Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend net opgenomen

+55
slaatje
Ellebel
Cato
Pandora
Le Chat Noir
Krullebol
frolic
Ella
meisjesmama
Fayebella
piertje
Mermaid
Eris
*Noosa
Elsje
tuttebel
Muppetje
Anousch91
Alex
Raindrop
Novalee
TukTuk
patjuhhh
Tinus
Macelka
Monte
SnowWhite
Oasis
Jordana
Schaapke
Rumble
Lady4
Tinkebell
liqueje
Flippin' Bitch
Nora
Jelin
Lotus
Chocolate Cookie
Caramba
Jade
Mees
Vanilla Queen
Suus
Sweety
Tullow
Jezzie
Middleme
nina
ekiaam87
Zora
Lejow
Minx
ExpressoB
Kruidkoek
59 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Zora za 14 jan 2012 - 5:49

Zusje, verklaar je dan even nader! smile Ik vind het sneu voor Kruidkoek dat het topic hier nu over gaat...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Cato za 14 jan 2012 - 5:57

Zora schreef:Zusje, verklaar je dan even nader! Vriend net opgenomen  - Pagina 5 561177 Ik vind het sneu voor Kruidkoek dat het topic hier nu over gaat...



+1

Beterschap!
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 6:03

Waarom moet Zusje het verklaren? Daar komt geheid een rel van. Misschien was het niet handig voor Zusje om het neer te zetten, maar een mening is zeker niet verboden. En ik denk dat als men verstandig is en twijfels heeft het gewoon even via de PM te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Zora za 14 jan 2012 - 6:13

Als Zusje geen rel wilde dan kon het ook meteen per PM doen natuurlijk. Als het inmiddels opgelost is, dan zou ze dat ook kunnen melden hier bijvoorbeeld, in plaats van dat wij hier doorgaan. Ik ben daarnaast ook gewoon benieuwd waar het vandaan komt... Ik vind het een geloofwaardig verhaal, en zie niet in wat er raar aan is.

Ik vind ook zeker niet dat een mening verboden is hoor. ben altijd een beetje allergisch voor dat argument. Het is in zo'n geval alleen wel handig als die een beetje onderbouwd is. Hoeft natuurlijk lang niet altijd, maar in dit topic zou dat dan wel weer slim zijn.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 6:26

Zora schreef:Als Zusje geen rel wilde dan kon het ook meteen per PM doen natuurlijk. Als het inmiddels opgelost is, dan zou ze dat ook kunnen melden hier bijvoorbeeld, in plaats van dat wij hier doorgaan. Ik ben daarnaast ook gewoon benieuwd waar het vandaan komt... Ik vind het een geloofwaardig verhaal, en zie niet in wat er raar aan is.

Ik vind ook zeker niet dat een mening verboden is hoor. ben altijd een beetje allergisch voor dat argument. Het is in zo'n geval alleen wel handig als die een beetje onderbouwd is. Hoeft natuurlijk lang niet altijd, maar in dit topic zou dat dan wel weer slim zijn.

Eens

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 6:32

Zora schreef:Als Zusje geen rel wilde dan kon het ook meteen per PM doen natuurlijk. Als het inmiddels opgelost is, dan zou ze dat ook kunnen melden hier bijvoorbeeld, in plaats van dat wij hier doorgaan. Ik ben daarnaast ook gewoon benieuwd waar het vandaan komt... Ik vind het een geloofwaardig verhaal, en zie niet in wat er raar aan is.

Ik vind ook zeker niet dat een mening verboden is hoor. ben altijd een beetje allergisch voor dat argument. Het is in zo'n geval alleen wel handig als die een beetje onderbouwd is. Hoeft natuurlijk lang niet altijd, maar in dit topic zou dat dan wel weer slim zijn.



En ik ben misschien een beetje allergisch van het idee dat een iemand iets negatief roept en gelijk 25 man roepen dat ze het graag willen weten en of het onderbouwd kan worden. PM betrokkene, ook dan kun je antwoordt op je vraag krijgen? Het begint vaak met nieuwsgierigheid en voor je het weet vallen er meer mensen over en is het een gigantisch kippenhok. En dan is bv Zusje weer de gebeten hond omdat ze iets roept en niks bekenbaar maakt. Of er ineens een hele discussie ontstaat over het spreken van de waarheid van de TO.

Zusje had dit idd via een PM kunnen doen, maar jij had Zusje ook kunnen PM'en en het kunnen vragen. Wil niet katten hoor en zeg echt niet dat je fout bezig bent Vriend net opgenomen  - Pagina 5 561177 Maar een rel of discussie heb je zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Vanilla Queen za 14 jan 2012 - 6:44

Maar is er al wat duidelijkheid over je vriend, en hoe gaat het met jou?
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 7:59

Zusje lijkt me niet echt het type dat zomaar iets roept eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Zora za 14 jan 2012 - 8:40

Cimic schreef:
Zora schreef:Als Zusje geen rel wilde dan kon het ook meteen per PM doen natuurlijk. Als het inmiddels opgelost is, dan zou ze dat ook kunnen melden hier bijvoorbeeld, in plaats van dat wij hier doorgaan. Ik ben daarnaast ook gewoon benieuwd waar het vandaan komt... Ik vind het een geloofwaardig verhaal, en zie niet in wat er raar aan is.

Ik vind ook zeker niet dat een mening verboden is hoor. ben altijd een beetje allergisch voor dat argument. Het is in zo'n geval alleen wel handig als die een beetje onderbouwd is. Hoeft natuurlijk lang niet altijd, maar in dit topic zou dat dan wel weer slim zijn.



En ik ben misschien een beetje allergisch van het idee dat een iemand iets negatief roept en gelijk 25 man roepen dat ze het graag willen weten en of het onderbouwd kan worden. PM betrokkene, ook dan kun je antwoordt op je vraag krijgen? Het begint vaak met nieuwsgierigheid en voor je het weet vallen er meer mensen over en is het een gigantisch kippenhok. En dan is bv Zusje weer de gebeten hond omdat ze iets roept en niks bekenbaar maakt. Of er ineens een hele discussie ontstaat over het spreken van de waarheid van de TO.

Zusje had dit idd via een PM kunnen doen, maar jij had Zusje ook kunnen PM'en en het kunnen vragen. Wil niet katten hoor en zeg echt niet dat je fout bezig bent Vriend net opgenomen  - Pagina 5 561177 Maar een rel of discussie heb je zo!

Dan agree'en we to disagree wat mij betreft smile Ik zou Zusje trouwens niet zelf PM'en omdat ik het niet per se zelf allemaal wil weten (natuurlijk, ik ben ook wel een beetje benieuwd) maar omdat ik het sneu vind voor Kruidkoek dat haar verhaal in twijfel wordt getrokken. Als ik dan via PM op de hoogte gebracht wordt, maakt dat voor Kruidkoek niet uit.

Ik vind het trouwens ook niets voor Zusje om zoiets al dan niet (on)gegrond te zeggen hoor!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 8:48

June schreef:Zusje lijkt me niet echt het type dat zomaar iets roept eigenlijk.
Aangezien Zusje een vorige keer gelijk had, en ik het verhaal wel geloofde, ben ik toch wel benieuwd naar de motivatie van Zusje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Ellebel za 14 jan 2012 - 8:50

Misschien ziet ze het ip-adres waar dit vandaan komt?
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 9:08

Ellebel schreef:Misschien ziet ze het ip-adres waar dit vandaan komt?
Dan moet ze dat maar onderbouwen ipv klakkeloos zoiets te roepen. Lijkt me dit net iets te erg voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Lejow za 14 jan 2012 - 9:09

Lorna mercedez schreef:
Ellebel schreef:Misschien ziet ze het ip-adres waar dit vandaan komt?
Dan moet ze dat maar onderbouwen ipv klakkeloos zoiets te roepen. Lijkt me dit net iets te erg voor.

Eens...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 9:21

Er zijn idd vreselijke verhalen verzonnen gebleken de afgelopen jaren. Toen het hele verhaal met mijn vader speelde was ik ook als de dood dat mensen zouden denken dat ik het fakete. Was bijna opgelucht dat er een mediabericht verspreid werd over de vermissing zodat ik kon 'aantonen' dat het echt was. Ja, echt erg en vergezocht.

Ik ben ook benieuwd naar Zusjes motivatie, maar tot die tijd vind ik niet dat er zo geoordeeld mag worden. Anders kun je bij alles wel vraagtekens gaan plaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 11:48

Ik denk dat we nog even moeten wachten op de motivatie van Zusje, aangezien ze een meeting heeft nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 22:22

Zora schreef:
Cimic schreef:
Zora schreef:Als Zusje geen rel wilde dan kon het ook meteen per PM doen natuurlijk. Als het inmiddels opgelost is, dan zou ze dat ook kunnen melden hier bijvoorbeeld, in plaats van dat wij hier doorgaan. Ik ben daarnaast ook gewoon benieuwd waar het vandaan komt... Ik vind het een geloofwaardig verhaal, en zie niet in wat er raar aan is.

Ik vind ook zeker niet dat een mening verboden is hoor. ben altijd een beetje allergisch voor dat argument. Het is in zo'n geval alleen wel handig als die een beetje onderbouwd is. Hoeft natuurlijk lang niet altijd, maar in dit topic zou dat dan wel weer slim zijn.



En ik ben misschien een beetje allergisch van het idee dat een iemand iets negatief roept en gelijk 25 man roepen dat ze het graag willen weten en of het onderbouwd kan worden. PM betrokkene, ook dan kun je antwoordt op je vraag krijgen? Het begint vaak met nieuwsgierigheid en voor je het weet vallen er meer mensen over en is het een gigantisch kippenhok. En dan is bv Zusje weer de gebeten hond omdat ze iets roept en niks bekenbaar maakt. Of er ineens een hele discussie ontstaat over het spreken van de waarheid van de TO.

Zusje had dit idd via een PM kunnen doen, maar jij had Zusje ook kunnen PM'en en het kunnen vragen. Wil niet katten hoor en zeg echt niet dat je fout bezig bent Vriend net opgenomen  - Pagina 5 561177 Maar een rel of discussie heb je zo!

Dan agree'en we to disagree wat mij betreft Vriend net opgenomen  - Pagina 5 561177 Ik zou Zusje trouwens niet zelf PM'en omdat ik het niet per se zelf allemaal wil weten (natuurlijk, ik ben ook wel een beetje benieuwd) maar omdat ik het sneu vind voor Kruidkoek dat haar verhaal in twijfel wordt getrokken. Als ik dan via PM op de hoogte gebracht wordt, maakt dat voor Kruidkoek niet uit.

Ik vind het trouwens ook niets voor Zusje om zoiets al dan niet (on)gegrond te zeggen hoor!

Dat kan toch, ben alleen geen kreng wat gelijk als een kat bovenop iemand springt smile Maar ik moet je op een ding wel gelijk geven. Mijn werkbrauwen gingen ook even omhoog bij de opmerking van Zusje. Meer van verbazing, maar daar zal ze vast een reden voor hebben. Ken haar niet goed, maar weet wel dat ze niet zomaar iets gaat roepen. Geloof ook dat Kruidkoek haar ook een PM heeft gestuurd dus waarschijnlijk is het via de PM een beetje opgehelderd. smile

TO hoe gaat het nu? Weten ze al meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Kruidkoek za 14 jan 2012 - 22:44

Over de opmerking van Zusje is inderdaad pm verstuurd.

Met mijn vriend gaat het nog steeds niet echt lekker. Gisteravond waren er voor het eesrt meer dan 2 bezoekers bij hem (zijn ouders, mijn ouders en ik) en dan zie je dat hij echt moe wordt. Hij werd ook erg wit en duf dus na een halfuurtje zijn ouders weggegaan. Ik had hem net aan de telefoon en hij heeft niet zo'n goede nacht gehad, 2 keer wakker geworden van de hoofdpijn. Hij at sinds hij ziek is al weinig maar vanmorgen wilde hij niks hebben, was misselijk. Ze hebben zijn suikerwaarde geprikt en die was te laag, onder de 4. Hij heeft sterke ranja gehad die hij moest drinken maar is nog misselijk.

Goede nieuws is dat het waarschijnlijk geen malaria is, ze hebben nu 3 dagen bloed geprikt en getest op malaria maar dat is tot nu toe steeds negatief gebleken.

De internist heeft de neuroloog ook weer in consult gevraagd, die komt vandaag of morgen en dan gaan ze een scan maken en die ruggenprik doen geloof ik. Vriend komt een beetje warrig over dus als ik vanmiddag op bezoek ga, vraag ik nog even precies na aan verpleging hoe of wat verder.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 22:48

Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 22:51

Vraagje heeft je vriend ook kleine rode puntjes op zijn buik of lichaam? Dat kan ook indicatie voor hersenvliesonsteking? Vaak gaat het idd samen met een stijve nek. Ik vraag me wel af als hij echt hersenvlies ontsteking heeft, dan was de situatie toch vele malen erger geworden. Je kunt er zelfs van in coma raken..toch? Dus misschien positief blijven dat het geen hersenvliesontsteking is. Nogmaals veel sterkte!! Hoe gaat het met jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Zora za 14 jan 2012 - 22:55

Wat vervelend dat hij zich maar niet beter voelt. Het klinkt wel alsof ze alle kanten bekijken daar, en het heel serieus nemen, da's iig fijn smile Sterkte.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Kruidkoek za 14 jan 2012 - 23:13

Hij heeft een paar plekjes op zijn benen en armen maar ze denken dat dit oude muggenbulten zijn, houden het wel goed in de gaten. Er is mij uitgelegd dat er 2 soorten hersenvliesontstekingen zijn, de bacteriele en de virale. De virale komt vaker voor maar de bacteriele is gevaarlijker en dan heb je ook plekjes.

Omdat zijn zusje hoofdtrombose heeft gehad, is dit ook nog een goed mogelijke optie. Mede daarom is de neuroloog er dus ook nog een keer bijgeroepen.

Met mij gaat het op zich wel. Ik maak me wel zorgen maar ik besef ook dat hij nu alle noodzakelijke hulp binnen handbereik heeft en ze hem goed in de gaten houden. Vrijdag zou ik van 16:00 tot zaterdag 13:30 moeten werken maar een collega heeft die dienst overgenomen. Vandaag heb ik dienst van 13:30 tot 23:00 en in overleg met mijn vriend, collega's, mijn ouders en de verpleging ga ik dat wel doen. Ik kan/mag alleen 's middags en 's avonds een uur naar hem toe en daaromheen slaapt hij veel, dus ik kan eigenlijk verder niks voor hem doen en hier thuis ook niet. Ik kan wel naar vriendinnen toe, of dat mensen bij mij komen en dat is wel afleiding maar verder is het afwachten. Door mijn vakantie ben ik een maand niet op mijn werk geweest en daar zou ik toch weer een keer moeten beginnen, ik moet nu al zo ontzettend veel inlezen/overgedragen krijgen en dat wordt alleen maar meer hoe langer ik weg blijf.

Ik heb met collega afgesproken dat ik later begin zodat ik eerst op middagbezoekuur kan gaan en als er tijdens mijn werk iets met mijn vriend is dan kan er vrij snel een collega komen om mijn dienst over te nemen. Dat is wel erg fijn en heeft mij doen besluiten om het toch te gaan proberen op mijn werk vandaag.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:24

Vervelend dat ze nog steeds niet weten wat hij heeft, maar ik denk inderdaad dat het goed is gewoon te gaan werken. Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Lady4 za 14 jan 2012 - 23:55

Ik hoop dat hij snel wat opknapt! Is de koorts al wat gezakt onder de antiobiotica? En die plekjes zijn dat een soort van puntjes?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 0:00

Lejow schreef:
Lorna mercedez schreef:
Ellebel schreef:Misschien ziet ze het ip-adres waar dit vandaan komt?
Dan moet ze dat maar onderbouwen ipv klakkeloos zoiets te roepen. Lijkt me dit net iets te erg voor.

Eens...
Ook eens. Ik vind het echt bizar om zoiets te roepen zonder enige motivatie of wat dan ook erbij, lijkt me erg kwetsend.

TO, beterschap voor je vriend, lijkt me heel naar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  slaatje zo 15 jan 2012 - 0:49

Wat een rotsituatie. Ik hoop dat ze er snel achter komen en dat hij zich snel beter zal voelen. Succes op je werk en sterkte voor jullie beiden.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend net opgenomen  - Pagina 5 Empty Re: Vriend net opgenomen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum