Welk merk wasmachine?
+23
Puggle
Jezzie
rianne287
teletascha
Xanna
Zeester
Atelier Madame
Zwerver
Rovine
girli
flower
Jade
Penny Blossom
Rush
Raindrop
Lotus_
Silver
Tsjip
Flip Fluitketel
aardbeitje
Mida4you
Snoes
Rumble
27 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welk merk wasmachine?
Maple schreef:Bij mij hetzelfde verhaal als Nucia. Ik ben alleen en mijn budget is eigenlijk heel minimaal, dus ik wil graag een goedkope, maar geen B-merk. Hebben nu een Zanussi, is al 7 jaar oud en werkt nog altijd goed, dus ik wilde weer een Zanussi. Alleen het goedkoopste (en vergelijkbare) model stond niet meer bij de media markt. Wel een Whirlpool, en een WhiteLine. Mijn voorkeur gaat uit naar de Whirlpool, maar iemand ervaringen daarmee?
Is een 2e hands Zanussi dan geen optie? Welk typenummer zoek je?
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:Ik plak mijn etageres altijd met alleslijm.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb liever een nieuwe ivm garantie enzo, en ben alleen dus zo ontzettend veel zal ik heb ook niet gebruiken, dus een goedkopere is ook prima. Alleen liever geen B-merk.Xanna schreef:Maple schreef:Bij mij hetzelfde verhaal als Nucia. Ik ben alleen en mijn budget is eigenlijk heel minimaal, dus ik wil graag een goedkope, maar geen B-merk. Hebben nu een Zanussi, is al 7 jaar oud en werkt nog altijd goed, dus ik wilde weer een Zanussi. Alleen het goedkoopste (en vergelijkbare) model stond niet meer bij de media markt. Wel een Whirlpool, en een WhiteLine. Mijn voorkeur gaat uit naar de Whirlpool, maar iemand ervaringen daarmee?
Had deze op het oog: http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/ZWF-5140P,10259,14935,162969.html
Gast- Gast
Wasmachine en droger zijn beiden van miele hier.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Maple schreef:Ik heb liever een nieuwe ivm garantie enzo, en ben alleen dus zo ontzettend veel zal ik heb ook niet gebruiken, dus een goedkopere is ook prima. Alleen liever geen B-merk.Xanna schreef:Maple schreef:Bij mij hetzelfde verhaal als Nucia. Ik ben alleen en mijn budget is eigenlijk heel minimaal, dus ik wil graag een goedkope, maar geen B-merk. Hebben nu een Zanussi, is al 7 jaar oud en werkt nog altijd goed, dus ik wilde weer een Zanussi. Alleen het goedkoopste (en vergelijkbare) model stond niet meer bij de media markt. Wel een Whirlpool, en een WhiteLine. Mijn voorkeur gaat uit naar de Whirlpool, maar iemand ervaringen daarmee?
Had deze op het oog: http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/ZWF-5140P,10259,14935,162969.html
Ik kan mij voorstellen dat je liever een nieuwe wil! Ik heb sinds 3.5 jaar een whirlpool en ben heel tevreden, hij was qua prijs vergelijkbaar met de link die je liet zien. Ik doe zo'n 5 wasjes per week en dat gaat prima. Maar is die zanussi geen optie met die BTW korting dit weekend bij MM?
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
AEG
Wast prima maar het draaien van de trommel maakt soms een piepend geluid. Is al een monteur bij geweest en blijkt iets uit balans te zijn.
Wast prima maar het draaien van de trommel maakt soms een piepend geluid. Is al een monteur bij geweest en blijkt iets uit balans te zijn.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Xanna schreef:Maple schreef:Ik heb liever een nieuwe ivm garantie enzo, en ben alleen dus zo ontzettend veel zal ik heb ook niet gebruiken, dus een goedkopere is ook prima. Alleen liever geen B-merk.Xanna schreef:Maple schreef:Bij mij hetzelfde verhaal als Nucia. Ik ben alleen en mijn budget is eigenlijk heel minimaal, dus ik wil graag een goedkope, maar geen B-merk. Hebben nu een Zanussi, is al 7 jaar oud en werkt nog altijd goed, dus ik wilde weer een Zanussi. Alleen het goedkoopste (en vergelijkbare) model stond niet meer bij de media markt. Wel een Whirlpool, en een WhiteLine. Mijn voorkeur gaat uit naar de Whirlpool, maar iemand ervaringen daarmee?
Ik kan mij voorstellen dat je liever een nieuwe wil! Ik heb sinds 3.5 jaar een whirlpool en ben heel tevreden, hij was qua prijs vergelijkbaar met de link die je liet zien. Ik doe zo'n 5 wasjes per week en dat gaat prima. Maar is die zanussi geen optie met die BTW korting dit weekend bij MM?
Ik moet f fkijken of het lukt, maar misschien dat ik vandaag nog ff bij de mediamarkt langs ga idd. Ik moet ook nog een tv, magnetron en een dvd-speler, dus ik zou een dief van m'n portemonnee zijn als ik ging wachten
Gast- Gast
Razz_ schreef:Wij hebben een AEG en daar ben ik erg tevreden over
Wij ook.
Gast- Gast
Wij hebben een whirlpool was machine en droger.
De was- droogcombinatie werd ons afgeraden, omdat daar minder in kan en we wel wat op de toekomst wilde kopen.
De was- droogcombinatie werd ons afgeraden, omdat daar minder in kan en we wel wat op de toekomst wilde kopen.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben een indesit. Hebben hem Nieuw voor 250,- gekocht en hij doet het intussen al bijna 5 jaar prima!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb een Nordland. Die worden in dezelfde fabriek gemaakt als de Zanussi's. Hij doet het prima. Draait tot en met 1400 toeren en heeft vele wasprogramma's. Ik heb hem nieuw gekocht en hij is nu bijna 3 jaar.
Gast- Gast
Wij hebben zowel een was- als droogmachine van Miele.
Inmiddels 4 jaar oud, en doet het prima.
We hebben deze nieuw gehad, maar ik weet niet of ik hierna nog een Miele zal kopen.
Niet omdat ik er niet tevreden over ben, maar er zijn heel veel vergelijkbare wasmachines voor stukken minder geld.
Inmiddels 4 jaar oud, en doet het prima.
We hebben deze nieuw gehad, maar ik weet niet of ik hierna nog een Miele zal kopen.
Niet omdat ik er niet tevreden over ben, maar er zijn heel veel vergelijkbare wasmachines voor stukken minder geld.
Gast- Gast
Maple de Mediamarkt is vanavond nog tot 22 open en morgen zijn er ook veel open.
Ze hebben nu BTW actie, dus de BTW wordt van de prijs gehaald, dat kan bij een wasmachine dus aardig wat schelen in de prijs.
Ze hebben nu BTW actie, dus de BTW wordt van de prijs gehaald, dat kan bij een wasmachine dus aardig wat schelen in de prijs.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb niet alles gelezen, maar ik heb een wasmachine van White Line. Komt bij de Gamma vandaan, was ruim 2 jaar geleden maar 200 euro. Met mijn studentenbudget moest ik echt de goedkoopste wasmachine hebben toen, en wilde wel graag een nieuwe. Ok, er zitten vast minder functies op dan op een hele dure, maar hij heeft genoeg mogelijkheden en doet het prima
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben de wasmachine en droger beiden van AEG. Ben er zeer zeker tevreden over!
Gast- Gast
Ik heb een bosch, hiervoor had ik een Nordland maar die was binnen 3 jaar stuk
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wij hebben een hele oude miele.
En hij bevalt ons prima.
Via mijn vader, die doet ook witgoed, die mensen wilden gewoon een nieuwe.
Volgens hem zijn miele en bosch écht de betere merken.
En dan niet evt van de mediamarkt want daar schijnt ook weer verschil in te zitten.
Maar dat weet ik allemaal niet...
En hij bevalt ons prima.
En dan niet evt van de mediamarkt want daar schijnt ook weer verschil in te zitten.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
de miele van de mediamarkt is net zo goed als de miele van een witgoedzaak, dat maakt verder niet uit. je hebt wel gelijk dat miele één van de betere merken is. Mijn vader heeft een eigen witgoedbedrijf en hij verkoopt alleen de betere a-merken (miele, siemens, zanussi en LG). De b-merken wil hij niet meer verkopen, die zijn heel vaak binnen een paar jaar stuk, daar heeft hij ontzettend veel problemen mee.
Gast- Gast
Viva schreef:Wij hebben een hele oude miele.
En hij bevalt ons prima.
Dit hoorde wij ook van alle kanten daarom hebben we een half jaar geleden voor een Bosch gekozen. Miele vinden we veel te duur!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ah, nou, volgens míjn vader heb je verschil tussen mediamarkt miele (meer b) dan een witgoeddealer(echt a).Rejoy. schreef:de miele van de mediamarkt is net zo goed als de miele van een witgoedzaak, dat maakt verder niet uit. je hebt wel gelijk dat miele één van de betere merken is. Mijn vader heeft een eigen witgoedbedrijf en hij verkoopt alleen de betere a-merken (miele, siemens, zanussi en LG). De b-merken wil hij niet meer verkopen, die zijn heel vaak binnen een paar jaar stuk, daar heeft hij ontzettend veel problemen mee.
Maar goed, dat heb ik ook maar gehoord en ik heb geen zin om er heel lang altijd met mijn vader over te praten :p
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welk merk
» Welk merk frituurvet
» Van welk merk koop jij..
» Welk merk flesvoeding?
» Welk merk gebruik jij?
» Welk merk frituurvet