Sport muziek?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sport muziek?
Naar wat voor muziek luister jij als je sport? Heb je iets op je MP3 speler staan of luister je gewoon naar de muziek die gedraaid wordt?
Ik ga binnenkort naar de sportschool en een vriendin vertelde dat de muziek die ze daar draaien niet echt leuk is om op te sporten. Dus ik was benieuwd waar jullie zoal naar luisteren?
Ik ga binnenkort naar de sportschool en een vriendin vertelde dat de muziek die ze daar draaien niet echt leuk is om op te sporten. Dus ik was benieuwd waar jullie zoal naar luisteren?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Sport muziek?
Toen ik nog naar de sportschool ging draaiden ze er trance/house en af en toe de radio. Kortom, muziek waar je aardig opgezweept van raakt. Tegenwoordig hebben ze alleen de radio aan staan, maar dat is echt 3x niks...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja volgens mij spelen ze ook de radio bij de sportschool waar ik naar toe ga. Dan praten zo toch ook, en reclames
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Toen ik aan een wedstrijd loop heb meegedaan, had mijn vriend allemaal hardstyle muziek op mijn mp3 gezet. Dat werkt voor mij goed. Net zoals house etc. Iets met een goede beat!
Gast- Gast
Mijn vorige sportschool had een cd'tje opstaan, met afwisselend rustige muziek en up tempo muziek. Maar de muziek was niet zo leuk. Helaas mocht je daar je MP3 speler niet opzetten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Bij ons wordt er echt vanalles gedraaid, ligt er een beetje aan wie er aan het werk is. Er werkt een jong iemand en dan is het vaak wel wat uptempo nummers maar ook wat ouderen en die draaien vaak van die langzame slaapmuziek Ik neem sowieso altijd m'n ipod mee, luister vaak naar jaren 90 nummers. Kennen jullie het nummer pump up the jam nog? Echt heerlijk om op zulke nummers te sporten
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: