tegelvloer in badkamer verven?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
tegelvloer in badkamer verven?
Ik weet dat het kan maar ik vraag me af of dit makkelijk gaat en het niet heel lelijk wordt. De vloer is nu echt heel erg lelijk de rest gaat wel.
Ik wil graag de badkamer vloer verven + de randjes in de badkamer (bovenkant van alle randjes zodat het meer 1 geheel wordt) Denken jullie dat dit mooi gaat worden?
Ik wil graag de kleur antraciet gebruiken. Wel een foto op zijn zij en slechte kwaliteit sorry.
Ik wil graag de badkamer vloer verven + de randjes in de badkamer (bovenkant van alle randjes zodat het meer 1 geheel wordt) Denken jullie dat dit mooi gaat worden?
Ik wil graag de kleur antraciet gebruiken. Wel een foto op zijn zij en slechte kwaliteit sorry.
Gast- Gast
Re: tegelvloer in badkamer verven?
Lijkt me moeilijk, maar ik heb er geen ervaring mee. Ik zou me goed laten adviseren bij de bouwmarkt.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Niekske schreef:Lijkt me moeilijk, maar ik heb er geen ervaring mee. Ik zou me goed laten adviseren bij de bouwmarkt.
voor een goed advies zou ik eerder naar een verfspeciaalzaak gaan en niet naar de bouwmarkt..
Gast- Gast
In mijn toekomstige huis hebben ze de badkamer geverfd, en dat is niet echt mooi. Moet zeggen dat het daar wel de muren zijn en dat het met wit is gedaan, dus dat dat misschien anders is. Omdat de hele badkamer echt spierwit is zat ik er ook over te denken om de vloer antraciet te verven, maar dat is een anti-kraak huis dus het is minder erg als het lelijk is haha.
Gast- Gast
Lijkt me totaal niet mooi. Kan er geen nieuwe laag tegels overheen?
Gast- Gast
Is niet mooi, mijn moeder heeft het een keer met de keuken gedaan. We hebben het er weer allemaal af moeten krabben omdat het er echt niet uitzag.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10