Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lang en smal, welk merk kleding?

+13
loesje
Susan
pindaatje
Bruintje Beer
Océane
Happydobby
L!ND@
duckie
nisavi
Liadan
Flip Fluitketel
Darius
Pien
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  Thunder zo 29 jan 2012 - 3:18

Susan schreef:Bij H&M hebben ze allerlei verschillende modellen spijkerbroeken voor verschillende soorten lichaamsbouw, ook spijkerbroeken met een 'narrow seat', dus voor smalle kindjes met smalle billetjes. Ik zou daar eens gaan kijken, zijn leuke broeken en ook niet duur.

Je moet dan wel bij de kinderafdeling zijn, ze gaan vanaf maat 86.
Dank je Susan! Valt het groot, lang bedoel ik? Normaal is 86 nog te groot, maar misschien kan ik het iets omslaan? Zijn ze ook in de webshop te verkrijgen?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  PapillonRose zo 29 jan 2012 - 3:22

Ik zweer bij Noppies! Verder heb ik ook wat smallere broekjes van BFC, Hema en Vingino. Hier heb ik trouwens precies hetzelfde probleem, vaak zijn broekjes in de lengte netjes en dan zijn ze te breed. Ik moet dus ook goed opletten bij het kopen van broekjes.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 3:22

Volgens mij valt het gewoon zoals het is, niet extra lang of kort, maar je kunt inderdaad de pijpen omslaan. Of het in de webshop te koop is weet ik eigenlijk niet, ik koop altijd alles gewoon in de winkel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  Thunder zo 29 jan 2012 - 3:39

Susan schreef:Volgens mij valt het gewoon zoals het is, niet extra lang of kort, maar je kunt inderdaad de pijpen omslaan. Of het in de webshop te koop is weet ik eigenlijk niet, ik koop altijd alles gewoon in de winkel.
Ik heb geen H&M in de buurt, ik moet ervoor naar Arnhem. Toch zo'n half uur treinen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 3:41

Rataplan die hebben ze wel in de webshop ja, maar ik vind ze vergeleken met de babymaat 86 wel lang vallen. Maar je zou ze inderdaad ook om kunnen slaan! Er staan nu 3 soorten hiertussen http://www.hm.com/nl/subdepartment/KIDS?Nr=4294944354

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 3:44

Ik heb even gekeken, ze hebben ook een aantal broeken in de webshop. Dan moet jij kiezen voor 'Jongens 86-128' en dan voor 'Jeans', de broeken waar Narrow of Drain bij staat hebben een smalle pasvorm.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  Thunder zo 29 jan 2012 - 3:44

Arden schreef:Rataplan die hebben ze wel in de webshop ja, maar ik vind ze vergeleken met de babymaat 86 wel lang vallen. Maar je zou ze inderdaad ook om kunnen slaan!
S.ven heeft eerder maat 80 als 86, dus ze zullen dan wel veel te lang zijn, denk ik. Maar ik ben wel van plan het eens te proberen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  Thunder zo 29 jan 2012 - 3:45

Susan schreef:Ik heb even gekeken, ze hebben ook een aantal broeken in de webshop. Dan moet jij kiezen voor 'Jongens 86-128' en dan voor 'Jeans', de broeken waar Narrow of Drain bij staat hebben een smalle pasvorm.
Bedankt Susan! Ik ga eens op zoek. lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 561177

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  Novalee zo 29 jan 2012 - 6:01

N. is ook lang en smal, met flink lange benen, dus ik heb vaak hetzelfde probleem. Qua lengte heeft ze voor broekjes zeker 68 nodig, sommigen worden zelfs al te kort, en rokjes krijgt ze voor de lengte al 74. Voor haar billetjes & buikje is 62 groot genoeg. Ik heb nu een paar joggingbroekjes van de HEMA, die hebben touwtjes waardoor je ze mooi aan kunt laten sluiten boven en de pijpen zijn mooi smal. Noppies valt wel mooi smal maar is ook kort dus als je die neemt zou ik een wat grotere maat kopen. Name-it valt veel te breed en kort, N. had vrijdag nog een truitje maat 56 daarvan aan! Ze heeft één broekje van Mexx en die valt ook mooi bij haar.

Volgens mij zit er ook een Ter Stal in P., vlakbij de HEMA.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  Makamba zo 29 jan 2012 - 6:19

Hier zat ik met hetzelfde probleem. Meestal haal ik haar broekjes (treggings) bij de WE, H&M of HEMA!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:13

Hier hetzelfde probleem.
Name It en Esprit past erg goed, zonder dat het elastiek op zijn max. aangesnoerd moet worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lang en smal, welk merk kleding? - Pagina 2 Empty Re: lang en smal, welk merk kleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum