crea-Inspiratietopic
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
crea-Inspiratietopic
Wat wil je binnenkort (of later) nog een keertje maken? In de breedste zin van het woord... Van fotolijst tot trouwjurk en van gehaakte muts tot konijnenhok...
Ik zie heel vaak in tijdschriften of winkels leuke dingen waarvan ik denk 'die ga ik zelf maken!' maar als ik dan een keertje tijd heb om ermee bezig te gaan, ben ik inspiratieloos... Dus, een topic op creatieve uitspatting-inspiratie op te kunnen doen!
Ik start:
Mooie letters met decopatch voor aan de (slaapkamer)muur
En wil heel graag een grote lijst met allemaal kleine fotolijstjes maken, maar kan zo gauw geen plaatje van vinden...
Ik zie heel vaak in tijdschriften of winkels leuke dingen waarvan ik denk 'die ga ik zelf maken!' maar als ik dan een keertje tijd heb om ermee bezig te gaan, ben ik inspiratieloos... Dus, een topic op creatieve uitspatting-inspiratie op te kunnen doen!
Ik start:
Mooie letters met decopatch voor aan de (slaapkamer)muur
En wil heel graag een grote lijst met allemaal kleine fotolijstjes maken, maar kan zo gauw geen plaatje van vinden...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: crea-Inspiratietopic
IK wil graag zelf (nouja samen met mijn vriend) een buitenhok voor mijn cavia's maken.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Boekenleggers van kleurkaartjes voor verf
Stoffen hoes voor in rieten mandje
Paspoort stempel schilderijtjes(al moet ik dan eerst nog wat meer stempels verzamelen )
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Die boekenleggers zijn echt leuk en makkelijk te maken zeg!
Ik ga verfstaaltjes verzamelen
Ik ga verfstaaltjes verzamelen
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
haha ja ik ook. Ik voel me wel altijd zo bezwaard als ik dan min 10 van die dingen meepak, ik heb dan altijd het idee alsof ik iets aan het stelen ben Maar nu heb ik een reden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Oh die boekenleggers zijn leuk!!
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Ik wil/ga een slaaphok voor Fritsie bouwen Ik heb vorige week dit poppenhuis gebouwd voor een vriendin, voor d'r verjaardag, maar 't ging me vrij makkelijk af.
Gewoon met MDF gemaakt en geverfd. Voor Frits wil een 2verdiepinghuis maken, met een kussen erin en er krab-stukken in verwerken, misschien stuk taptijt erin, kan-ie mee klooien
Gewoon met MDF gemaakt en geverfd. Voor Frits wil een 2verdiepinghuis maken, met een kussen erin en er krab-stukken in verwerken, misschien stuk taptijt erin, kan-ie mee klooien
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Inspiratietopic - Wat staat er op jullie salon- en eettafel?
» Crea, waar ben je...?
» Voor de crea bea's hier: teddybeertje maken van sok
» Crea, waar ben je...?
» Voor de crea bea's hier: teddybeertje maken van sok
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: