Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welk opberg systeem hebben jullie?

+9
duckie
kwak
Flower_L
Dolphinne
Darius
Parisienne
Thunder
Lindsya
mauwmauw
13 plaatsers

Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  mauwmauw do 26 jan 2012 - 3:16

Het ziet er naar uit dat we binnenkort eindelijk onze grotere woonwagen hebben,eindelijk meer ruimte.Ik zit nu een beetje te kijken naar opbergsystemen voor het speelgoed ed.Welke hebben jullie?bevalt die?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Lindsya do 26 jan 2012 - 5:09

Fijn dat jullie nu eindelijk jullie woonwagen gaan krijgen. Krijgen jullie er een met twee verdiepingen of dat niet?

Ik heb voor mijn zoontje bij Ikea twee schatkisten gekocht, één voor beneden en één voor boven op zijn kamer. Ze bevallen goed en hij ruimt elke dag zijn speelgoed er netjes in op.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 5:39

wij hebben twee van die platic ladekastjes met drie lades. In totaal dus zes lades voor haar speelgoed. Werkt op zich prima, alleen het grootste spul past er niet in. Dat zetten we er boven op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Thunder do 26 jan 2012 - 5:41

Beneden heb ik een grote houten kist waar alles in gaat. Op T. zijn kamer staan 3 pop-up bakken met speelgoed. Op zolder staat ook een grote houten kist.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Parisienne do 26 jan 2012 - 6:36

Wij hebben van Ikea twee opbergsystemen, met bakken die je erin/eruit kan schuiven. Ik vind deze bakken groot genoeg, er past erg veel in. Je kan ze in verschillende maten en kleuren kopen. We hadden eerst die twee kasten naast elkaar staan, maar i.v.m. het tafeltje dat er zou komen hebben we de ene kast naast de bank gezet. In elke bak zit een bepaald soort speelgoed (Duplo, Little People, kleurspullen, keukenspullen, etc.). Zo blijft alles netjes bij elkaar.

Zo ziet het er bij ons uit:

welk opberg systeem hebben jullie? 387580_10150536884702220_568392219_8515828_40879602_n

welk opberg systeem hebben jullie? 401556_10150536886777220_568392219_8515833_1313979915_n
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Darius do 26 jan 2012 - 7:39

3 grote plastic bakken van de Hema met een deksel zodat je ze kunt stapelen. In 1 bak alle Duplo, in de andere bak alle treinspullen en in de derde bak alle autootjes en kleine rommeltjes. Keukenspulletjes berg ik op in het keukentje, en al het grote spul en de tekenspullen staan in de dressoirkast achter een deurtje.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Dolphinne do 26 jan 2012 - 7:45

Ik heb een kast van ikea met 4 vakken met daarin bakken (expedit). In elke bak zit een soort speelgoed. Erboven hangen nog 2 planken met daarop grotere dingen en puzzels.

Ik wil alleen binnenkort en grotere versie van deze kast kopen met 8 vakken. Ik blijf ruimtegebrek houden voor al het aangroeiende speelgoed.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Flower_L do 26 jan 2012 - 8:07

Dolphinne schreef:Ik heb een kast van ikea met 4 vakken met daarin bakken (expedit). In elke bak zit een soort speelgoed. .

hier ook, alleen 3 bakken in de 4 vakken. 1 vak voor de KDV tas.

Grotere speelgoed staat voor het tvmeubel. Netjes aan kant 'savonds.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  kwak do 26 jan 2012 - 8:12

wij hebben onze voorraad kast als speelgoed kast gemaakt, daar in staan 4 dozen met duplo, little people, kleur/knutsel spullen en keukenspullen, verder staat haar loopwagentje, loopfietsje, speeltent en keukentje.
ook staat er in de huiskamer een speelgoedkist die mijn vader 23 jaar geleden voor mij heeft gemaakt, daar zit wat klein spul in en haar boekjes staan naast haar stoel.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  duckie do 26 jan 2012 - 8:41

wij hebben van ikea ook die serie met de gekleurde bakken erin... alleen meer speelgoed dan in de bakken past Embarassed Embarassed

fijn dat jullie een grotere plek krijgen zeg
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  mauwmauw do 26 jan 2012 - 9:00

Lindsya schreef:Fijn dat jullie nu eindelijk jullie woonwagen gaan krijgen. Krijgen jullie er een met twee verdiepingen of dat niet?

Ik heb voor mijn zoontje bij Ikea twee schatkisten gekocht, één voor beneden en één voor boven op zijn kamer. Ze bevallen goed en hij ruimt elke dag zijn speelgoed er netjes in op.
nee we krijgen er 1 met 1 verdieping,maar dan met 3 slaapkamers en een badkamer binnen,nu hebben we er 1 met 1 slaapkamer(V slaapt nog steeds bij ons op de kamer)en douche en toillet moeten we buiten om.

Bedankt voor de reactie's ik zie veel ikea voorbij komen,ik denk dat het voor ons ook een ikea opberg systeem gaat.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Susan do 26 jan 2012 - 9:06

Wij hebben een berkenhouten Expedit met 8 vakken met dozen van Pränt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 9:48

Wij hebben deze van de Praxis

welk opberg systeem hebben jullie? 24375

En nog zo'n Tofast ladekast net als Parisienne maar dan hebben we 3 verschillende maten van bakken in het rood/groen/blauw
Verder staat er nog een Ikea keukentje en langs de tv een tafeltje en een stoeltje

Als en toe lijkt het hier net en kinderdagverblijf met al die speelgoed enzo Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Steep ma 3 sep 2012 - 23:15

Even uppen! We gaan de box eruit doen (is nu meer een opbergplek voor zijn speelgoed). Op die plek willen we een tafeltje, stoeltje en iets van een opbergmeubel/kast/kist. Die trofast kast zitten we over te denken, alleen hebben we allemaal teak meubels en daar vind ik het niet mooi bij staan. Wat hebben jullie?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 23:22

Steep schreef:Even uppen! We gaan de box eruit doen (is nu meer een opbergplek voor zijn speelgoed). Op die plek willen we een tafeltje, stoeltje en iets van een opbergmeubel/kast/kist. Die trofast kast zitten we over te denken, alleen hebben we allemaal teak meubels en daar vind ik het niet mooi bij staan. Wat hebben jullie?

In ons nieuwe huis hebben we een dressoir aangeschaft, speciaal voor al het speelgoed. Het is een dressoir met 3 deurtjes met twee planken en boven de kastjes een lade. Misschien kun je zoiets vinden wat bij jullie inrichting past? Heb je direct al het speelgoed uit het zicht (vind ik er altijd heel rommelig uit zien).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 6:24

Bij ons staat het meeste in ons dressoir, heb anders niet echt de ruimte voor een aparte kasten/opruimsysteem, en overigens past het qua kleur dan weer niet in ons interieur, moet niet te veel poespas in de woonkamer hebben want dan word ik gek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 6:54

Steep, dat probleem hadden wij ook.
De Ikea kast lijkt me echt ideaal maar ik vind `m zooo lelijk Laughing
Ik heb een paar weken geleden een hele grote buffetkast gekocht die ik aan het opknappen ben (witte krijtverf-look-a-like).
Het onderste deel (2 vrij grote kasten en 3 lade's worden voor het speelgoed.
Verder heb ik nog een opbergbankje staan, haar keukentje, poppenwagen en buggy en serveerwagentje staan daarnaast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Fiebje di 4 sep 2012 - 8:21

Wij hebben van ikea tafel en stoeltjes zijn weet even niet hoe het heet. Het is wit iig. Wij hebben ook de 4 vaks expedit kast staan met zwarte bakken erin. Past ook niet bij onze meubels maar daar is niets in te vinden. Dus het hoekje voor onze zoon is wit, past bij de muur, verwarming bekisting en gordijnen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Pien di 4 sep 2012 - 8:28

Wij hebben zondag de box eruit gehaald... Hebben een tafeltje met 2stoeltjes erbij. Een 4vaks ikea kast met 2bakken en 2 zijn open. Zal binnenkort eens een foto plaatsen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 4:24

Pien schreef:Wij hebben zondag de box eruit gehaald... Hebben een tafeltje met 2stoeltjes erbij. Een 4vaks ikea kast met 2bakken en 2 zijn open. Zal binnenkort eens een foto plaatsen...

Weer een mijlpaal he de box eruit?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk opberg systeem hebben jullie? Empty Re: welk opberg systeem hebben jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum