Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn verwarming maakt een drupgeluid...

Ga naar beneden

Mijn verwarming maakt een drupgeluid... Empty Mijn verwarming maakt een drupgeluid...

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 9:07

Tja, drupgeluid. Het tikt continu en ik vergelijk het geluid met het hebben van een kapot leertje in de kraan, waardoor hij blijft druppen.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Moet ik de verwarming ontluchten of zou er iets anders aan de hand zijn? Zijn hier meiden die hier verstand van hebben?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn verwarming maakt een drupgeluid... Empty Re: Mijn verwarming maakt een drupgeluid...

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 9:07

Dan zit er lucht in de verwarming, volgens mij.

Gast
Gast

Mijn verwarming maakt een drupgeluid... Empty Re: Mijn verwarming maakt een drupgeluid...

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 9:13

Dat was ook mijn eerste gedachte. Dan moet ik mijn vader maar even bellen of hij even langs wil komen. Van de beste man mag ik nergens meer aanzitten als ik het niet zeker weet, want de vorige keer dat ik ergens aan zat, liep mijn huis vol met water. Mijn verwarming maakt een drupgeluid... 394967

Gast
Gast

Bericht  Liz di 17 jan 2012 - 9:14

Of je cv ketel moet je bijvullen, dat wil ook wel eens helpen.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 9:15

Liz schreef:Of je cv ketel moet je bijvullen, dat wil ook wel eens helpen.

Heeft sowieso zin om daar even naar te kijken, of de bar goed staat, en of je hem moet bijvullen, en anders zijn het de verwarmingen. En dat kun je prima zelf hoor Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: