Hoe ziet jullie vensterbank er uit? (Foto's)
+16
dolfijn1982
Jules
mzcharlotte
Mizz_S
Caroow
ijsjemeisje
VeryCherry
Mida4you
Sarah1985
Shisha
SarahKey
Moonlight
Rush
Ooh La La!
Schaapke
Zwerver
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe ziet jullie vensterbank er uit? (Foto's)
Wat hebben jullie in de vensterbanken staan?
Woonkamer/slaapkamers?
Foto's?
Woonkamer/slaapkamers?
Foto's?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoe ziet jullie vensterbank er uit? (Foto's)
Dit:
Plantjes, kandelaars, lampjes en telefoon (en achter het gordijn router en kastje van KPN).
Van de slaapkamer heb ik geen recente foto, maar daar hebben we ook twee plantjes en in het midden zoiets als dit:
Een 50 cm hoge (in ons geval) haan.
Plantjes, kandelaars, lampjes en telefoon (en achter het gordijn router en kastje van KPN).
Van de slaapkamer heb ik geen recente foto, maar daar hebben we ook twee plantjes en in het midden zoiets als dit:
Een 50 cm hoge (in ons geval) haan.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Wij hebben eigenlijk geen vensterbanken. Ze zijn nog geen 10 cm breed dus er kan niks op staan.
Af en toe zit de kat er op om naar buiten te kijken
Af en toe zit de kat er op om naar buiten te kijken
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Wij hebben eigenlijk geen vensterbanken. Ze zijn nog geen 10 cm breed dus er kan niks op staan.
Vaak zit de kat er op om naar buiten te kijken
Vaak zit de kat er op om naar buiten te kijken
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Achter het gordijn links staan 2 kandelaren, aan de andere kant achter het gordijn een lamp. Heb net nieuwe planten in de potten, maar deze groeien erg hard merk ik. Geen idee of je die mag knippen. Anders maar weer andere erin.
Gast- Gast
Ik heb geen foto`s, maar wij hebben 4 grote vensterbanken beneden en daar staan lampjes, vazen/plantenbakjes en kaarsjes. Op 1 vensterbank staan ook foto`s en doodskoppen (hobby van m`n vriend).
Op de slaapkamer hebben we 2 mini vensterbankjes, daar staat/ligt alleen stof op.
Op de slaapkamer hebben we 2 mini vensterbankjes, daar staat/ligt alleen stof op.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
_MamaRosa_ schreef:
Achter het gordijn links staan 2 kandelaren, aan de andere kant achter het gordijn een lamp. Heb net nieuwe planten in de potten, maar deze groeien erg hard merk ik. Geen idee of je die mag knippen. Anders maar weer andere erin.
Daar hou ik dus ook van. Niet van alles wat, maar zoals bij Schaapke ook 2 van dezelfde dingen en die bij elkaar zetten netjes. En vooral niet te vol
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Moonlight schreef:_MamaRosa_ schreef:
Daar hou ik dus ook van. Niet van alles wat, maar zoals bij Schaapke ook 2 van dezelfde dingen en die bij elkaar zetten netjes. En vooral niet te vol
Ja, ik heb een beetje een tic met van alles 2. Ben dat nu wat aan het minderen, vandaar die kandelaar rechts, haha! En dat potje is een werkje van mn dochtertje, die mag er uiteraard ook staan! Ik hou ook van orde zoals te zien, haha!
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Moonlight schreef:_MamaRosa_ schreef:
Ja, ik heb een beetje een tic met van alles 2. Ben dat nu wat aan het minderen, vandaar die kandelaar rechts, haha! En dat potje is een werkje van mn dochtertje, die mag er uiteraard ook staan! Ik hou ook van orde zoals te zien, haha![/b]
En aan het minderen? Deze tic bij je kinderen doorvoeren vind ik anders niet minderen
Gast- Gast
Ik hou ook van alles twee, anders klopt het niet voor mijn gevoel.
Ik verdubbel alleen mijn kind niet
Eerst had ik het zo, wij houden van simpel:
Maar zag toen twee luiken bij mijn tante voor het raam staan en 1 minuut later was ik de eigenaar Ben er helemaal blij mee:
Ik verdubbel alleen mijn kind niet
Eerst had ik het zo, wij houden van simpel:
Maar zag toen twee luiken bij mijn tante voor het raam staan en 1 minuut later was ik de eigenaar Ben er helemaal blij mee:
Op dit moment nog niks. We hebben 2 baldadige katten dus ik ben bang dat als ik er wat opzet het binnen 1 minuut weer op de grond ligt.
Maar ik vind het wel erg kaal zo dus ik ben nog aan het denken.
Maar ik vind het wel erg kaal zo dus ik ben nog aan het denken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
ik heb ook een tik van alles 2
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
_MamaRosa_ schreef:Moonlight schreef:_MamaRosa_ schreef:
Ja, ik heb een beetje een tic met van alles 2. Ben dat nu wat aan het minderen, vandaar die kandelaar rechts, haha! En dat potje is een werkje van mn dochtertje, die mag er uiteraard ook staan! Ik hou ook van orde zoals te zien, haha!
Zie ik er daar niet 2 van staan in de spiegeling van het raam?
Moonlight- Prater
Sarah1985 schreef:ik heb ook een tik van alles 2
Oooh die hartjes luikjes (?) vind ik zo schattig! waar heb je die vandaan? Leuk gedaan met die kaarsjes
Moonlight- Prater
Die luikjes krijg ik ook binnenkort voor het raam. Mijn man is ze zelf aan het maken, veel goedkoper en mooier natuurlijk, dan dat ik ze ga kopen!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Die luikjes krijg ik ook binnenkort voor het raam. Mijn man is ze zelf aan het maken, veel goedkoper en mooier natuurlijk, dan dat ik ze ga kopen!
Ik heb geen man, dus ook geen handige
Moonlight- Prater
Moonlight schreef:Mirjam4you schreef:Die luikjes krijg ik ook binnenkort voor het raam. Mijn man is ze zelf aan het maken, veel goedkoper en mooier natuurlijk, dan dat ik ze ga kopen!
Ik heb geen man, dus ook geen handige
Oh oke!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Oooh die hartjes luikjes (?) vind ik zo schattig! waar heb je die vandaan? Leuk gedaan met die kaarsjes
+1
Gast- Gast
die heeft mijn vader gemaakt voor therapie vorig jaar, ze zijn ook erg speciaal want toen kon hij amper wat. Was qua materiaal 20 euro ofzoRazz_ schreef:Oooh die hartjes luikjes (?) vind ik zo schattig! waar heb je die vandaan? Leuk gedaan met die kaarsjes
+1
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Moonlight schreef:_MamaRosa_ schreef:Moonlight schreef:_MamaRosa_ schreef:
Zie ik er daar niet 2 van staan in de spiegeling van het raam?
Ja, links wel ja, maar ik bedoelde de kandelaar met het hartje erin.
En Smikkel: Oeps....
Gast- Gast
Even een upke. Ik wil graag wat inspiratie op doen! We hebben nu 2 plantjes er in staan haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
In 1 vensterbank een hertje met een parelketting, zilveren vaasjes met kunstbloemen en een beeld van St. Thérèse en in de andere vensterbank een lichtroze glazen potje met een kunstbloem en een enorm Maria beeld
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik werk met verstandelijk gehandicapten en die maken die luiken voor 7,50 per stuk.
Erg leuk!!
Erg leuk!!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben niet zo veel vensterbank, de ramen zijn hier van de grond tot het plafond.
Op de ene, in de woonkamer staat een ijzeren mandje met een olieflesje aan de ene kant en een plantje aan de andere kant en twee waxinelichtdingetjes.
Op de vensterbank in de slaapkamer staan twee ijzeren vogels.
Op de ene, in de woonkamer staat een ijzeren mandje met een olieflesje aan de ene kant en een plantje aan de andere kant en twee waxinelichtdingetjes.
Op de vensterbank in de slaapkamer staan twee ijzeren vogels.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat hebben jullie nu in de vensterbank staan?
» Wat voor vensterbank hebben jullie?
» hoe ziet jullie gang er uit?
» Hoe ziet jullie balkon er uit?
» Hoe ziet jullie week eruit??
» Wat voor vensterbank hebben jullie?
» hoe ziet jullie gang er uit?
» Hoe ziet jullie balkon er uit?
» Hoe ziet jullie week eruit??
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: