vitrage uitwassen.
Donderdag: Vacatures bekijken.
Vrijdag: Koffie drinken bij een vriend of samen met de vriend naar de markt in een ander dorp.
Zaterdag: Nog geen idee.
Zondag: Ik denk dat ik dan even op visite ga bij mijn vader en zijn vrouw.
Voor het weekend weet ik het eigenlijk nooit. Dat komt zoals het komt.
Gast- Gast
Vanmorgen gewerkt tot 12:00 uur. Vanmiddag op mijn neefje gepast. vanavond sporten
Morgen: niks op de planning
Woensdag en donderdag werken
Vrijdag: einde van de middag huis bekijken
Zaterdag: s'middags naar groningen en nr m'n zus, zwager en neefje
Zondag: ochtend op visite s'middags niks.
Morgen: niks op de planning
Woensdag en donderdag werken
Vrijdag: einde van de middag huis bekijken
Zaterdag: s'middags naar groningen en nr m'n zus, zwager en neefje
Zondag: ochtend op visite s'middags niks.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Vandaag: bijkomen van drie nachtdiensten, de stad in geweest en vanavond een uurtje spinnen.
Dinsdag beetje uitslapen, huishoudelijke klusjes en 's middags theeleuten met een vriendin.
Woensdag: beetje uitslapen, winkelen, 's avonds spinnen.
Donderdag: 's ochtends een les voorbereiden op mijn werk (op mijn vrije dag), 's middags met een vriendin afgesproken
Vrijdag: late dienst, wellicht daarna nog even de stad in.
Zaterdag: late dienst, wellicht daarna nog even de stad in.
Zondag: naar broer en schoonzus in A'dam.
Dinsdag beetje uitslapen, huishoudelijke klusjes en 's middags theeleuten met een vriendin.
Woensdag: beetje uitslapen, winkelen, 's avonds spinnen.
Donderdag: 's ochtends een les voorbereiden op mijn werk (op mijn vrije dag), 's middags met een vriendin afgesproken
Vrijdag: late dienst, wellicht daarna nog even de stad in.
Zaterdag: late dienst, wellicht daarna nog even de stad in.
Zondag: naar broer en schoonzus in A'dam.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Vandaag: Na een nacht zonder slaap, maar besloten om niet te gaan werken. Dus vanochtend lekker geslapen. Vanmiddag heb ik een beetje het huishouden gedaan.
Dinsdag: Werken tot 16:30u, daarna koken voor een vriendin (zij is er om 18:00u) en om 19:00 samen gaan sporten.
Woensdag: Werken tot ?, moet even overwerken en daarna huishoudenen wat kleine klusjes (likje verf etc.).
Donderdag: Werken tot 16:30u, daarna om boodschapjes en wat kleine klusjes (likje verf etc.)
Vrijdag: Werken tot 16:30u, daarna komt vriend met dochter. Ze blijft ook slapen, dus een avondje met z'n 3-tjes.
Zaterdag: Overdag naar de stad, s'avonds lekker samen met vriend op de bank.
Zondag: Ochtend tennissen, s'middags lekker even strandwandeling maken of ergens wat gaan drinken.
Beetje saaie week, maar heb storingsdienst dus kan niet veel doen..
Dinsdag: Werken tot 16:30u, daarna koken voor een vriendin (zij is er om 18:00u) en om 19:00 samen gaan sporten.
Woensdag: Werken tot ?, moet even overwerken en daarna huishouden
Donderdag: Werken tot 16:30u, daarna om boodschapjes en wat kleine klusjes (likje verf etc.)
Vrijdag: Werken tot 16:30u, daarna komt vriend met dochter. Ze blijft ook slapen, dus een avondje met z'n 3-tjes.
Zaterdag: Overdag naar de stad, s'avonds lekker samen met vriend op de bank.
Zondag: Ochtend tennissen, s'middags lekker even strandwandeling maken of ergens wat gaan drinken.
Beetje saaie week, maar heb storingsdienst dus kan niet veel doen..
Laatst aangepast door litllejoy op ma 30 jan 2012 - 21:02; in totaal 2 keer bewerkt
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Maandag; 2uurtjes zwart gewerkt.
Dinsdag; werken van 8.30-15.00
Woensdag; 9.00-15.00
Donderdag; geen plannen. Het huishouden, tenzij ik moet werken (ben oproepbaar).
Vrijdag; zie donderdag.
Zaterdag&Zondag; geen specifieke plannen.
Dinsdag; werken van 8.30-15.00
Woensdag; 9.00-15.00
Donderdag; geen plannen. Het huishouden, tenzij ik moet werken (ben oproepbaar).
Vrijdag; zie donderdag.
Zaterdag&Zondag; geen specifieke plannen.
Gast- Gast
Vandaag: werken en bios
Dinsdag: werken, verder geen plannen
Woensdag: werken en 's avonds een verjaardag
Donderdag: nog geen idee, 's avonds mijn nagels bij laten werken
Vrijdag: werken, 's avonds geen plannen
Zaterdag: 's ochtends boodschappen doen, 's middags pakken passen met mijn vriend, 's avonds geen plannen
Zondag: nog geen idee, 's avonds uit eten
Dinsdag: werken, verder geen plannen
Woensdag: werken en 's avonds een verjaardag
Donderdag: nog geen idee, 's avonds mijn nagels bij laten werken
Vrijdag: werken, 's avonds geen plannen
Zaterdag: 's ochtends boodschappen doen, 's middags pakken passen met mijn vriend, 's avonds geen plannen
Zondag: nog geen idee, 's avonds uit eten
Gast- Gast
Vandaag:
Even naar het centrum geweest, wat kleine spulletjes gekocht. Verder een beetje huishouden gedaan en eten gekookt, straks hardlopen.
Dinsdag:
Meelopen bij misschien een nieuwe baan!
Woensdag:
Even langs mijn ouders, die komen dinsdagnacht terug van vakantie. Mijn zus komt 's middags koffie drinken. Verder ws wat in het huishouden doen.
Donderdag:
Laatste dingetjes kopen voor de wintersport (handschoenen, bril, snoep en drinken voor onderweg) en koffer inpakken. Verder geen plannen.
Vrijdag:
Laatste spulletjes inpakken, huisje aan kant maken, broodjes smeren voor onderweg en 's avonds op weg naar de wintersport!
Even naar het centrum geweest, wat kleine spulletjes gekocht. Verder een beetje huishouden gedaan en eten gekookt, straks hardlopen.
Dinsdag:
Meelopen bij misschien een nieuwe baan!
Woensdag:
Even langs mijn ouders, die komen dinsdagnacht terug van vakantie. Mijn zus komt 's middags koffie drinken. Verder ws wat in het huishouden doen.
Donderdag:
Laatste dingetjes kopen voor de wintersport (handschoenen, bril, snoep en drinken voor onderweg) en koffer inpakken. Verder geen plannen.
Vrijdag:
Laatste spulletjes inpakken, huisje aan kant maken, broodjes smeren voor onderweg en 's avonds op weg naar de wintersport!
Tinkebell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: