WEG
+36
Sylvana
Famke
Coco
maiadebij
CCC
Jezzie
chocolate
Muis
Jilke
SarahKey
Jasmine
Alex
RiLiJu
Roos
nina
PiP
kwak
Susan
Roza
Ayla
Mamsie
Shy
Pussycat
Zonnetje_
Lotus_
Amber-
Noor
Darius
Muppetje
Annemie
Rush
Makamba
Pandora
Viva
Lejow
Bloom
40 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: WEG
Lejow schreef:Famke schreef:Ik heb een keer een zelfde soort vlek/streep op een kv test gehad, ik was toen niet zwanger. Ook ik had toen meer urine gebruikt dan op de gebruiksaanwijzing stond, kon me niet voorstellen dat een paar druppen genoeg was...
Ik denk dus dat er geen sprake is van een zwangerschap. Balen je wordt toch even "lekker" gemaakt.
Dan nog komt er niet zo'n streepje.
Ik mikte er ook volgens mij meer druppels in, al was het alleen omdat ik perongeluk uitschoot met in het pipetje knijpen..
Maar bij mij kwam de streep echt alleen toen ik echt zwanger was. De andere waren zo negatief als een deur..
Ik heb denk ik bij alle testen teveel urine gebruikt, ook die keer toen ik net als to zo'n streep/vlek had.
Dus daarom noemde ik het, ik was toen niet zwanger en blooom heeft nu ook een negatieve test, dus ik denk dat hier toch sprake is van een vals positieve of geen geldige test.
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe ziet de test er nu uit Bloom?
En had je weer een kruidvattest gehaald, of andere?
En had je weer een kruidvattest gehaald, of andere?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bloom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11
Jeetje zeg, wat een onzekerheid meid. Moet wel zeggen dat ik op de foto's hier wel echt een streepje zie hoor.. en die roze waas kan goed komen doordat je er teveel urine op heb gedruppelt. Ik heb dat ook gehad en andere testen waar ik gewoon netjes 4 druppeltjes gebruikte hadden dat niet.
Maar op de test van vanavond is dus echt niks te zien..?
Maar op de test van vanavond is dus echt niks te zien..?
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
He verdorie, wat een onzekerheid inderdaad..
Ik zou denk tot zondagochtend wachten en het dan nog eens proberen, als het wel raak is, verdubbelt het HCG zich ontzettend snel, dus zou er zondag iets te zien moeten zijn!
Ik zou denk tot zondagochtend wachten en het dan nog eens proberen, als het wel raak is, verdubbelt het HCG zich ontzettend snel, dus zou er zondag iets te zien moeten zijn!
Lejow- Lady Post-a-lot
De Kruidvattesten zijn wel zo gevoelig dat wanneer je van nature veel HCG in je bloed hebt (want het hormoon komt altijd in je bloed voor, ook buiten zwangerschappen) er een positief resultaat kan komen na de tijd die er in de bijsluiter genoemd wordt waarbinnen je moet kijken. De keren dat die binnen die vijf minuten positief was, was ik ook echt zwanger. De keren dat 'ie bij mij na die vijf minuten heel licht positief was, was ik niet zwanger.
Gast- Gast
Bloom- Fluisteraar
Waarom koop je dan geen CB test zwangere/nietzwanger? Nu blijf je maar naar die streepjes staren en dan heb je gewoon duidelijkheid. Mocht je idd zwanger zijn zal die ondertussen ook echt wel positief zijn.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Waarom koop je dan geen CB test zwangere/nietzwanger? Nu blijf je maar naar die streepjes staren en dan heb je gewoon duidelijkheid. Mocht je idd zwanger zijn zal die ondertussen ook echt wel positief zijn.
+1
Gast- Gast
Bloom- Fluisteraar
Jij houdt het spannend zeg, ik blijf duimen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Oh pfff Bloom, wat een spanning zeg!!!
Ik had in het begin ook vaak wat roze/bruinige afscheiding en wat krampen (komt natuurlijk sowieso doordat je baarmoeder uitzet), en hier zit het na bijna 28 weken nog steeds goed! Ik hoop dus echt dat het niet doorzet!!!
Ik had in het begin ook vaak wat roze/bruinige afscheiding en wat krampen (komt natuurlijk sowieso doordat je baarmoeder uitzet), en hier zit het na bijna 28 weken nog steeds goed! Ik hoop dus echt dat het niet doorzet!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb bij beide zwangerschappen 5 dagen flink bruinverlies gehad rond mijn nod en daarna werd het tot een week of 11 steeds minder. Dat hoeft dus niks te zeggen.
Ik zou ook een paar dagen wachten en dan weer een test doen.
Ik zou ook een paar dagen wachten en dan weer een test doen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Bloom- Fluisteraar
Wat ontzettend naar
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ach Bloom, wat verdrietig.. ik was ZO voor je aan het duimen!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Och... Naar nieuws...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Lejow schreef:Ach Bloom, wat verdrietig.. ik was ZO voor je aan het duimen!!
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 7 van 8
Permissies van dit forum: