Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Carglass Reclame

+25
Jeanette
love
May
Makamba
Lady4
Jerry
Linnie1985
Suus
loura
Bosjesvrouw
Sjaantje
Rush
VeryCherry
SarahKey
Lenthe
Caramba
Marin
Sarah1985
Blond
Alex
tuttebel
Zora
Zininzon
Ibbeltje
Lejow
29 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Carglass Reclame - Pagina 4 Empty Re: Carglass Reclame

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 9:17

Miepmiep.

Ik heb de reclame nu ook gezien en ik moet zeggen.. Ik vind het heel slecht Fries! Het is erg neppig en ik zie er de meerwaarde niet van in.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Tinus wo 11 jan 2012 - 10:22

Eindelijk ook voor de eerste keer gezien. Vind het echt ontzettend slecht allemaal. Maar dat vind ik van alle Carglass reclames. Zo van die ingestudeerde zinnetjes gelezen op autocue, en dat het dan heel spontaan over moet komen... Carglass Reclame - Pagina 4 394967
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 23:24

Ik heb de reclame nu ook gezien en ik moet mijn mening bijstellen. Misschien komt het omdat ik in het dagelijks leven meer Fries dan Nederlands om me heen hoor, maar ik vind het feit dat er Fries wordt gesproken in de reklame niet storend.
En dat het nep Fries zou zijn, daar ben ik het niet mee eens. Je hoort wel dat het een 'native speaker' is, om het zo maar eens te zeggen.

Het enige dat stoort is dat er zo gemaakt wordt gesproken, maar dat vind ik van alle carglassreklames.

De parodie op de reklame vind ik briljant trouwens lol!
'dy omkoal!'

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:48

Break Of Day schreef:Ik heb de reclame nu ook gezien en ik moet mijn mening bijstellen. Misschien komt het omdat ik in het dagelijks leven meer Fries dan Nederlands om me heen hoor, maar ik vind het feit dat er Fries wordt gesproken in de reklame niet storend.
En dat het nep Fries zou zijn, daar ben ik het niet mee eens. Je hoort wel dat het een 'native speaker' is, om het zo maar eens te zeggen.

Het enige dat stoort is dat er zo gemaakt wordt gesproken, maar dat vind ik van alle carglassreklames.

De parodie op de reklame vind ik briljant trouwens lol!
'dy omkoal!'

Ik ben zelf ook een Fries, spreek het ook zuiver, en ik hoor dat hier iets niet aan klopt. Toen ik de reclame voor het eerst hoorde, dacht ik eerst dat het een andere taal was..!

De zinnen worden op een vreemde manier uitgesproken, alsof het Deens is, en sommige woorden komen mij niet bekend voor. Ik kan er de vinger niet helemaal op leggen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: