Was je...
+10
meisje
Roos
Nana
Pandora
RiLiJu
Flip Fluitketel
Lejow
studiebol
Thunder
Muppetje
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Was je...
Anniej_S schreef:_Nera_ schreef:Nee, bij de eerste zijn we ruim 3,5 jaar bezig geweest, en nu was het in de 2e cryo-ronde raak (ingevroren embryo van dezelfde 'oogst' als B., van bijna 2 jaar geleden!).
Het 1e wat nu door mijn hoofd gaat..zijn het dan ook 2-lingen?
Technisch gezien wel ja... eigenlijk was het een 5-eiige vijfling . Eén cryo is niet blijven zitten (in september) en deze dus wel, dus technisch gezien is het een tweelingbroertje of -zusje van B. Ben dan ook benieuwd hoe dit kindje er uit zal zien! Al hoeven 2 (of meer) eiige tweelingen niet op elkaar te lijken he..
Gast- Gast
_Nera_ schreef:Anniej_S schreef:_Nera_ schreef:Nee, bij de eerste zijn we ruim 3,5 jaar bezig geweest, en nu was het in de 2e cryo-ronde raak (ingevroren embryo van dezelfde 'oogst' als B., van bijna 2 jaar geleden!).
Technisch gezien wel ja... eigenlijk was het een 5-eiige vijfling . Eén cryo is niet blijven zitten (in september) en deze dus wel, dus technisch gezien is het een tweelingbroertje of -zusje van B. Ben dan ook benieuwd hoe dit kindje er uit zal zien! Al hoeven 2 (of meer) eiige tweelingen niet op elkaar te lijken he..
Dat klopt, dat wist ik wel idd dat ze niet op elkaar hoeven te lijken ;-) ! Wel leuk idd! ;-)
Gast- Gast
Anniej_S schreef:_Nera_ schreef:Anniej_S schreef:_Nera_ schreef:Nee, bij de eerste zijn we ruim 3,5 jaar bezig geweest, en nu was het in de 2e cryo-ronde raak (ingevroren embryo van dezelfde 'oogst' als B., van bijna 2 jaar geleden!).
Dat klopt, dat wist ik wel idd dat ze niet op elkaar hoeven te lijken ;-) ! Wel leuk idd! ;-)
Ja ik vind het ook heel bijzonder, en ook heel wonderlijk, dat een embryo dat eigenlijk al 2 jaar oud is, zich nu pas verder ontwikkelt tot kindje.
Gast- Gast
Bij onze zoon hebben we er 1 1/2 jaar over gedaan.
Nu waren we nog niet officieel bezig en bleek ik zwanger te zijn. Echt een cadeautje
Nu waren we nog niet officieel bezig en bleek ik zwanger te zijn. Echt een cadeautje
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Bij de eerste duurde het anderhalf jaar. Deze keer was ik meteen de eerste ronde zwanger. Zat dus nogal verschil tussen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mijn oudste dochter duurde het bijna een jaar en bij mijn jongste dochter was het de eerste ronde gelijk raak.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: