Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer eens een rondje: "Hoe is het met... "

+7
Paper Crown
Tania
Jade
mauwmauw
Flower_L
Alyssa
Lejow
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Weer eens een rondje: "Hoe is het met... " - Pagina 2 Empty Re: Weer eens een rondje: "Hoe is het met... "

Bericht  Makamba di 10 jan 2012 - 0:43

Muppetje, dat is het zeker niet! Er was ook gewoon geen juiste beslissing geweest in deze situatie. Maar onmenselijk was ie wel. Ik probeer ook rustig aan te doen, maar dat is niet altijd even makkelijk. Het verdriet is soms echt enorm, maar we moeten door.. hug

Nillis, dank je wel! hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer eens een rondje: "Hoe is het met... " - Pagina 2 Empty Re: Weer eens een rondje: "Hoe is het met... "

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 1:38

Makamba en Muppetje; hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer eens een rondje: "Hoe is het met... " - Pagina 2 Empty Re: Weer eens een rondje: "Hoe is het met... "

Bericht  Muppetje di 10 jan 2012 - 1:40

Jaya schreef:Makamba en Muppetje; hug

Dankjewel smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer eens een rondje: "Hoe is het met... " - Pagina 2 Empty Re: Weer eens een rondje: "Hoe is het met... "

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 1:43

makamba, wat lief dat je naar me vraagt. Op het moment gaat het wel redelijk, ben alleen ontzettend moe. Afgelopen weekend ben ik maar om 9u naar bed gegaan omdat ik bijna op de bank lag te slapen. Merk wel dat m`n man dat niet echt fijn vind mja. De misselijkheid (is voor nu) wel wat minder geworden, maar veel eten doe ik nog niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer eens een rondje: "Hoe is het met... " - Pagina 2 Empty Re: Weer eens een rondje: "Hoe is het met... "

Bericht  Makamba di 10 jan 2012 - 3:20

Jaya schreef:Makamba en Muppetje; hug

Dankjewel!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer eens een rondje: "Hoe is het met... " - Pagina 2 Empty Re: Weer eens een rondje: "Hoe is het met... "

Bericht  joyce0606 di 10 jan 2012 - 3:22

makamba hug
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer eens een rondje: "Hoe is het met... " - Pagina 2 Empty Re: Weer eens een rondje: "Hoe is het met... "

Bericht  Makamba di 10 jan 2012 - 3:23

Lily schreef:makamba, wat lief dat je naar me vraagt. Op het moment gaat het wel redelijk, ben alleen ontzettend moe. Afgelopen weekend ben ik maar om 9u naar bed gegaan omdat ik bijna op de bank lag te slapen. Merk wel dat m`n man dat niet echt fijn vind mja. De misselijkheid (is voor nu) wel wat minder geworden, maar veel eten doe ik nog niet.

Die moeheid herken ik maar al te goed! Na verloop van tijd gaat dit wel over. Blijf ook maar goed naar je lichaam en luisteren en neem tijdig rust als je die nodig hebt. Er gebeurd heel wat in je lichaam nu, dus het vergt nogal wat energie allemaal. Wat fijn dat de misselijkheid (voor nu) wat minder is geworden. Hopelijk kun je snel weer wat meer eten en ben je minder moe. hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer eens een rondje: "Hoe is het met... " - Pagina 2 Empty Re: Weer eens een rondje: "Hoe is het met... "

Bericht  Makamba di 10 jan 2012 - 3:23

joyce0606 schreef:makamba hug

Dankjewel! hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer eens een rondje: "Hoe is het met... " - Pagina 2 Empty Re: Weer eens een rondje: "Hoe is het met... "

Bericht  Jade di 10 jan 2012 - 3:50

2CKC2 schreef:
Serpentijn schreef:Ik ben benieuwd hoe het met CKC gaat! Ze zou toch gaan starten met de IVF behandelingen?

Wat lief! Ik heb 21/2 mijn IVF intake. Daarna gaat zal the magic beginnen! I love you
Hopelijk lukt het in 1 keer. Maar ben realistisch.. maar wel hoopvol en heel positief!

jeetje, wat spannend! Ik ga heel hard voor jullie duimen, het is jullie zo gegund!


Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer eens een rondje: "Hoe is het met... " - Pagina 2 Empty Re: Weer eens een rondje: "Hoe is het met... "

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum