centerparks met een baby
+12
PiP
Tania
Lejow
Mida4you
Tiara
studiebol
Flower_L
blondje1313
sabje
Thunder
Printje
Floor
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
centerparks met een baby
We willen naar centerparks toe als onze zoon ongeveer 6 maanden is (en later dit jaar weer dan is hij ongeveer 11 maanden).
Nu wil ik boeken voor centerparks misteryparks, maar ik zit hier ook met de gids van centerparks. Nu hebben veel parken die via mysteryparks gaan geen babybad.
We willen wel zwemmen met ons zoontje. Hoe belangrijk is zo'n babybad? Als dat niet bij het park zit kan je dan ook echt niet zwemmen met zo'n kleintje? Domme vraag misschien maar ik heb er echt nooit op gelet en over nagedacht.
Mysteryparks is een stuk goedkoper dan gewoon boeken, zouden jullie dan toch de gok nemen of eigenlijk niet en dus meer geld uitgeven.
Nu wil ik boeken voor centerparks misteryparks, maar ik zit hier ook met de gids van centerparks. Nu hebben veel parken die via mysteryparks gaan geen babybad.
We willen wel zwemmen met ons zoontje. Hoe belangrijk is zo'n babybad? Als dat niet bij het park zit kan je dan ook echt niet zwemmen met zo'n kleintje? Domme vraag misschien maar ik heb er echt nooit op gelet en over nagedacht.
Mysteryparks is een stuk goedkoper dan gewoon boeken, zouden jullie dan toch de gok nemen of eigenlijk niet en dus meer geld uitgeven.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: centerparks met een baby
Ik zou het gewoon doen, ga je toch in het ondiepere water met hem. Alleen zal het wel wat kouder water zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
+1Printje schreef:Ik zou het gewoon doen, ga je toch in het ondiepere water met hem. Alleen zal het wel wat kouder water zijn.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik zou het ook gewoon boeken. Ik dacht dat ze allemaal wel een kinderbad hebben. Wij hebben daar ook geboekt en kregen een 6p kinderhuisje. Waren met zijn drieen dus lekker veel ruimte. Scheelt echt een hoop geld.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
ok dus je mag wel met zo'n kleintje het gewone bad in dan. Snap dat het kouder is maar we zullen geen uren gaan zwemmen met hem.
Dan boek ik over een tijdje mysteryparks want dat scheelt veel geld.
Dan boek ik over een tijdje mysteryparks want dat scheelt veel geld.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Volgens mij moet je alleen wel een 4-persoons mystery boeken, omdat op de hotelkamers die je bij de tweepersoons kunt krijgen niet altijd een babybedje kunt plaatsen. Het zou dan misschien toch voordeliger kunnen zijn om last minute een 2 persoonsaccomodatie te huren waar wel een babybedje geplaatst kan worden.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Rataplan schreef:+1Printje schreef:Ik zou het gewoon doen, ga je toch in het ondiepere water met hem. Alleen zal het wel wat kouder water zijn.
+2
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
toen mijn zoontje zo klein was gingen we gewoon met hem in het grote zwembad, we hadden dan een babyfloat! heel handig!
Gast- Gast
Waar boek je zo'n mysterypark?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Studiebol: Bij bungalows.nl
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Oke bedankt. Ga ik daar is kijken als het goedkoper is is dat wel leuk, wel een nadeel dat je dan dus ook heel dicht bij huis kan komen te zitten.
studiebol- Ratel
Wij zijn naar Center Parcs geweest toen Z. 5 maanden was. Ze ging ook gewoon met ons mee in het grote bad in zo'n gele baby zwemband ( hadden we zelf meegenomen ) En het ging prima allemaal
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
studiebol schreef:Oke bedankt. Ga ik daar is kijken als het goedkoper is is dat wel leuk, wel een nadeel dat je dan dus ook heel dicht bij huis kan komen te zitten.
Scheelt dat we hier niet echt een CP in de buurt hebben haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:studiebol schreef:Oke bedankt. Ga ik daar is kijken als het goedkoper is is dat wel leuk, wel een nadeel dat je dan dus ook heel dicht bij huis kan komen te zitten.
Wij dus wel :-)
studiebol- Ratel
Makkelijk joh, als de toiletten erg vies zijn kan je thuis gaan plassenstudiebol schreef:Lejow schreef:studiebol schreef:Oke bedankt. Ga ik daar is kijken als het goedkoper is is dat wel leuk, wel een nadeel dat je dan dus ook heel dicht bij huis kan komen te zitten.
Zouden ze daar geen rekening mee houden? Dat je niet in je eigen omgeving zit?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Makkelijk joh, als de toiletten erg vies zijn kan je thuis gaan plassenstudiebol schreef:Lejow schreef:studiebol schreef:Oke bedankt. Ga ik daar is kijken als het goedkoper is is dat wel leuk, wel een nadeel dat je dan dus ook heel dicht bij huis kan komen te zitten.
Nee, staat er ook bij
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hahah goed idee!Stofzuiger schreef:Makkelijk joh, als de toiletten erg vies zijn kan je thuis gaan plassenstudiebol schreef:Lejow schreef:studiebol schreef:Oke bedankt. Ga ik daar is kijken als het goedkoper is is dat wel leuk, wel een nadeel dat je dan dus ook heel dicht bij huis kan komen te zitten.
Ik heb het trouwens fout. Hier heel dicht bij zit landal, dus thuis plassen zal het niet worden. Maar center Parcs zit toch ook wel dicht bij.[/color]
studiebol- Ratel
Met zes maanden kunnen ze toch nog niet zelf spelen in het kinderbad dus ik zou daar niet zoveel rekening mee houden. Wel is het bij sommige parken verplicht om je kindje in een babyband te hebben in het gewone zwembad dus het is wel handig om die mee te nemen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik hou er zelf niet van om niet te weten waar ik heen ga en stel best hoge eisen aan een huisje.
Voor mij zou het dus helemaaal niks zijn
Voor mij zou het dus helemaaal niks zijn
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Studiebol: Wij zaten helaas wel in de centerparcs hier in de buurt. Gelukkig wel een leuke. Mijn nicht heeft het geloof ik 3x gedaan en ook elke keer in dezelfde in de buurt.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Vorig jaar zijn wij in Frankrijk naar CP geweest, mijn nichtje van toen 4 maanden is met ons mee geweest in het 'grote' bad, we zijn met haar in het ondiepe gedeelte gebleven en ze vond het prachtig! In het begin moest ze even wennen maar later vond ze het erg leuk. Ze zat in zo'n gele zwemband, een BabySeat.
Daar hadden ze ook overal boxen staan rondom het zwembad dus ze kon daarin lekker liggen tukken zonder dat we bang hoefden te zijn dat haar iets gebeurde. Ideaal vond ik het! Wij waren met 6 volwassenen en 1 baby, om de beurt bleven we bij mijn nichtje zodat ook haar papa en mama even een rondje zwembad konden doen.
Daar hadden ze ook overal boxen staan rondom het zwembad dus ze kon daarin lekker liggen tukken zonder dat we bang hoefden te zijn dat haar iets gebeurde. Ideaal vond ik het! Wij waren met 6 volwassenen en 1 baby, om de beurt bleven we bij mijn nichtje zodat ook haar papa en mama even een rondje zwembad konden doen.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Hier inmiddels al 2x naar Center Parcs geweest met A. , toen ze 4 maanden was en toen ze 8 maanden was. Beide keren wel met babybadje op het park, en daar zijn we ook wel even in geweest. Het water is er net wat warmer. Maar ook zijn we in het gewone bad geweest, met zo'n speciale babyzwemband. Dan kun je zelf ook meteen een beetje 'zwemmen' en A. vond het prachtig in die zwemband. Dus mocht er geen babybadje zijn is dat denk ik niet zo erg, dat is vooral erg leuk als ze wat groter zijn en zelf een beetje gaan spelen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
In zo'n gele zwemband kan je kindje daar alleen in als ze kunnen zitten?
Wij gaan binnenkort ook een weekend weg en ik wil graag met de dames zwemmen maar aan zo'n zwemband hebben wij dan toch nog niks? Wij moeten de dames zelf toch gewoon vast houden?
Wij gaan binnenkort ook een weekend weg en ik wil graag met de dames zwemmen maar aan zo'n zwemband hebben wij dan toch nog niks? Wij moeten de dames zelf toch gewoon vast houden?
studiebol- Ratel
studiebol schreef:In zo'n gele zwemband kan je kindje daar alleen in als ze kunnen zitten?
Wij hebben deze voor J.
Bij de laatste centerparcs waar we waren mocht je zonder band niet het gewone zwembad in. Dan mocht je alleen in het kinderbadje.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:studiebol schreef:In zo'n gele zwemband kan je kindje daar alleen in als ze kunnen zitten?
Wij hebben deze voor J.
Bij de laatste centerparcs waar we waren mocht je zonder band niet het gewone zwembad in. Dan mocht je alleen in het kinderbadje.
Maar dat kindje ziet er echt wel groot uit op de foto! Als wij gaan wegen de meiden misschien net 5 kilo....
studiebol- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Baby tv...???
» baby en gel
» There goes my baby.......
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» Baby tv...???
» baby en gel
» There goes my baby.......
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: