Carglass Reclame
+25
Jeanette
love
May
Makamba
Lady4
Jerry
Linnie1985
Suus
loura
Bosjesvrouw
Sjaantje
Rush
VeryCherry
SarahKey
Lenthe
Caramba
Marin
Sarah1985
Blond
Alex
tuttebel
Zora
Zininzon
Ibbeltje
Lejow
29 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Carglass Reclame
Lady4 schreef:
Haha machtig, de onkool
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Nou vreselijk accent valt wel mee.. Fries is gewoon een mooie taal. En carglass bereikt hier wel wat mee, er wordt over gepraat het valt op.. daar zal het ze om gaan. Niet om of mensen de reclame leuk vinden of niet.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Lady4 schreef:
Was ook al geplaatst door sjaantje.
Maar hij is wel grappig
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Daar zijn de meningen ernstig over verdeeldLizardje schreef:Nou vreselijk accent valt wel mee.. Fries is gewoon een mooie taal.
Gast- Gast
Zelda schreef:Daar zijn de meningen ernstig over verdeeldLizardje schreef:Nou vreselijk accent valt wel mee.. Fries is gewoon een mooie taal.
Die mensen snappen het niet Ook in fries heb je dialecten maar t echte fries vind ik dan wel weer heel mooi. Maar ach komt vast omdat het me een vertrouwd gevoel geeft, een soort van thuis.
Mermaid- Kletskop
Dit in de reclame is ook wel ernstig hoor..Zelda schreef:Daar zijn de meningen ernstig over verdeeldLizardje schreef:Nou vreselijk accent valt wel mee.. Fries is gewoon een mooie taal.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
En zo zijn er Friezen met een verkeerd beeld over de Randstad. Sja.May schreef:Oh maar er zijn ook genoeg Nederlanders die dat serieus denken, ook genoeg die wel weten dat er nog meer bestaat als boerderijen in het noorden. Maar ik heb al zo vaak gehoord als ik vertel dat ik uit Drenthe kom, Oh dan woon je op een boerderij wat leuk. En als ik zeg dat ik gewoon in een rijtjeshuis woonde viel hun mond bijna open. Maar gelukkig zijn er ook genoeg mensen die niet zo denken!
Ik heb de reclame even opgezocht en vind deze, net als alle carglass reclames, ook irritant.
Gast- Gast
Fries IS een mooie taal of jij vindt het een mooie taal?Lizardje schreef:Nou vreselijk accent valt wel mee.. Fries is gewoon een mooie taal. En carglass bereikt hier wel wat mee, er wordt over gepraat het valt op.. daar zal het ze om gaan. Niet om of mensen de reclame leuk vinden of niet.
Gast- Gast
Hahaha er is nu zelfs een stukje op EditieNL over de Carglass reclame en de parodie daarop
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Smikkell schreef:Fries IS een mooie taal of jij vindt het een mooie taal?Lizardje schreef:Nou vreselijk accent valt wel mee.. Fries is gewoon een mooie taal. En carglass bereikt hier wel wat mee, er wordt over gepraat het valt op.. daar zal het ze om gaan. Niet om of mensen de reclame leuk vinden of niet.
Je kan ook gaan lopen mierenneuken om een woordje. jemig natuurlijk bedoel ik dat ik het een mooie taal vind. Zo goed?
Mermaid- Kletskop
Nou, een klein verschil in letters en woorden maakt soms een heel groot verschil, maar dat zal je niet verassenLizardje schreef:Smikkell schreef:Fries IS een mooie taal of jij vindt het een mooie taal?Lizardje schreef:Nou vreselijk accent valt wel mee.. Fries is gewoon een mooie taal. En carglass bereikt hier wel wat mee, er wordt over gepraat het valt op.. daar zal het ze om gaan. Niet om of mensen de reclame leuk vinden of niet.
Je kan ook gaan lopen mierenneuken om een woordje. jemig natuurlijk bedoel ik dat ik het een mooie taal vind. Zo goed?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, een klein verschil in letters en woorden maakt soms een heel groot verschil, maar dat zal je niet verassenLizardje schreef:Smikkell schreef:Fries IS een mooie taal of jij vindt het een mooie taal?Lizardje schreef:Nou vreselijk accent valt wel mee.. Fries is gewoon een mooie taal. En carglass bereikt hier wel wat mee, er wordt over gepraat het valt op.. daar zal het ze om gaan. Niet om of mensen de reclame leuk vinden of niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lizardje schreef:Smikkell schreef:Fries IS een mooie taal of jij vindt het een mooie taal?Lizardje schreef:Nou vreselijk accent valt wel mee.. Fries is gewoon een mooie taal. En carglass bereikt hier wel wat mee, er wordt over gepraat het valt op.. daar zal het ze om gaan. Niet om of mensen de reclame leuk vinden of niet.
Ik vind het ook een mooie taal, terwijl ik meer nederlands spreek dan fries, maar mijn moedertaal is en blijft fries.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Tis nogal een verschil, maar om nu een hoopje mieren te penetreren om één letterLejow schreef:Smikkell schreef:Nou, een klein verschil in letters en woorden maakt soms een heel groot verschil, maar dat zal je niet verassenLizardje schreef:Smikkell schreef:Fries IS een mooie taal of jij vindt het een mooie taal?Lizardje schreef:Nou vreselijk accent valt wel mee.. Fries is gewoon een mooie taal. En carglass bereikt hier wel wat mee, er wordt over gepraat het valt op.. daar zal het ze om gaan. Niet om of mensen de reclame leuk vinden of niet.
Gast- Gast
Dat het een verschil maakt snap ik ook wel. Maar dat is totaal niet relevant in dit topic.
feit is wel dat fries een taal is en geen accent, vandaar mijn keuze voor het woord is. En dat mooie is gewoon mijn eigen interpretatie van fries
feit is wel dat fries een taal is en geen accent, vandaar mijn keuze voor het woord is. En dat mooie is gewoon mijn eigen interpretatie van fries
Mermaid- Kletskop
Ik was de eerste die in dit topic schreef dat het een taal was en geen accent. Dat staat echt los van het verschil tussen ´vinden´en ´is´.Lizardje schreef:Dat het een verschil maakt snap ik ook wel. Maar dat is totaal niet relevant in dit topic.
Gast- Gast
Je kan er ook te lang over doorgaan.
Het spijt me dat ik het woord is verkeerd heb gebruikt. Zo tevreden?
Mermaid- Kletskop
Op je knietjes!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lang op doorgaan? Twee posts. En jij bent de gene die nu doorgaat met deze post, toch?Lizardje schreef:Je kan er ook te lang over doorgaan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar hebben we Sjaan voor.Lejow schreef:Op je knietjes!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik blijf er op reageren omdat jij weer benadrukt dat ik het verkeerde woord heb gebruikt. Terwijl ik eerder al had gezegd dat ik dat zelf ook wel wist. Ik snap er de toegevoegde waarde niet van om iemand op een forum te wijzen op het verkeerd gebruiken van een woord. Helemaal als het totaal niet relevant is.
Mermaid- Kletskop
Lizard kom op, niet zo happen meid!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik weet het, maar kan niet tegen dat gezanik om niks.
Mermaid- Kletskop
Niet als het niet relevant is, maar dat vond ik in dit geval wel. Sorry, wist niet dat het je zo hoog zou gaan zitten.Lizardje schreef:Ik blijf er op reageren omdat jij weer benadrukt dat ik het verkeerde woord heb gebruikt. Terwijl ik eerder al had gezegd dat ik dat zelf ook wel wist. Ik snap er de toegevoegde waarde niet van om iemand op een forum te wijzen op het verkeerd gebruiken van een woord. Helemaal als het totaal niet relevant is.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» reclame van de plus
» HUh? ..reclame HEMA
» Reclame PLAN..
» Ik zoek een reclame...
» Reclame op facebook
» HUh? ..reclame HEMA
» Reclame PLAN..
» Ik zoek een reclame...
» Reclame op facebook