Buik(jes) topic
+81
Aagje!
M@niek
Pompoen
Elmo
Flip Fluitketel
sabje
Sanne
Fiebje
Bruintje Beer
Star007
vlinder-19
juffie001
Poisongirl
Coco
Twellie
lief
Bloem86
Urban Naked
L!ND@
Vlinderrr
Joss1
Linda
LDJ
holaagirl
Tiara
RiLiJu
Papillio
Dora
Phileine
MissD
Floor
Viva
Lady4
Jasmine
Océane
miss piggy
moepie
pippeloentje
Ibbeltje
Jezzie
Jazzlyn
Laced
LindaK
PiP
Alyssa
Puggle
Muis
kwak
PrimaBella
Rouxxxe
Paper Crown
Shy
Rouge
PapillonRose
_Jet
Thunder
Pien
Ayla
Printje
Roodkapje
Monnie
truestar
Susan
Aimee
Clapperdie
Earane
Pandora
Weegschaal
Mees
Lejow
Ugly Betty
Happy
SarahKey
Amber-
chocolate
Muppetje
Flower_L
koNijntje
CCC
_Lana_
studiebol
85 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Buik(jes) topic
Rouxxxe schreef:2CKC2 schreef:Nee,juist leuk! Mijn broertje is een maand na mij jarig maar wij hadden altijd dubbeleverjaardag! Dat is heel leuk!Parel schreef:Natuurlijk is het hartstikke bijzonder, en een leuk verhaal, maar het lijkt mij heel erg onpraktisch en vooral heel ongezellig voor de kindjes zelf. Maar dat is persoonlijk, en idd als het komt, komt het!
Same here! Mijn broer en ik schelen maar 4 dagen in verjaardag, hij is van de 7e die maand en ik van de 11e, maar heb er eigenlijk nooit moeite mee gehad hoor. Toen we klein waren werden onze verjaardagen voor de familie samen gevierd, was alleen maar gezellig! Toen we ouder werden, gingen m'n ouders het trouwens wel apart voor ons vieren. Ik was niet anders gewend!
Hier ook! Ik ben de 16de jarig en mijn 7 jaar jongere zusje is de 19de jarig.
Maar wij hebben juist vroeger altijd apart van elkaar onze verjaardag gevierd. Als klein kind wil je op die leeftijd toch wel een speciale dag voor jezelf en niet delen met je zus(je). Nu vieren we het voor de familie het wel gezellig samen. (we wonen dan ook nog allebei thuis bij onze ouders)
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Yrsa had theoretisch gezien ook op Ezra's verjaardag kunnen komen, als ik ingeleid had moeten worden dan was dat na het weekend gebeurd waarin ik 42 weken zwanger was, dus op die maandag en stel dat het dan een aantal uur had geduurd, dan had het dus dinsdag 3 november kunnen zijn. Ze is drie weken daarvoor al geboren, maar ik heb er van tevoren wel over nagedacht hoe ik dat zou gaan doen. Ik zou het dan één keer vieren voor visite en dan jaarlijks een bijzonder uitstapje maken voor hun verjaardag (ook als het maar een paar dagen zou schelen trouwens).
Het lijkt mij allemaal niet zo'n ramp. Mijn nichtje is op dezelfde dag jarig als haar moeder en voor zover ik weet heeft ze dat ook nooit een probleem gevonden. Toen ze nog thuis woonde vierden ze het gewoon samen, met familie en vrienden en vriendinnen en iedereen erbij, nu viert ze het meestal nog een keer apart in haar eigen huis voor haar vrienden en vriendinnen.
Het lijkt mij allemaal niet zo'n ramp. Mijn nichtje is op dezelfde dag jarig als haar moeder en voor zover ik weet heeft ze dat ook nooit een probleem gevonden. Toen ze nog thuis woonde vierden ze het gewoon samen, met familie en vrienden en vriendinnen en iedereen erbij, nu viert ze het meestal nog een keer apart in haar eigen huis voor haar vrienden en vriendinnen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nu ook 3 dagen voor mijn man zijn verjaardag uitgerekend. Ik hoop echt niet dat de baby dan geboren wordt. Mijn man is namelijk al van een tweeling, dus hebben altijd al een dubbele verjaardag. Daarnaast is mijn neefje al tegelijk met mijn schoonvader jarig en mijn zoontje tegelijk met mijn schoonmoeder. Dus nee, liever niet nóg een dubbele verjaardag!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Shy, je hebt nog een mooi klein buikje zeg!
Mijn buik weer een keer, met 23 weken:
*weg*
Mijn buik weer een keer, met 23 weken:
*weg*
Laatst aangepast door Monnie op di 24 jan 2012 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
zal ik het nog leuker maken dan? Mijn man is de 2e jarig, zijn echte vader de 1e, mijn schoonmoeder de 7e, mijn schoonvader de 15e, onze dochter de 18e en zijn oma de 19e. áls de baby dan op een verjaardag geboren moet worden, doe mij dan maar de verjaardag van onze dochter. Ik zou het wel humor vinden. We hebben laatst bij m'n schoonouders geteld, in augustus hebben we in totaal 21 verjaardagen van alle tante's, oom's, nichtjes, neefjes en dergelijke.
Ach, het komt hoe het komt, het zou wel knap zijn als de baby een dagje voor zichzelf weet te vinden
Ach, het komt hoe het komt, het zou wel knap zijn als de baby een dagje voor zichzelf weet te vinden
Gast- Gast
rejo denkt gewoon aan zich zelf
als de baby op haar dochter haar verjaardag wordt geboren is voor haar veel makkelijker.
de tweede verjaardag van haar dochter wordt over geslagen en de jaren daarna is het "2 vliegen in 1 klap"
vind ik ook wel handig
als de baby op haar dochter haar verjaardag wordt geboren is voor haar veel makkelijker.
de tweede verjaardag van haar dochter wordt over geslagen en de jaren daarna is het "2 vliegen in 1 klap"
vind ik ook wel handig
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Das ook wel een verschil lejow! Grappig te zien dat de buiken op een gegeven moment vooral ook hoger gaat zitten ipv alleen een bolletje onderin
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rouge schreef:Das ook wel een verschil lejow! Grappig te zien dat de buiken op een gegeven moment vooral ook hoger gaat zitten ipv alleen een bolletje onderin
Om uit eindelijk weer naar beneden te zakken
Lejow- Lady Post-a-lot
Mooie buiken, meiden!!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Lejow zie in ieder geval dat je minima elke vier weken de wc schoonmaakt met bleek
Mooie buikjes weer hoor!
Mooie buikjes weer hoor!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Voor de mama's/meiden wie's kinderen zo dicht bij elkaar/tegelijk jarig zijn, vinden jullie dat niet jammer? Vieren jullie het dan ook echt samen, of wel apart?
Mijn man wil dat dus echt niet..die wil echt nog even wachten met een 2e zodat ze ook beiden een eigen "verjaardag / dag jarig zijn"...
Mijn man wil dat dus echt niet..die wil echt nog even wachten met een 2e zodat ze ook beiden een eigen "verjaardag / dag jarig zijn"...
Gast- Gast
Wat een mooie buiken weer!
Lejow: Je bent goed geroeid zeg!
Lejow: Je bent goed geroeid zeg!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Flower_L schreef:Lejow zie in ieder geval dat je minima elke vier weken de wc schoonmaakt met bleek
Mooie buikjes weer hoor!
Haha, die fles staat daar sowieso, lekker makkelijk
Lejow- Lady Post-a-lot
Anniej_S schreef:Voor de mama's/meiden wie's kinderen zo dicht bij elkaar/tegelijk jarig zijn, vinden jullie dat niet jammer? Vieren jullie het dan ook echt samen, of wel apart?
Ik heb de afgelopen jaren wel geleerd dat een zwangerschap niet te plannen valt, dus ik was blij met de zwangerschap, op welk moment hij ook zou komen.
En beiden jarig zijn ze sowieso wel, het is niet anders, ze moeten er maar mee zien te leven dat ze dicht bij of tegelijk jarig zijn. Dat is het laatste waar ik me zorgen om maak.
En stiekem vind ik het echt wel humor dat beide kindjes exact twee jaar na elkaar verwekt zijn .
Gast- Gast
Eens met Rejoy. een zwangerschap valt gewoon weg niet te plannen..
Bij mijn zoon was ik na 12 maanden pas zwanger en de tweede keer in twee maanden maar dit werd een miskraam.. Daarna was ik heel vlug weer zwanger en tja toevallig in precies dezelfde tijd als de zwangerschap van mijn zoontje..
Bij mijn zoon was ik na 12 maanden pas zwanger en de tweede keer in twee maanden maar dit werd een miskraam.. Daarna was ik heel vlug weer zwanger en tja toevallig in precies dezelfde tijd als de zwangerschap van mijn zoontje..
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Anniej_S schreef:Voor de mama's/meiden wie's kinderen zo dicht bij elkaar/tegelijk jarig zijn, vinden jullie dat niet jammer? Vieren jullie het dan ook echt samen, of wel apart?
Ik heb de afgelopen jaren wel geleerd dat een zwangerschap niet te plannen valt, dus ik was blij met de zwangerschap, op welk moment hij ook zou komen.
En beiden jarig zijn ze sowieso wel, het is niet anders, ze moeten er maar mee zien te leven dat ze dicht bij of tegelijk jarig zijn. Dat is het laatste waar ik me zorgen om maak.
En stiekem vind ik het echt wel humor dat beide kindjes exact twee jaar na elkaar verwekt zijn .
Haha het is ook humor dat ze exact 2jaar naar elkaar verwekt zijn haha...hoor je niet vaak! Het zou ook leuk zijn als ze tegelijk jarig zijn, heb er verder niks op tegen ofzo..maar hier willen we dat bijv niet, maargoed..we zullen het hier ook wel zien haha. Ben nu net 1e maand van mijn spiraal af (alleen maar problemen) hopelijk word ik volgende week normaal ongesteld en vanaf dan gaan we ook echt niets meer gebruiken, maar wel misschien er om "klussen", of niet..ach het maakt mij verder ook niet zoveel uit!
Gast- Gast
Het enige voordeel wat ik er wel in zie, is dat ze het altijd wel samen kunt vieren voor bijv familie die in ons geval ver weg woont!
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Eens met Rejoy. een zwangerschap valt gewoon weg niet te plannen..
precies, je kunt het nog zo plannen, maar het kan heel anders lopen. De eerste keer was ik direct zwanger, geëindigd in een miskraam, de tweede keer heeft een half jaar geduurd (en dus pas zwanger geworden van een gezond kindje na zo'n 10 maanden na het beginnen voor een kindje), de derde zwangerschap heeft vier maanden geduurd, ook geëindigd in een miskraam, de vierde zwangerschap ervan uitgegaan dat het wel weer een maand of 4/6 ging duren, maar toen direct zwanger.
Gast- Gast
Ik ben, vooralsnog, uitgerekend op de verjaardag van mijn man, hebben we allebei geen probleem mee. Manlief vindt t helemaal geweldig....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
ja het gaat goed! Ik ben nu 11.5 week zwanger. Wel pittig om zwanger te zijn met een dreumes om je heen. Ik merk nu al dat ik last krijg van m'n bekken/rug, doordat je ongemerkt toch best veel tilt.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: