Kriebelhoest....
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kriebelhoest....
Mijn zoontje heeft al een week op en af vreselijke kriebel/droge hoestaanvallen. Vooral sávonds wanneer hij in bed ligt krijgt hij er last van, hij moet dan zo hoesten dat hij er wakker van wordt en zeer moeilijk weer in slaap valt.
Hij krijgt al druppels van VSM en overdag extra veel drinken, maar ik vnd het zo zielig en vervelend dat hij er steeds wakker van wordt, hij komt er dan ook moeilijk uit uit zo'n hoestbui.
Ben bij de dokter geweest maar het enigste dat die zei was; ja het heerst....gaat wel over. Euh oke.
Iemand hier nog tips?
Hij krijgt al druppels van VSM en overdag extra veel drinken, maar ik vnd het zo zielig en vervelend dat hij er steeds wakker van wordt, hij komt er dan ook moeilijk uit uit zo'n hoestbui.
Ben bij de dokter geweest maar het enigste dat die zei was; ja het heerst....gaat wel over. Euh oke.
Iemand hier nog tips?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kriebelhoest....
Matrasje beetje schuin leggen, zodat hij niet te plat ligt?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Daar dacht ik ook al aan Lejow, maar hij gaat altijd helemaal onder in zijn bedje liggen, en dan ook nog dwars, dan heeft het denk ik geen nut meer.Maar bedankt voor het meedenken.
Printje- Lady Post-a-lot
Ohw, whahaha nee dan kom je niet ver nee
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Misschien zorgen dat het nu wat vochtiger is op zijn kamertje? Dat als hij gaat hoesten toch een minder droge keel krijgt.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Gewone hoestdrank van Daro tegen kriebelhoest.
Hoestdrank is het enige wat hier goed helpt, met een paar dagen is hij er dan vanaf.
Verder kan je nog het bed schuin zetten ( het hele bedje zodat het ook nut heeft als hij onderin ligt), zorgen voor frisse lucht op de kamer.
Hoestdrank is het enige wat hier goed helpt, met een paar dagen is hij er dan vanaf.
Verder kan je nog het bed schuin zetten ( het hele bedje zodat het ook nut heeft als hij onderin ligt), zorgen voor frisse lucht op de kamer.
Gast- Gast
Frisse lucht en ik denk ook proberen om de lucht net even wat vochtiger te maken door bijvoorbeeld de was op te hangen op zijn slaapkamer of een bakje water op de verwarming te zetten.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Bedankt voor de tips, ik ga morgen zo'n bakje voor aan de verwarming kopen.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: