Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe valt badkleding?

+3
Roodkapje
Tania
Novalee
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe valt badkleding? Empty Hoe valt badkleding?

Bericht  Novalee za 14 jan 2012 - 10:43

Dit zal natuurlijk per maat verschillen, maar valt het in het algemeen groot of klein?

Ik wil namelijk met N. gaan babyzwemmen en ik zie al verschillende schattige zwembroekjes I love you Qua broeken heeft N. 68 qua lengte nodig, de klein vallende merken worden zelfs al wat kort, in de breedte is het vaak nog te groot. Maar bij een zwembroekje moet er zo'n speciale luier onder natuurlijk, zijn die even dik als gewone luiers?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt badkleding? Empty Re: Hoe valt badkleding?

Bericht  Tania za 14 jan 2012 - 10:45

Ik vind het altijd vrij ruim vallen. Ik heb voor J. sowieso 1 maat kleiner van zwembroek dan van z'n gewone broeken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt badkleding? Empty Re: Hoe valt badkleding?

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 10:46

Hier vallen ze normaal, als je de zwemluier meetelt. Als ze geen luier aan zou hebben zou mijn dochter denk ik nog wel 68 passen zo'n kleine billetjes heeft ze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt badkleding? Empty Re: Hoe valt badkleding?

Bericht  Roodkapje za 14 jan 2012 - 10:46

Novalee schreef:Dit zal natuurlijk per maat verschillen, maar valt het in het algemeen groot of klein?

Ik wil namelijk met N. gaan babyzwemmen en ik zie al verschillende schattige zwembroekjes I love you Qua broeken heeft N. 68 qua lengte nodig, de klein vallende merken worden zelfs al wat kort, in de breedte is het vaak nog te groot. Maar bij een zwembroekje moet er zo'n speciale luier onder natuurlijk, zijn die even dik als gewone luiers?

O. heeft nu mt 80 qua kleren en zijn zwembroek is 74/80, ik neem eigenlijk de combimaat kleiner omdat het niet moet slobberen zeg maar. Maar met badpakjes zou je het echt moeten passen omdat het ook niet te strak moet zitten... alleen een los broekje kan natuurlijk ook!

Zo'n zwemluier is ongeveer evendik als een pamperluier, misschien iets dunner...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt badkleding? Empty Re: Hoe valt badkleding?

Bericht  Susan za 14 jan 2012 - 10:48

Tania schreef:Ik vind het altijd vrij ruim vallen. Ik heb voor J. sowieso 1 maat kleiner van zwembroek dan van z'n gewone broeken.

Ik ook, Ezra kan zijn zwemshorts altijd jaren aan.

Yrsa heeft afgelopen zomer badpakjes gedragen omdat ze last had van waterwratjes en die droeg ze wel altijd in haar eigen maat of zelfs een maatje groter, omdat het mij niet prettig leek als een badpakje trekt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt badkleding? Empty Re: Hoe valt badkleding?

Bericht  Printje za 14 jan 2012 - 10:48

Ik vind het erg ruim vallen, vooral die stoere broekjes vd Hema. Hij verzuipt erin en je kunt ze ook niet strakker trekken. Meneer heeft maatje 86 maar verzuipt in zijn broekje 74, komt vooral omdat dus dat ding niet strakker te trekken is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt badkleding? Empty Re: Hoe valt badkleding?

Bericht  Coccinelle za 14 jan 2012 - 10:51

Hier had ze eerst een badpakje van de Hema, die viel normaal. Toen die te klein werd heb ik er een bij de H&M besteld, die valt qua lengte goed maar flubberd om haar lijfje. Nu had ze nog wel wat babyvet toen ze het Hema badpak droeg en nu is het een lang en smal dreumesje. Hoe valt badkleding? 561177

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt badkleding? Empty Re: Hoe valt badkleding?

Bericht  Novalee za 14 jan 2012 - 11:45

Hmm, ik denk dat ik dan een 68 doe. Daar moet ze het dan wel even mee redden denk ik!

Nu alleen nog kiezen uit al die schattige broekjes, Hoe valt badkleding? Help-0003
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt badkleding? Empty Re: Hoe valt badkleding?

Bericht  loesje zo 15 jan 2012 - 20:56

A heeft maat 86 kwa kleding en heeft maat 74 met het zwembroekje van de Hema.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe valt badkleding? Empty Re: Hoe valt badkleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum