Goedemorgen
+13
Silver
May
Sterre
banjer49
Suus
Roze Roos
marissie21
Cheesegirl
Caroow
Lejow
Lady4
Jordana
Lotus
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen
Darcy schreef:Sterre schreef:Goedemorgennn!
Ik heb ook weekend, maar ga vandaag thuis nog wat aan het werk en mijn administratie doen. Mijn hamster had vannacht een tunnel gegraven onder haar waterbakje, die dus op z'n kop lag. Ze zat er echt zo naast van: doe er eens wat aan . Haha, stom beessie.
Fijne dag!
Cute hahahahah! Zeg, hamstert jouw hamster ook zoveel? Paige doet dat wel de laatste tijd, dan vul ik haar bakje en is het binnen een half uur allemaal verdwenen in haar huis. Leuk en aardig, maar daarna gaat ze dus wel in mijn vinger bijten (HONGER!). Ik niet schnap, zou ze dan vergeten zijn dat het in haar woonkamer ligt?
Ja, Aagje vist alles er uit wat ze lekker vindt, propt d'r wangen vol en brengt dat ook naar haar bedroom ;-). Dus ik weet nooit wanneer het eten echt op is, bepaalde dingen laat ze er altijd in liggen of gooit ze er naast, haha. Maar ze bijt daarna niet omdat ze honger heeft, dus dat is wel vreemd ja! Alleen als ik zelf net een broodje heb gegeten of zo bijt ze weleens, omdat ik dan naar eten ruik blijkbaar.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb vandaag uitgeslapen tot half 10 (moet er normaal gesproken kwart voor 6 af)
Vandaag ben ik lekker vrij.
Dus dat word weer even een dagje in huis om poetsen.
Als ik vandaag meer doe hoef ik het weekend niet zo veel meer te doen!
Fijne dag allemaal
Ik heb vandaag uitgeslapen tot half 10 (moet er normaal gesproken kwart voor 6 af)
Vandaag ben ik lekker vrij.
Dus dat word weer even een dagje in huis om poetsen.
Als ik vandaag meer doe hoef ik het weekend niet zo veel meer te doen!
Fijne dag allemaal
Gast- Gast
Goedemorgen.
Ik ben al een tijdje wakker. Mijn vriend maakte me vanmorgen met veel gevloek wakker
Omdat er stoppen door waren Maar gelukkig doet alles het weer.
Vandaag niet veel doen, bed verschonen en even weer naar de winkel, moet gezonde dingen halen.
Ben nu 5 dagen gestopt met roken en merk dat ik lekkere trek begin te krijgen, maar heb liever een gezonde snack dan een vette snack.
Vanavond werken, morgen vrij. Had er eigenlijk na vandaag 4 vrij, maar ik heb eigenlijk een hekel aan 4 dagen achtereen vrij te zijn, dus heb zondag nog een ochtend dienst. Daarna mowt ik woensdag weer.
Fijne dag iedereen.
Ik ben al een tijdje wakker. Mijn vriend maakte me vanmorgen met veel gevloek wakker
Omdat er stoppen door waren Maar gelukkig doet alles het weer.
Vandaag niet veel doen, bed verschonen en even weer naar de winkel, moet gezonde dingen halen.
Ben nu 5 dagen gestopt met roken en merk dat ik lekkere trek begin te krijgen, maar heb liever een gezonde snack dan een vette snack.
Vanavond werken, morgen vrij. Had er eigenlijk na vandaag 4 vrij, maar ik heb eigenlijk een hekel aan 4 dagen achtereen vrij te zijn, dus heb zondag nog een ochtend dienst. Daarna mowt ik woensdag weer.
Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ben vanochtend al vroeg opgestaan om tentamens te leren. Daar ben ik nu nog steeds mee bezig, maar even een pauze. Verder heb ik aardig wat was die ik moet weg werken. Vanavond ga ik met een vriendin wat drinken. Ik heb eigenlijk wel zin om uit te gaan, maar niet zo verstandig met de tentamens die er aan komen ;-)
Fijne dag allemaal
Ik ben vanochtend al vroeg opgestaan om tentamens te leren. Daar ben ik nu nog steeds mee bezig, maar even een pauze. Verder heb ik aardig wat was die ik moet weg werken. Vanavond ga ik met een vriendin wat drinken. Ik heb eigenlijk wel zin om uit te gaan, maar niet zo verstandig met de tentamens die er aan komen ;-)
Fijne dag allemaal
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik was rond 9.30 wakker, en voelde me eindelijk weer wat fitter, ik dacht eindelijk de griep over, dus vandaag weer voor het eerst sinds een week een "normaal" ontbijt gehad. Nu ik weer wat fitter ben, ook maar even wat doen aan het huishouden vandaag, en wat aan school doen. Oftewel dit word een druk dagje....
iedereen een fijne dag!
Ik was rond 9.30 wakker, en voelde me eindelijk weer wat fitter, ik dacht eindelijk de griep over, dus vandaag weer voor het eerst sinds een week een "normaal" ontbijt gehad. Nu ik weer wat fitter ben, ook maar even wat doen aan het huishouden vandaag, en wat aan school doen. Oftewel dit word een druk dagje....
iedereen een fijne dag!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik was 11 uur wakker. Heerlijk! De eerste week na de vakantie sloopt me altijd behoorlijk. Vanmiddag bezig met school en vanavond ga ik op verjaardag. Verder geen plannen, lekker weekend!
Gast- Gast
Het is ondertussen dan wel middag, maar goed.
Ik heb vandaag goed geslapen en werd om 9.30u wakker. Heb toen nog even liggen lezen en toen belde een vriendin. Nadat we een hele tijd hebben geklets ben ik begonnen met ons onderzoeksrapport aan te passen en daar ben ik nu ook al mee klaar. Dadelijk lekker douchen en dan weer achter de laptop om 2 uurtjes te werken.
Vanavond ga ik met mijn vriend shoppen voor nieuwe broeken. Hij is afgevallen en nu zakken zijn broeken van zijn kont af .
Fijne dag allemaal!!
Ik heb vandaag goed geslapen en werd om 9.30u wakker. Heb toen nog even liggen lezen en toen belde een vriendin. Nadat we een hele tijd hebben geklets ben ik begonnen met ons onderzoeksrapport aan te passen en daar ben ik nu ook al mee klaar. Dadelijk lekker douchen en dan weer achter de laptop om 2 uurtjes te werken.
Vanavond ga ik met mijn vriend shoppen voor nieuwe broeken. Hij is afgevallen en nu zakken zijn broeken van zijn kont af .
Fijne dag allemaal!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Hallo allemaal,
Ik heb vanochtend heerlijk uitgeslapen.
Voor vandaag heb ik niet echt plannen, ben lekker vrij vandaag.
Ik moet straks nog wel even naar het dorp en ik wacht op een telefoontje van
mijn vader. Er is een plekje op zijn been gevonden wat er wat onrustig uitzag en daar krijgt hij vandaag de uitslag van.
Spannend dus.....
Fijne dag allemaal.
Ik heb vanochtend heerlijk uitgeslapen.
Voor vandaag heb ik niet echt plannen, ben lekker vrij vandaag.
Ik moet straks nog wel even naar het dorp en ik wacht op een telefoontje van
mijn vader. Er is een plekje op zijn been gevonden wat er wat onrustig uitzag en daar krijgt hij vandaag de uitslag van.
Spannend dus.....
Fijne dag allemaal.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Goedemiddag allemaal,
ik heb echt een slechte nacht gehad, kon gewoon niet slapen. En het is heel slecht, maar zodra ik mijn zoontje naar school had gebracht ben ik weer naar bed gegaan en heb ik heerlijk nog 3 uurtjes geslapen Maar ik voel me nu wel uitgerust. Mijn broertje komt misschien vanavond om gitaar te spelen met mijn vriend en ik ga Millennium kijken
Fijne dag iedereen!
ik heb echt een slechte nacht gehad, kon gewoon niet slapen. En het is heel slecht, maar zodra ik mijn zoontje naar school had gebracht ben ik weer naar bed gegaan en heb ik heerlijk nog 3 uurtjes geslapen Maar ik voel me nu wel uitgerust. Mijn broertje komt misschien vanavond om gitaar te spelen met mijn vriend en ik ga Millennium kijken
Fijne dag iedereen!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Goedemiddag allemaal,
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemiddag!
Ik ga zo eerst eens douchen, want ben nu echt flink aan het luieren. Straks een kado kopen voor een vriendin die een nieuw huisje heeft. Verder niet echt plannen, maar vanavond ook Millenium kijken. Echt een mooie mini-serie!
Ik ga zo eerst eens douchen, want ben nu echt flink aan het luieren. Straks een kado kopen voor een vriendin die een nieuw huisje heeft. Verder niet echt plannen, maar vanavond ook Millenium kijken. Echt een mooie mini-serie!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Dankjewel Smikkell
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2