Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ruik...

+10
Pluk
TNMN
Rumble
Schaapke
Sterre
Lynn_
smooch
tayce
SoGood
Tullow
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik ruik... - Pagina 2 Empty Re: Ik ruik...

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 20:36

Tea-Leaf schreef:Wat Darcy zegt heb ik ook, dat ik herinneringen ruik als het ware. Een bepaald geurtje wat ikzelf of iemand anders toen droeg, de geur van schoolboeken, een bepaald schoonmaakmiddel, verse bloemen etc... Doet me dan weer terug denken aan een bepaalde tijd of een momentopname.

Ik kan ook vaak aan het geluid wat iemand maakt horen wie er aankomt; zo hoorde ik vroeger thuis altijd of het mijn moeder, stiefvader, broertje of zusje was die de trap opkwam. Ze liepen allemaal anders. Heel grappig!


Dat laatste hoor ik ook, iedereen loopt inderdaad anders Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ruik... - Pagina 2 Empty Re: Ik ruik...

Bericht  Cow vr 7 jan 2011 - 21:47

Ik ruik bijna niets maar ruik het dan weer wél als iemand ongesteld is :shock:

Ik herken ook echt loopjes idd en het geluid van sleutelbossen, als je het geluid laat horen weet ik van wie ze zijn (als ik ze natuurlijk al eens heb gehoord)
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ruik... - Pagina 2 Empty Re: Ik ruik...

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 22:17

Sogood schreef:Ik heb dat ook, vandaag ging ik mijn handen wassen en toen rook ik carnaval. Question

Toen ik er over na ging denken rook de zeep naar dat verfspul of glitters wat je in je haren spuit. Wij deden dat met carnaval altijd, vandaar. Best cool eigenlijk.

Haha dit is grappig Very Happy. Als je zoiets zou zeggen 'Ik ruik carnaval!' dan kijken er echt veel mensen je raar aan Very Happy.

tayce schreef:ja ik heb dat ook heel sterk. Ik weet zelfs nog hoe mensen van vroeger roken en kan dat ook helemaal voor de geest halen. Ook kan ik met eten enzo al ruiken wanneer iets bijna gaat aanbranden of wanneer iets gaar is.

Moet ik er wel bijzeggen dat ik erg slecht hoor waardoor mijn reukzintuig wat sterker ontwikkeld is.

Ik heb dus niet dat ik de geur voor me kan halen maar als ik het ruik dan weet ik het gelijk weer.

Leuk om jullie verhalen te lezen! Ik ben dus niet de enige Very Happy.

Nucia, ik heb jarenlang bij de Gamma gewerkt. Het is een soort houtige lucht, die geur van Gamma. Als kind vond ik het vies, nu heb ik er leuke herinneringen aan haha. Kan dus ook nog veranderen Very Happy.

TMNM, wat grappig dat verhaal van je vriend. Ga ik zeker onthouden haha!

Auxo, ik vind het verder niet erg hoor. Bovendien had ik wel meer met hem gedeeld dan alleen mijn kussen hahaha. Maar hij moet niet liegen, wat mijn neus ruikt is zo :P.

Tea-Leaf, ik schijn ook goed hoorbaar te zijn. Ik draag altijd hakken en heb een herkenbaar loopje blijkbaar. Mijn oude buurvrouw kon het verschil ook horen tussen mij en mijn moeder haha.

ILD, gave avatar haha! En wat ranzig dat je dat ruikt, lijkt me idd niet prettig :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ruik... - Pagina 2 Empty Re: Ik ruik...

Bericht  Blond za 8 jan 2011 - 4:23

Onze ruitenspoeiersvloeistof ruikt heel sterk naar alcohol. Vorige week, 1 januari had ik een gigakater en werd echt hondsberoerd van die lucht. En nu nog steeds, als ik het ruik moet ik direct aan wodka denken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ruik... - Pagina 2 Empty Re: Ik ruik...

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:51

Ja dat heb ik ook.

Ook met de geur herinneringen, zo leuk vind ik dat. Als ik nu aan mijn zonnebrand en de daar gekochte handcreme ruik, ruikt het naar Malta. Dan smeer ik het op mijn hand, laat het mijn vriend ruiken, en vraag 'waar ruikt dit naar?' 'Malta!' zegt die dan smile En mijn Cloe parfum ruikt naar Barcelona.

Wat mijn vriend en ik nu doen is op schiphol een nieuw parfum kopen, zodat deze geur het aan onze vakantie doet denken Very Happy Zelf nemen we geen andere geurtjes mee op vakantie, maar gebruiken alleen die ene. Haha best gek!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ruik... - Pagina 2 Empty Re: Ik ruik...

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 10:07

Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee Jen! Ik had een lippenbalsem in Namibie gekocht en ik baal dat hij nu op is want dan kan ik Namibie niet meer ruiken Sad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ruik... - Pagina 2 Empty Re: Ik ruik...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum