WEG
+36
Sylvana
Famke
Coco
maiadebij
CCC
Jezzie
chocolate
Muis
Jilke
SarahKey
Jasmine
Alex
RiLiJu
Roos
nina
PiP
kwak
Susan
Roza
Ayla
Mamsie
Shy
Pussycat
Zonnetje_
Lotus_
Amber-
Noor
Darius
Muppetje
Annemie
Rush
Makamba
Pandora
Viva
Lejow
Bloom
40 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Bloom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11
Re: WEG
ooh meid is het wel echt rood dan? Niet alleen een beetje bruin?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Bloom- Fluisteraar
Maar als je nu ongesteld zou zijn en het zou een hele week te vroeg zijn dan was het toch sowieso nog veel te vroeg om te testen?
Ik zou het even afwachten, want het zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar een eventuele nieuwe test zou ik volgende week pas doen. Van dat veel te vroege testen word je alleen maar onzeker.
Ik zou het even afwachten, want het zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar een eventuele nieuwe test zou ik volgende week pas doen. Van dat veel te vroege testen word je alleen maar onzeker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Je zei inderdaad ook al dat je cyclus wat overhoop lag, dus ik denk niet dat je daar teveel op kunt vertrouwen...
Het is ook een kwestie van afwachten... hoe rot ook.
Het is ook een kwestie van afwachten... hoe rot ook.
Pussycat- Ratel
Oh neeee
Had ik trouwens ook in het begin en op een gegeven moment kwamen er ook stolsels, maar het is allemaal goed gegaan..dus wie weet.
Ik blijf in ieder geval duimen! Spannend!
Had ik trouwens ook in het begin en op een gegeven moment kwamen er ook stolsels, maar het is allemaal goed gegaan..dus wie weet.
Ik blijf in ieder geval duimen! Spannend!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Bloom- Fluisteraar
Doedel schreef:Bloom schreef:SarahKey schreef:Ohw wat spannend!! en na een langere tijd, ik hoop voor je dat je vandaag wat meer zekerheid hebt.
Ik zou ook zeggen, ik zie een tweede streep (en die heb ik ook alleen maar gehad toen ik echt zwanger was)
Hoe is de test vanochtend? Al helemaal opgedroogd of nog steeds gedeeltelijk roze?
De test was nog steeds vlekkerig roze. De streep was wel nog steeds duidelijk te zien. We zullen het zien. Mijn man zag de streep trouwens niet. Die zag alleen een vlek... o
Maar mannen zijn toch ook wel wat anders wat dat betreft, die van mij wilde de streep ook niet zien bij Mas
Bij ons was het andersom...mijn vriend zag een streep, maar ik niet! Haha.
Toen hebben we toch maar een clear bleu gehaald.
Spannend Bloom!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Doedel schreef:Bloom schreef:SarahKey schreef:Ohw wat spannend!! en na een langere tijd, ik hoop voor je dat je vandaag wat meer zekerheid hebt.
Ik zou ook zeggen, ik zie een tweede streep (en die heb ik ook alleen maar gehad toen ik echt zwanger was)
Hoe is de test vanochtend? Al helemaal opgedroogd of nog steeds gedeeltelijk roze?
De test was nog steeds vlekkerig roze. De streep was wel nog steeds duidelijk te zien. We zullen het zien. Mijn man zag de streep trouwens niet. Die zag alleen een vlek... o
Maar mannen zijn toch ook wel wat anders wat dat betreft, die van mij wilde de streep ook niet zien bij Mas
Same here... kreeg de mededeling test van de week nog maar even een keer... en draaide zich toen om en ging weer slapen... whaha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn man geloofde de digitale CB test met Zwanger, 1-2 weken pas.
Hoe is het nu Bloom? Zet het door of niet? En doe je voor de zekerheid nog een volgende test aangezien je een vroege eisprong had?
Hoe is het nu Bloom? Zet het door of niet? En doe je voor de zekerheid nog een volgende test aangezien je een vroege eisprong had?
Gast- Gast
Bloom- Fluisteraar
Kramp kan ook het uitzetten van je baarmoeder zijn door de zwangerschap, de klachten die ik had in het begin leken erg op een komende menstruatie, dat is zo vervelend en maakt echt onzeker!
Je wil overigens niet weten hoeveel testen ik heb gedaan, wilde echt iedere keer die bevestiging
Je wil overigens niet weten hoeveel testen ik heb gedaan, wilde echt iedere keer die bevestiging
Gast- Gast
Een goed ding dat je roze verlies al een stuk minder is
Pussycat- Ratel
Hoe is het inmiddels?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Bloom- Fluisteraar
Bloom schreef:Muppetje schreef:Hoe is het inmiddels?
Ik heb net nog een keer getest en die test was negatiever dan negatief. Dus toch vals positief. Jammer de bammer. Volgende keer beter.
Wat onwijs balen!
Muppetje- Ratel
ah wat jammer wat een teleurstelling dan he?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Aangezien bij de eerste test toch wel ern licht streepje te zien is zou ik morgen of zondag toch nog eens testen in de ochtend. Als je een week vroeger bent is de kans dat de hcg aan het eind van de middag te laag is om positief te testen. Ik heb nog nooit gehoord over een vals positieve test van kv. En toch regelmatig foto's gezien van een roze stukje (had ik zelf ook).
Mocht het nu niet zo zijn hoop ik dst het alsnog snel raak mag zijn. Jullie hebben al engelen geduld moeten hebben.
Mocht het nu niet zo zijn hoop ik dst het alsnog snel raak mag zijn. Jullie hebben al engelen geduld moeten hebben.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Bloom- Fluisteraar
Eens met Nois, ik zou zelfs over een week pas opnieuw testen, het is gewoon nog te vroeg nu.
Laatst aangepast door Susan op vr 13 jan 2012 - 5:19; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bloom- Fluisteraar
Bloom schreef:Nois schreef:Aangezien bij de eerste test toch wel ern licht streepje te zien is zou ik morgen of zondag toch nog eens testen in de ochtend. Als je een week vroeger bent is de kans dat de hcg aan het eind van de middag te laag is om positief te testen. Ik heb nog nooit gehoord over een vals positieve test van kv. En toch regelmatig foto's gezien van een roze stukje (had ik zelf ook).
Ik heb gisteren ook 's avonds getest maar ik had wel het idee dat ik iets te veel urine in het gaatje drupte. Normaal 4 druppels maar ik kneep iets te hard. Misschien kwam het daar door. Ik kijk wel of ik volgende week ongesteld word.
Ik denk dat vier of meer druppels weinig uitmaakt, er zit hcg in of niet, of je er nou vier of tien druppels in gooit...
Ik blijf stiekem toch nog even voor je duimen
Muppetje- Ratel
Oh bloom, wat balen!
Maar ook ik blijf stiekem nog een beetje duimen hoor.. Als je menstruatie niet doorzet zou ik volgende week echt nog een keer testen als ik jou was!!
Maar ook ik blijf stiekem nog een beetje duimen hoor.. Als je menstruatie niet doorzet zou ik volgende week echt nog een keer testen als ik jou was!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb een keer een zelfde soort vlek/streep op een kv test gehad, ik was toen niet zwanger. Ook ik had toen meer urine gebruikt dan op de gebruiksaanwijzing stond, kon me niet voorstellen dat een paar druppen genoeg was...
Ik denk dus dat er geen sprake is van een zwangerschap. Balen je wordt toch even "lekker" gemaakt.
Ik denk dus dat er geen sprake is van een zwangerschap. Balen je wordt toch even "lekker" gemaakt.
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Famke schreef:Ik heb een keer een zelfde soort vlek/streep op een kv test gehad, ik was toen niet zwanger. Ook ik had toen meer urine gebruikt dan op de gebruiksaanwijzing stond, kon me niet voorstellen dat een paar druppen genoeg was...
Dan nog komt er niet zo'n streepje.
Ik mikte er ook volgens mij meer druppels in, al was het alleen omdat ik perongeluk uitschoot met in het pipetje knijpen..
Maar bij mij kwam de streep echt alleen toen ik echt zwanger was. De andere waren zo negatief als een deur..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: