Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

centerparks met een baby

+12
PiP
Tania
Lejow
Mida4you
Tiara
studiebol
Flower_L
blondje1313
sabje
Thunder
Printje
Floor
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

centerparks met een baby - Pagina 2 Empty Re: centerparks met een baby

Bericht  Tania za 21 jan 2012 - 9:54

Mijn zoontje was drie maanden toen hij er voor het eerst in ging (met 36 weken geboren) maar ik weet niet meer hoe zwaar hij toen was, ik denk wel iets zwaarder dan 5 kilo. Die banden zijn vanaf 6 kilo dus ze zijn dan misschien nog iets te klein inderdaad. Maar het zou kunnen dat het op het park waar jij heen gaat helemaal niet verplicht is hoor, dus dan hoef je ook geen band te hebben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Printje za 21 jan 2012 - 9:58

We zijn naar cp geweest toen R ongeveer 1,5 jaar was. We hadden ook zo'n speciaal kinderhuisje waarin dus vanalles voor kinderen al aanwezig is. Al had het voor ons niet zoveel nut omdat ik toch mijn eigen spullen wil gebruiken.

We zijn bij de Kempervennen geweest en daar is een erg leuk kinderbad. Al heb ik daar toen wel mijn voet flink gekneusd omdat een andere moeder zo enorm slim was om met haar kind voor de uitgang vd glijbaan te gaan zitten. Ik wilde uitwijken maar er liggen daar overal stenen in het water en ik knal keihard tegen die stenen aan...

Stronteigenwijs als ik ben heb ik de hele dag gewoon nog doorgehobbeld met mijn voet totdat ik dus door een medewerker word aangesproken wat er met mijn voet is omdat ik zo gek loop en mijn voet zo enorm dik is....

Dus goede alerte medewerkers daar. Wat ik ook goed vind is dat alle kinderen zo'n zwemvestje aan moeten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nillis zo 22 jan 2012 - 0:08

Wij zijn geweest toen T 6 maand was en is goed bevallen. Wij zijn vanaf 4 maand regelmatig met T gaan zwemmen en die hadden we ook in een band, dus het kan wel. Ze hoeven nog niet te kunnen zitten.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Darius zo 22 jan 2012 - 1:26

even een vraagje tussendoor: hoe zijn die kinderhuisjes in Heijderbos? Heeft iemand daar wel eens in gezeten?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud