Trap beschermen met bouw
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Trap beschermen met bouw
Wij zijn met een verbouwing bezig en willen t weekend de vloer in de hal eruit halen. Op de trap hebben we vloerbedekking en ben erg bang dat dexe eronder lijdt. Is t niet van de rommel en pof, dan is t wel door t feit dat er vaker met vieze schoenen overheen gelooen moet wirden.
Iemand tips hoe ik dit kan beschermen. Plastic lijkt me glad, weet ook niet hoe ik dit glad moet krijgen. Mss dmv lakens?in de hoop dat die niet gaan verschuiven
Iemand tips hoe ik dit kan beschermen. Plastic lijkt me glad, weet ook niet hoe ik dit glad moet krijgen. Mss dmv lakens?in de hoop dat die niet gaan verschuiven
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Trap beschermen met bouw
Je zou het kunnen proberen met stucloper. Toen mijn ouders gingen verbouwen hebben ze daar de trap goed mee afgeplakt. Toen het er na de verbouwing weer af ging was er niets aan te zien.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus_ schreef:Je zou het kunnen proberen met stucloper. Toen mijn ouders gingen verbouwen hebben ze daar de trap goed mee afgeplakt. Toen het er na de verbouwing weer af ging was er niets aan te zien.
+1, dat werkt goed, maar wel als je het echt goed bevestigd!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Wij hadden er plastic overheen en daaroverheen op de treden dunne 'plankjes' (niet echt hout maar van dat dunne spul, weet ff niet hoe het heet.) (op maat gezaagd). Deze hadden we met spijkers aan de trap vastgemaakt. Doordat er vloerbedekking onder zat zie je nu niks van gaatjes van de spijkers.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» iets om het bed te beschermen?
» Hoe bouw je het inbakeren goed af??
» Vieze trap
» van de trap gevallen
» Kleur trap
» Hoe bouw je het inbakeren goed af??
» Vieze trap