Vriend net opgenomen
+55
slaatje
Ellebel
Cato
Pandora
Le Chat Noir
Krullebol
frolic
Ella
meisjesmama
Fayebella
piertje
Mermaid
Eris
*Noosa
Elsje
tuttebel
Muppetje
Anousch91
Alex
Raindrop
Novalee
TukTuk
patjuhhh
Tinus
Macelka
Monte
SnowWhite
Oasis
Jordana
Schaapke
Rumble
Lady4
Tinkebell
liqueje
Flippin' Bitch
Nora
Jelin
Lotus
Chocolate Cookie
Caramba
Jade
Mees
Vanilla Queen
Suus
Sweety
Tullow
Jezzie
Middleme
nina
ekiaam87
Zora
Lejow
Minx
ExpressoB
Kruidkoek
59 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vriend net opgenomen
slaatje schreef:Wat een rotsituatie. Ik hoop dat ze er snel achter komen en dat hij zich snel beter zal voelen. Succes op je werk en sterkte voor jullie beiden.
+1
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
June schreef:Zusje lijkt me niet echt het type dat zomaar iets roept eigenlijk.
Ze had gewoon beter haar vermoedens voor zich kunnen houden i.p.v. het hier zo klakkeloos op het forum te gooien...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Als hij de bacteriële vorm van hersenvliesontsteking had gehad lag hij er wel nog slechter bij dan nu denk ik. Want van die vorm raak je in coma als er niets aan gedaan word. En ga je er ook aan dood. Zo heftig is die vorm.
De virale vorm gaat heel langzaam aan steeds slechter.
De virale vorm gaat heel langzaam aan steeds slechter.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Onwijs veel sterkte voor jullie! Fijn dat je collega's zo flexibel zijn i.v.m de bezoektijden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Kruidkoek wat een naar bericht, hopelijk weten ze snel wat het is. Succes met werken, hoop dat het een beetje lukt.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik denk dat Zusje een vermoeden heeft wie er achter deze forummer schuil gaat en zo haar redenen heeft om dit verhaal niet serieus te nemen en ons daarvoor te waarschuwen.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Ik denk dat Zusje een vermoeden heeft wie er achter deze forummer schuil gaat en zo haar redenen heeft om dit verhaal niet serieus te nemen en ons daarvoor te waarschuwen.
Dan moet dat expliciet gemeld worden, ik kan altijd slecht tegen vermoedens die half worden uitgesproken
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Fijn voor Zusje dat ze een vermoeden heeft, maar plaats dan niet halfslachtig dat je geen barst van het verhaal gelooft zonder enige motivatie erbij. Ik vind dit onrust stoken. Sowieso, een vermoeden is een vermoeden, geen waarheid.Dijn82 schreef:Ik denk dat Zusje een vermoeden heeft wie er achter deze forummer schuil gaat en zo haar redenen heeft om dit verhaal niet serieus te nemen en ons daarvoor te waarschuwen.
Gast- Gast
@kruidkoek Hoe is het nu met je vriend? Weten ze al wat hij mankeert? En hoe gaat het met jou???
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora schreef:@kruidkoek Hoe is het nu met je vriend? Weten ze al wat hij mankeert? En hoe gaat het met jou???
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat?
Gast- Gast
+1Jaya schreef:Pandora schreef:@kruidkoek Hoe is het nu met je vriend? Weten ze al wat hij mankeert? En hoe gaat het met jou???
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Het gaat gelukkig al beter met hem. Hij heeft 24 uur geen koorts meer gehad en de hoofdpijn is minder. Uit onderzoeken is gebleken dat hij geen hersenvliesontsteking of malaria heeft gelukkig. Zijn bloedwaarden zijn beter, zelfs zo goed dat hij sinds vanmorgen geen a.b. meer door infuus maar via pillen krijgt. Ze prikken regelmatig bloed om te controleren of de waardes goed blijven. Als dat goed blijft gaan, dan mag hij waarschijnlijk naar huis! Wat hij nou wel heeft (gehad) is dus nog niet duidelijk. Volgens de internist bestaat de kans dat ze er nooit achter komen wat hij nou precies had, ze vermoeden wel een tropische ziekte.
Zijn nekspier is nog wel heel stijf en daarom is de fysio al 2 keer bij hem geweest en zijn nekspier "bewerkt" Hij heeft nu een soort klei (bruin spul) in een een zak in zijn nek liggen. Dat spul verwarmen ze en werkt dus als een soort kruik. Via de fysio krijgt hij een doorverwijzing naar een manueel therapeut voor zijn nek.
Zijn nekspier is nog wel heel stijf en daarom is de fysio al 2 keer bij hem geweest en zijn nekspier "bewerkt" Hij heeft nu een soort klei (bruin spul) in een een zak in zijn nek liggen. Dat spul verwarmen ze en werkt dus als een soort kruik. Via de fysio krijgt hij een doorverwijzing naar een manueel therapeut voor zijn nek.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Zus opgenomen*
» Films opgenomen in NYC
» Vader opgenomen - update
» hoe snel is een zetpil opgenomen?
» Zus opgenomen*
» Films opgenomen in NYC
» Vader opgenomen - update
» hoe snel is een zetpil opgenomen?
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: