welke forummama/welk forumkindje...
+11
Roodkapje
Dora
Parisienne
Happydobby
Stuiterbal
loesje
Floor
PapillonRose
kwak
Susan
Printje
15 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: welke forummama/welk forumkindje...
PapillonRose schreef:
- Van welke forummama heb jij goede raad gekregen, of welke opmerking van welke forummama heeft je aan het denken gezet?
Weer van meerderen, heb regelmatig advies gevraagd en ook veel waardevolle adviezen gekregen. De opmerking die me het meest aan het denken heeft gezet en waar ik het eerst aan moet denken was van Jolicious. Het ging over het slechte eten van A. en de manier waarop zij hierover dacht heeft me echt aan het denken gezet en mijn manier van denken hierover in positieve zin veranderd!
Wat fijn om te lezen! Hoe gaat het nu met haar en eten?
Gast- Gast
Re: welke forummama/welk forumkindje...
Het gaat een stuk beter. Ze eet vrijwel elke avond iets, al is het soms wel weinig. Maar ze is denk ik ook niet zo'n grote eter als het om avondeten gaat. Donderdag weer naar het CB, ik ben benieuwd of ze nog steeds goed groeit. Ik denk het wel, verder krijgt ze van alles voldoende binnen. Als ze nog gewoon netjes groeit dan denk ik dat ik ook het laatste stukje onzekerheid los kan laten . Ze eet in elk geval, is niet meer hysterisch en ik kan zien dat ze vaak op haar manier echt lekker zit te etenJolicious schreef:PapillonRose schreef:
- Van welke forummama heb jij goede raad gekregen, of welke opmerking van welke forummama heeft je aan het denken gezet?
Weer van meerderen, heb regelmatig advies gevraagd en ook veel waardevolle adviezen gekregen. De opmerking die me het meest aan het denken heeft gezet en waar ik het eerst aan moet denken was van Jolicious. Het ging over het slechte eten van A. en de manier waarop zij hierover dacht heeft me echt aan het denken gezet en mijn manier van denken hierover in positieve zin veranderd!
Wat fijn om te lezen! Hoe gaat het nu met haar en eten?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Welk lettertype en welke grootte gebruiken jullie?
» Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?
» sinterklaaslootjes trekken met de forummama's
» Sinterklaas lootjes trekken 2012 (forummama's)
» Welk waskussen?
» Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?
» sinterklaaslootjes trekken met de forummama's
» Sinterklaas lootjes trekken 2012 (forummama's)
» Welk waskussen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: