Buik(jes) topic
+81
Aagje!
M@niek
Pompoen
Elmo
Flip Fluitketel
sabje
Sanne
Fiebje
Bruintje Beer
Star007
vlinder-19
juffie001
Poisongirl
Coco
Twellie
lief
Bloem86
Urban Naked
L!ND@
Vlinderrr
Joss1
Linda
LDJ
holaagirl
Tiara
RiLiJu
Papillio
Dora
Phileine
MissD
Floor
Viva
Lady4
Jasmine
Océane
miss piggy
moepie
pippeloentje
Ibbeltje
Jezzie
Jazzlyn
Laced
LindaK
PiP
Alyssa
Puggle
Muis
kwak
PrimaBella
Rouxxxe
Paper Crown
Shy
Rouge
PapillonRose
_Jet
Thunder
Pien
Ayla
Printje
Roodkapje
Monnie
truestar
Susan
Aimee
Clapperdie
Earane
Pandora
Weegschaal
Mees
Lejow
Ugly Betty
Happy
SarahKey
Amber-
chocolate
Muppetje
Flower_L
koNijntje
CCC
_Lana_
studiebol
85 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Buik(jes) topic
Monnie schreef:Puggle schreef:Monnie schreef:Puggle schreef:Mooi monnie! Zit ook bijna alleen maar van voren toch?
Ja, alles zit aan de voorkant dit keer, de vorige zwangerschap droeg ik veel meer rondom.
Mooi hoor de eerste was een jongetje toch? Ze zeggen toch dat je dan vaak rond draagt ofzo. Zijn natuurlijk ook maar fabels maar toch
Wil je niet van die rare dingen zeggen... Haha. Ik heb de laatste tijd echt steeds van die dromen en gedachten dat het toch een jongen is Ik dacht bij de
eerste ook echt dat het een meisje was, alle fabeltjes klopten, maar bij mij lijkt het dus juist andersom te zijn.
Haha ik zeg niks meer
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik had echt een puntbuik met mijn jongens, aan de achterkant zag je niet eens dat ik zwanger was. En had geen bescheiden buikje
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik had echt een puntbuik met mijn jongens, aan de achterkant zag je niet eens dat ik zwanger was. En had geen bescheiden buikje
Ik draag ook in een punt en het is een jongen, was op de echo niet te missen haha
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Stofzuiger schreef:Ik had echt een puntbuik met mijn jongens, aan de achterkant zag je niet eens dat ik zwanger was. En had geen bescheiden buikje
Ik draag ook in een punt en het is een jongen, was op de echo niet te missen haha
Hier ook
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Puggle schreef:Monnie schreef:Puggle schreef:Monnie schreef:Puggle schreef:Mooi monnie! Zit ook bijna alleen maar van voren toch?
Ja, alles zit aan de voorkant dit keer, de vorige zwangerschap droeg ik veel meer rondom.
Mooi hoor de eerste was een jongetje toch? Ze zeggen toch dat je dan vaak rond draagt ofzo. Zijn natuurlijk ook maar fabels maar toch
Wil je niet van die rare dingen zeggen... Haha. Ik heb de laatste tijd echt steeds van die dromen en gedachten dat het toch een jongen is Ik dacht bij de
eerste ook echt dat het een meisje was, alle fabeltjes klopten, maar bij mij lijkt het dus juist andersom te zijn.
Haha ik zeg niks meer
Ik had ook alles van voren, maar toch echt een meid.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rouge schreef:Puggle schreef:Monnie schreef:Puggle schreef:Monnie schreef:Puggle schreef:Mooi monnie! Zit ook bijna alleen maar van voren toch?
Haha ik zeg niks meer
Ik had ook alles van voren, maar toch echt een meid.
Bij mij zelf zit het ook van voren, en ook een meisje. Ach daarom zijn het misschien ook maar fabels
Puggle- Ratel
Ik ben overal dik, wat wordt het dan?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Een baby denk ik.Muppetje schreef:Ik ben overal dik, wat wordt het dan?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Een baby denk ik.Muppetje schreef:Ik ben overal dik, wat wordt het dan?
Haha gekke muppet! Ja je bent echt heel dik ja
Puggle- Ratel
Stofzuiger schreef:Een baby denk ik.Muppetje schreef:Ik ben overal dik, wat wordt het dan?
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Stofzuiger schreef:Een baby denk ik.Muppetje schreef:Ik ben overal dik, wat wordt het dan?
Haha gekke muppet! Ja je bent echt heel dik ja
Nou, uhm...
Muppetje- Ratel
Mooi al die buik foto's, leuk om te zien!
Dit is mijn buikfoto van vandaag
Dit is mijn buikfoto van vandaag
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Leuk om ook eens een buikje van jou te zien, Smooch! Mooi.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Mooi Smooch!
Muppetje- Ratel
@smooch : moooooi! hoever ben je nu?
@muppetje: hier nogmaals : prachtige buik en hij gaat nu lekker groeien he? mooi bol!
@moepie: wat een mooie grote buik! Hoever ben je precies?
Hier mijn 23 weken buikje van vd week:
Over de vorm van buiken: bij mijn 2e dochter dacht iedereen een jongen.. ik droeg alleen maar naar voren en bij de 1e was ik rondom buik maar ook rondom dik geworden overal. Wij wisten het geslacht niet, ik was ook echt verrast met een meisje eigenlijk toen ze kwam.. Alles was zo anders de hele zwangerschap.
@muppetje: hier nogmaals : prachtige buik en hij gaat nu lekker groeien he? mooi bol!
@moepie: wat een mooie grote buik! Hoever ben je precies?
Hier mijn 23 weken buikje van vd week:
Over de vorm van buiken: bij mijn 2e dochter dacht iedereen een jongen.. ik droeg alleen maar naar voren en bij de 1e was ik rondom buik maar ook rondom dik geworden overal. Wij wisten het geslacht niet, ik was ook echt verrast met een meisje eigenlijk toen ze kwam.. Alles was zo anders de hele zwangerschap.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Dankje wel meiden!
Roodkapje, wat een mooie buik heb je. Ik ben ook bijna 24 weken maar mijn buik is echt klein vergeleken met die van jou
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=26852
Roodkapje, wat een mooie buik heb je. Ik ben ook bijna 24 weken maar mijn buik is echt klein vergeleken met die van jou
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=26852
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: