Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nu?

+7
Makamba
Annie24
Pien
Tania
Star007
Theeleut
Ayla
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

En nu? - Pagina 2 Empty Re: En nu?

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:11

Bij onze oudste zijn wij rond de 3 maanden over gegaan naar 210cc en dan kwam ze zelf om de 5uur.

Onze jongste is een hongerlap.
Meneer is nu 2 maanden, weegt bijna 5.5 kilo en komt soms nog wel 2 keer voor een nachtvoeding.
Zelfs nu met de Forte en 180cc. Ik laat het hem zelf aangeven, als hij genoeg heeft laat hij weleens 20-50cc staan en de andere keer gaat het weer helemaal op.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ayla zo 29 jan 2012 - 8:41

Ik heb nu voor vanavond een fles van 210+7. Ze kwam om half 7 alweer voor de volgende fles, en heeft tot ze de fles kreeg gekrijst alsof ze vermoord werd En nu? - Pagina 2 394967 PR wat jij zegt vind ik ook een goeie, ik ga morgen het cb even bellen en alles voorleggen. Ikzelf heb het beste gevoel bij rijstebloem door de flessen, denk dat ik het daarmee ook wel kan redden tot een maand of 5. Mocht dit toch niet lukken dan toch maar bijvoeding.

Ze is wel al haar "hele" leven snel met alles, ze groeit ook echt hard. Ze dronk snel 200 cc per fles, sliep snel door, zulke dingen. Misschien is ze ook wel gewoon snel toe aan iets anders als melk, niet elk kindje is hetzelfde.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Star007 zo 29 jan 2012 - 9:24

Maar je zei toch dat je liever nog geen bijvoeding wilde geven. Rijstebloem is ook bijvoeding he Wink Maar hopelijk ga je een goede oplossing vinden !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Ayla zo 29 jan 2012 - 10:11

Ja ik weet het Star, maar het is voor mijn gevoel kiezen tussen 2 "kwaden" of meer cc per fles, of rijstebloem. Rijstebloem zag en zie ik niet als bijvoeding, meer als opvulmiddel haha. Nouja, komt wel goed.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud