Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

naaimachines, patronen en creaties

+10
Angela_1986
_Muppit
minoessepoes
Aziraphale
woezel
Liadan
SarahKey
Parisienne
Serena
Jerry
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  LindaK vr 3 feb 2012 - 7:42

Liadan schreef:Ja, staan veel leuke dingen op, ik heb nog wel wat links waar wat leuks op staan. Elke keer als ik zie sla ik de link bij favorieten op en mijn 'to do' lijstje wordt steeds langer (en helaas heb ik zo weinig tijd).... Ik zal eens kijken:

http://www.bymiek.blogspot.com/p/my-tutorials.html
http://meisjesmama.blogspot.com/p/handleidingen.html
http://mijmij.blogspot.com/2009/12/babywikkeldeken.html
http://mmezsazsaordent.blogspot.com/2011/02/patronen-ed.html
http://www.danamadeit.com/tutorials
http://pinterest.com/bobbeez/crafty-ideas/


Grappig, de meeste links heb ik ook in een mailtje naar mezelf staan...haha!
Maar inderdaad...de tijd smile
Misschien moet ik toch hopen dat ik met 42 weken beval...en in de tussentijd heel hard aan het werk, haha!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  Liadan vr 3 feb 2012 - 8:22

LindaK schreef:
Liadan schreef:

Grappig, de meeste links heb ik ook in een mailtje naar mezelf staan...haha!
Maar inderdaad...de tijd smile
Misschien moet ik toch hopen dat ik met 42 weken beval...en in de tussentijd heel hard aan het werk, haha!

Toevallig, heb jij ook nog leuke andere links die ik nog niet ken?

Enne je kan natuurlijk hopen dat je pas over 1,5 week bevalt, maar ik hoop voor jou dat dat toch wat eerder gaat gebeuren en dat je straks een kindje krijgt wat lekker veel slaapt Wink .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  Parisienne za 4 feb 2012 - 0:32

Wat een leuke links, daar kan ik genoeg leuke projecten vanaf halen. Ik heb deze site pas gevonden, waar ook heel veel (gratis) projecten op staan.

http://www.pfaff.com/nl/721_21234.html
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  Jerry za 4 feb 2012 - 1:39

Aziraphale, wat knap!

Ik heb donderdag mn eerste naailes gehad, erg leuk!

Ik ga een JURK voor mezelf maken Very Happy Nooit gedacht dat dat iets was waarmee je kunt beginnen smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  Parisienne zo 5 feb 2012 - 10:01

@ Jerry: wat leuk dat je op naailes zit. Een jurk als eerste naaiproject zou ook niet echt in mijn gedachten opkomen als 'makkelijk'. Alhoewel, ik heb op wat sites patronen gezien voor jurkjes voor kinderen en die schijnen heel makkelijk te zijn, dus waarom ook niet in het groot? smile Maar maak je die jurk tijdens de naailes? Of is het de bedoeling dat je thuis eraan werkt en dingen waar je niet uitkomt bespreekt op naailes?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  bolus26 zo 5 feb 2012 - 20:56

http://mmezsazsaordent.blogspot.com/2010/12/mme-zsazsa.html



ook een leuke link vind ik!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  Jerry zo 5 feb 2012 - 23:20

Parisienne schreef:@ Jerry: wat leuk dat je op naailes zit. Een jurk als eerste naaiproject zou ook niet echt in mijn gedachten opkomen als 'makkelijk'. Alhoewel, ik heb op wat sites patronen gezien voor jurkjes voor kinderen en die schijnen heel makkelijk te zijn, dus waarom ook niet in het groot? smile Maar maak je die jurk tijdens de naailes? Of is het de bedoeling dat je thuis eraan werkt en dingen waar je niet uitkomt bespreekt op naailes?

Dat weet ik nog niet zo goed :P Ik ben thuis wel verder gegaan met 't uitknippen van 't patroonpapier... En heb de stof inmiddels ook!
Ik durf alleen niet goed nu al de stof uit te knippen, dus daar wacht ik nog maar even mee...
Had wel bedacht dat ik gewoon een tweede projectje start, waar ik thuis lekker mee aan kan klungelen Wink
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  Parisienne wo 8 feb 2012 - 12:01

Iemand misschien een tip hoe je een opening onzichtbaar kan dichtnaaien? Moet dit met de hand of kan dit ook met de naaimachine?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  Prosecco wo 8 feb 2012 - 19:15

Parisienne schreef:Iemand misschien een tip hoe je een opening onzichtbaar kan dichtnaaien? Moet dit met de hand of kan dit ook met de naaimachine?



Je bedoelt de opening van bijvoorbeeld een kussen hoesje? Dat laatste stukje moet je echt met de hand doen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  VeryCherry wo 8 feb 2012 - 21:18

Een rits inzetten is ook niet zo moeilijk, dan hoef je niks met de hand te doen smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  minoessepoes wo 8 feb 2012 - 21:33

Ik heb ook een naaicursus gedaan. Ook een beetje om wat mensen te leren kennen nadat ik verhuisd was en omdat ik het leuk vond. Ik heb er wel veel geleerd en ik had daarvoor ook al het nodige van mijn moeder geleerd. Als ik nu dingen niet weet dan zoek ik het even op op Youtube, ideaal al die filmpjes van mensen die bijvoorbeeld een rits inzetten.

Het naaien wat ik nu doe ik vooral functioneel, broeken repareren of inkorten bijvoorbeeld. Van de week heb ik een tafelloper voor op de eettafel gemaakt en ik heb ook weleens een leren tas gemaakt, maar ik maak nooit echt kleding voor mezelf eigenlijk.

Voorheen heb ik samen met mijn moeder allerlei stoelen gestoffeerd, maar daar had ik wel wat hulp bij nodig. Dat is toch even goed nadenken, zeker omdat het een stof was met een patroon wat door moest lopen.

Afgelopen weekend heb ik dit carnavalspakje gemaakt. Geinspireerd op een pakje wat online verkocht wordt, maar het patroon heb ik zelf getekend en het verder zelf uitgewerkt.

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Untitled2
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

naaimachines, patronen en creaties - Pagina 2 Empty Re: naaimachines, patronen en creaties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum