Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand dit babyjasje van de H&M?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand dit babyjasje van de H&M? Empty Iemand dit babyjasje van de H&M?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 8:24

Heeft iemand dit jasje van de H&M? Wilde die evt kopen voor onze dames, maar is deze wel lekker dik? Er staat nl. licht gewatteerd, en dan vraag ik me af of ze er wel wat aan hebben voor de koudere dagen die ws. nog gaan komen?



http://www.hm.com/nl/product/91880?article=91880-B#shopOrigin=SA

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit babyjasje van de H&M? Empty Re: Iemand dit babyjasje van de H&M?

Bericht  Annie24 di 10 jan 2012 - 8:27

Ik heb 'm niet, maar heb er wel mee in m'n handen gestaan in de jongensversie. Ik heb de skibroek gekocht (heb je lekker veel aan met dit weer Rolling Eyes ) en dit jasje wordt 'erbij' verkocht als ski jas. Ik vond hem niet echt dik, maar misschien is hij wel warm, dat kan wel natuurlijk.

Y. heeft wel een andere jas van de H&M. Voelt ook niet dik, maar heeft een teddy voering en is wel warm.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit babyjasje van de H&M? Empty Re: Iemand dit babyjasje van de H&M?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 8:31

Ik heb ook geen idee dus, heb 'm niet in het echt gezien. Ze dragen nu nog een fleecevest met teddyberen-stof, wat nog wel warm genoeg is voor nu, maar als het echt gaat vriezen wil ik wel graag wat anders, omdat ze in de maxicosi ook geen voetenzak hebben. (nu zitten ze daar alleen in de auto in, maar toch) Voor de rest zitten ze wel in een voetenzak in de wagen enz. maar ben bang dat het straks te koud wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit babyjasje van de H&M? Empty Re: Iemand dit babyjasje van de H&M?

Bericht  Liadan di 10 jan 2012 - 8:34

Ik heb het jasje ook in mijn handen gehad en vond het ook niet heel dik. Ook zat de bovenkant van de rits irritant tegen de kind van Kian (maar misschien komt dat ook wel door zijn onderkin:lol: ).

Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar volgens mij waren de mouwen van de jas niet warm gevoerd. (of was dat nou bij een ander jasje dat ik in mijn handen had....).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit babyjasje van de H&M? Empty Re: Iemand dit babyjasje van de H&M?

Bericht  Annie24 di 10 jan 2012 - 8:37

Liadan schreef:Ik heb het jasje ook in mijn handen gehad en vond het ook niet heel dik. Ook zat de bovenkant van de rits irritant tegen de kind van Kian (maar misschien komt dat ook wel door zijn onderkin:lol: ).

Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar volgens mij waren de mouwen van de jas niet warm gevoerd. (of was dat nou bij een ander jasje dat ik in mijn handen had....).

Het jasje wat ik voor Y. heb met die teddy voering heeft geen gevoerde mouwen. Ik heb die legergroene, die ook online staat/stond Wink Misschien dat je die ook in je handen hebt gehad?

Y. heeft het heel snel warm, dus voor hem is dat jasje nu nog genoeg. Als hij in de voetenzak zit en ik haal hem er uit is soms zelfs z'n lichaampje klam, haha! Het is nu ook nog niet superkoud buiten, dus gaat best.

Als het rond het vriespunt komt heb ik nog een wollen jas van Name-it voor 'm hangen, maar als ik die nu aantrek heeft hij binnen 10 minuten een vuurrood hoofd *warmbloedig?*
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit babyjasje van de H&M? Empty Re: Iemand dit babyjasje van de H&M?

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:22

Ik was gisteren bij de H&M voor mezelf en zag uit mijn ooghoek dit jasje hangen, moest gelijk aan jou denken. Heb even gekeken en gevoeld maar vond hem erg dun voor een winter/ski jas. Ik zou het niet doen, er zijn zoveel meer warmere jassen! Succes met de zoektocht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit babyjasje van de H&M? Empty Re: Iemand dit babyjasje van de H&M?

Bericht  Makamba do 12 jan 2012 - 8:25

Ik vind hem er ook dun uitzien! Zou 'm niet kopen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit babyjasje van de H&M? Empty Re: Iemand dit babyjasje van de H&M?

Bericht  JustMeDaan do 12 jan 2012 - 10:08

Hij is wel met fleece gevoerd, incl de muts. Als je er een trui onder aangeeft?

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit babyjasje van de H&M? Empty Re: Iemand dit babyjasje van de H&M?

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 1:24

JustMeDaan schreef:Hij is wel met fleece gevoerd, incl de muts. Als je er een trui onder aangeeft?



Nee, dan laat ik het maar zitten. Ze hebben nu ook fleecejasjes die redelijk dik zijn. Dan kan ik die net zo goed aan houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit babyjasje van de H&M? Empty Re: Iemand dit babyjasje van de H&M?

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 3:35

Oh toevallig, ik heb deze jas gister gekocht voor mijn zoon, in het blauw. Ik gebruik deze jas als 'tussenjas' aangezien zijn jas nu te klein is en de winterjas die ik hiervoor heb gekocht nog veel te groot laughcry
Hij heeft hem nog niet aangehad maar ik vond het wel redelijk dik. Ik heb hem uit de winkel voor 7 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand dit babyjasje van de H&M? Empty Re: Iemand dit babyjasje van de H&M?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum