Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Was je...

+10
meisje
Roos
Nana
Pandora
RiLiJu
Flip Fluitketel
Lejow
studiebol
Thunder
Muppetje
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Was je... - Pagina 2 Empty Re: Was je...

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 8:06

Anniej_S schreef:
_Nera_ schreef:Nee, bij de eerste zijn we ruim 3,5 jaar bezig geweest, en nu was het in de 2e cryo-ronde raak (ingevroren embryo van dezelfde 'oogst' als B., van bijna 2 jaar geleden!).

Het 1e wat nu door mijn hoofd gaat..zijn het dan ook 2-lingen? Embarassed

Technisch gezien wel ja... eigenlijk was het een 5-eiige vijfling Very Happy. Eén cryo is niet blijven zitten (in september) en deze dus wel, dus technisch gezien is het een tweelingbroertje of -zusje van B. Ben dan ook benieuwd hoe dit kindje er uit zal zien! Al hoeven 2 (of meer) eiige tweelingen niet op elkaar te lijken he..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 8:07

_Nera_ schreef:
Anniej_S schreef:
_Nera_ schreef:Nee, bij de eerste zijn we ruim 3,5 jaar bezig geweest, en nu was het in de 2e cryo-ronde raak (ingevroren embryo van dezelfde 'oogst' als B., van bijna 2 jaar geleden!).

Technisch gezien wel ja... eigenlijk was het een 5-eiige vijfling Very Happy. Eén cryo is niet blijven zitten (in september) en deze dus wel, dus technisch gezien is het een tweelingbroertje of -zusje van B. Ben dan ook benieuwd hoe dit kindje er uit zal zien! Al hoeven 2 (of meer) eiige tweelingen niet op elkaar te lijken he..

Dat klopt, dat wist ik wel idd dat ze niet op elkaar hoeven te lijken ;-) ! Wel leuk idd! ;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 8:08

Anniej_S schreef:
_Nera_ schreef:
Anniej_S schreef:

Dat klopt, dat wist ik wel idd dat ze niet op elkaar hoeven te lijken ;-) ! Wel leuk idd! ;-)

Ja ik vind het ook heel bijzonder, en ook heel wonderlijk, dat een embryo dat eigenlijk al 2 jaar oud is, zich nu pas verder ontwikkelt tot kindje.

Gast
Gast

Bericht  Wennes ma 9 jan 2012 - 8:25

Bij onze zoon hebben we er 1 1/2 jaar over gedaan.
Nu waren we nog niet officieel bezig en bleek ik zwanger te zijn. Echt een cadeautje I love you
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania ma 9 jan 2012 - 8:26

Bij de eerste duurde het anderhalf jaar. Deze keer was ik meteen de eerste ronde zwanger. Zat dus nogal verschil tussen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sheila123 ma 9 jan 2012 - 8:37

Bij mijn oudste dochter duurde het bijna een jaar en bij mijn jongste dochter was het de eerste ronde gelijk raak.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: