Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoeveel pagina's fotoboek?

+12
LMCurious
PiP
loesje
Susan
-Ieniemienie-
studiebol
Monnie
Annemie
LotteK
Printje
Dolphinne
Teddyaapje
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Teddyaapje vr 6 jan 2012 - 10:34

Ik ben bezig met t fotoboek van T.'s eerste jaar (eindelijk haha). Heb besloten toch maar voor een digitaal te gaan...

Uit hoeveel pagina's bestaat dat van jullie?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Dolphinne vr 6 jan 2012 - 10:39

Ik dacht 85 pagina's ongeveer.
Van de eerste weken dingen per thema (bevalling, voeden, badje, bezoek etc.) Daarna tot 16 wkn per week en daarna per maand.
Het lag dan aan het aantal foto's die ik mooi vond hoeveel blz. per onderdeel.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 10:42

Die van mij waren 42 en 50 pagina's, allebei van een jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Printje vr 6 jan 2012 - 10:57

Teveel achteraf, ik was heel fanatiek, en bleef maar foto's erbij zetten hahaha en toen kwam het eindbedrag....100 euro euh slik. Hij is wel onwijs mooi.

Op de laatste pagina heb ik steeds een maandfoto gedaan, dus dan 12 foto's op een pagina kiezen en van iederemaand een foto, daar heb ik veel leuke opmerkingen over gekregen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  LotteK vr 6 jan 2012 - 22:33

Ik heb van mijn dochters eerstje jaar 3 albums. 1 van de eerste maand, 1 van de eerste maand tot en met de zesde maand en dan nog 1 tot een jaar. Het eerste album was denk ik zo'n 80 pagina's en de 2 andere rond de 60. Van mijn zoon heb ik onlangs zijn eerste album besteld, dit waren 90 pagina's wederom alleen de eerste maand. De volgende is nu in de maak, maar deze zullen waarschijnlijk net als die van mijn dochter worden.

LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Annemie vr 6 jan 2012 - 22:48

Ik heb tot nu toe 2 foto albums vol met iets van 500 foto's ,maar die heb ik gewoon ingeplakt, dus niet digitaal.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Teddyaapje za 7 jan 2012 - 0:07

Wow...ik heb nu 6 pagina's af, ik heb een beetje gekeken hoe ik het wil gaan doen en kom dan ong. uit op een kleine 40 pagina's. Ik bewerk het wel zo dat er veel foto's op één pagina kunnen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 0:23

Ik heb 2 fotoboeken van B.'s eerste jaar. Een album van 0-6 maanden en een van 6-12 maanden. Die van 0-6 maanden telt 20 pagina's en die van 6-12 maanden 15 pagina's. Ben nu bezig met een album van 1-2 jaar. Probeer het maandelijks bij te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 9:09

Ik heb volgens mij wel drie albums gemaakt van het eerste jaar van D. Allemaal een pagina of veertig denk ik. Wel van die kleine vierkant albums.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Monnie za 7 jan 2012 - 9:19

Ik heb er 2 gemaakt van het eerste jaar. Beide ongeveer 36 pagina's.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  studiebol zo 8 jan 2012 - 0:21

Bestellen jullie de albums die jullie maken dan ook voor je zelf? Want ik neem aan dat je er later ook een aan je kind mee wilt geven?

Ik zit heel erg te twijfelen, ik wil ze wel allebei een eigen album geven, want lijkt me niet leuk als je die later ook nog met je zus moet delen. Maar ja moet ik dan ook al die albums die ik voor hun maak 2 keer bestellen dus ook een voor ons.. of zal ik een album voor ons maken waar gewoon de foto's van de meiden door elkaar heen staan? Het wordt anders wel een duur grapje... maar ik weet niet of ik er spijt van krijg als ik het niet voor mezelf bestel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  -Ieniemienie- zo 8 jan 2012 - 0:53

Ik loop een beetje achter maar heb voor M 1 album nu. Van het eerste jaar. Die is 136 blz. ALbum is 30x30
Maar er zijn ook een hoop fotos die ik er heel groot is heb gezet, dus bladvullend. Daardoor zijn het er zoveel denk ik.
Ik maar die grote albums per jaar voor de kinderen zelf. Voor mezelf maak ik een andere. Iets minder uitgebreid.
Bv de eerste 4 jaar in een album, en dan weer verder.


Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:23; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Teddyaapje zo 8 jan 2012 - 1:12

studiebol schreef:Bestellen jullie de albums die jullie maken dan ook voor je zelf? Want ik neem aan dat je er later ook een aan je kind mee wilt geven?

Ik zit heel erg te twijfelen, ik wil ze wel allebei een eigen album geven, want lijkt me niet leuk als je die later ook nog met je zus moet delen. Maar ja moet ik dan ook al die albums die ik voor hun maak 2 keer bestellen dus ook een voor ons.. of zal ik een album voor ons maken waar gewoon de foto's van de meiden door elkaar heen staan? Het wordt anders wel een duur grapje... maar ik weet niet of ik er spijt van krijg als ik het niet voor mezelf bestel.

Ik maak 1 album. Tegen de tijd dat T. m echt (mee)krijgt en t huis uitgaat verwacht ik dat ik niet heel vaak in dat album zal kijken. Mocht ik t dan toch willen dan mag ik m vast wel lenen. Daarbij hebben we de foto's nog altijd digitaal.

Als er een tweede komt maak ik voor hun verschillende albums met foto's van hun/ons samen en bij de een foto's van kind A alleen, en in de ander met foto's van kind B alleen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Susan zo 8 jan 2012 - 1:16

studiebol schreef:Bestellen jullie de albums die jullie maken dan ook voor je zelf? Want ik neem aan dat je er later ook een aan je kind mee wilt geven?

Ik zit heel erg te twijfelen, ik wil ze wel allebei een eigen album geven, want lijkt me niet leuk als je die later ook nog met je zus moet delen. Maar ja moet ik dan ook al die albums die ik voor hun maak 2 keer bestellen dus ook een voor ons.. of zal ik een album voor ons maken waar gewoon de foto's van de meiden door elkaar heen staan? Het wordt anders wel een duur grapje... maar ik weet niet of ik er spijt van krijg als ik het niet voor mezelf bestel.

Ik zou voor mezelf een (iets dikker) tweelingalbum maken en voor de meisjes elk een eigen album.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  loesje zo 8 jan 2012 - 2:18

ik heb 26 pagina's fotoboek voor alex van 6 maanden tot zijn eerste jaar en ook van het eerste halfjaar heb ik veel foto's maar die heb ik ingeplakt
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 2:27

studiebol schreef:Bestellen jullie de albums die jullie maken dan ook voor je zelf? Want ik neem aan dat je er later ook een aan je kind mee wilt geven?

Ik zit heel erg te twijfelen, ik wil ze wel allebei een eigen album geven, want lijkt me niet leuk als je die later ook nog met je zus moet delen. Maar ja moet ik dan ook al die albums die ik voor hun maak 2 keer bestellen dus ook een voor ons.. of zal ik een album voor ons maken waar gewoon de foto's van de meiden door elkaar heen staan? Het wordt anders wel een duur grapje... maar ik weet niet of ik er spijt van krijg als ik het niet voor mezelf bestel.

De foto's voor onszelf bestel ik en plak ik in. Hierbij ben ik ook minder kieskeurig omdat het goedkoper is. Ik bestel voor elk kind apart, ik doe van verjaardag tot verjaardag één boek. Van de oudste doe ik dit vanaf zijn tweede verjaardag, daarvoor heb ik wel ingeplakt maar ik vond het teveel werk en wist dat ik dat nooit ging bijhouden, dus nu doe ik het zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  studiebol zo 8 jan 2012 - 6:32

Susan schreef:
studiebol schreef:Bestellen jullie de albums die jullie maken dan ook voor je zelf? Want ik neem aan dat je er later ook een aan je kind mee wilt geven?

Ik zit heel erg te twijfelen, ik wil ze wel allebei een eigen album geven, want lijkt me niet leuk als je die later ook nog met je zus moet delen. Maar ja moet ik dan ook al die albums die ik voor hun maak 2 keer bestellen dus ook een voor ons.. of zal ik een album voor ons maken waar gewoon de foto's van de meiden door elkaar heen staan? Het wordt anders wel een duur grapje... maar ik weet niet of ik er spijt van krijg als ik het niet voor mezelf bestel.

Ik zou voor mezelf een (iets dikker) tweelingalbum maken en voor de meisjes elk een eigen album.

Ja he, ik denk dat ik dat ook maar ga doen. En ze zijn nog lang het huis niet uit dus tot die tijd kan ik nog in hun albums kijken Very Happy En als ze het huis uit zijn mag dat vast ook wel een keer!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 9:21

Ik heb T. zijn album klaar. 93 bladzijdes, voor €94,- Embarassed

Maar het is wel een heel mooi album geworden, waar ik trots op ben.

Ook wij laten geen tweede album drukken, het is al duur zat, en als hij laten uit huis gaat, dan krijg hij zijn albums mee. Ik mag er dan vast nog heel vaak in kijken smile

Zijn hier mensen die hun album ook digitaal hebben (bij de kruidvat krijg je tegenwoordig een link toegestuurd met daarin het fotoalbum die je gemaakt hebt digitaal). Ik ben zo benieuwd, naar jullie albums.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  PiP zo 8 jan 2012 - 10:04

Ik heb een fotoalbum gemaakt t/m 6 maand, deze telde 64 pagina`s
En ik heb over de vakantie afgelopen zomer ook een boekje gemaakt, deze heeft 24 pagina`s

Zomersproetjes: Ik kan ze zelf wel terugkijken, maar dan moet ik inloggen en kan ik ze ook nog weer bewerken.
Ik heb ze gemaakt bij hipdesign.nl. Die van de eerste 6 maand was in de stijl van ons geboortekaartje welke ook bij hun vandaan komt. Ik heb zojuist de voorkant en 2 pagina`s opgeslagen, zal eens kijken of ik ze online kan krijgen voor een indruk.
Voorkant:

De 2e en 3e pagina:


Graag niet quoten.


Laatst aangepast door PiP op za 14 jan 2012 - 9:12; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Printje zo 8 jan 2012 - 10:24

Mooi Pip!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 10:40

Erg leuk gedaan pip. Ziet er heel mooi uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  LMCurious zo 8 jan 2012 - 10:49

ik wilde een groot album voor Joris maken van het eerste jaar. Dat is een trilogie geworden van ingeplakte foto's. (85p. per boek geloof ik Embarassed )

Daarna heb ik de foto's gewoon digitaal, maar dan met losse bladen die ik bestel en in een album doe. Dit is gewoon van alles van ons, dus ook vakanties enzo.

Voor Milou ben ik ook bezig een eerste jaar album te maken. Maar er zijn ook foto's die ik dubbel gebruik ook in ons fam. album.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Lenthe zo 8 jan 2012 - 11:28

Sommige sites hebben soms aanbiedingen van 2e album gratis (ik geloof o.a. Hema). Volgens mij moet je dan wel hetzelfde album gewoon dubbel bestellen, maar het is misschien wel handig voor moeders van tweelingen of als je zelf ook een album wilt houden en 1 voor je kind wil.
Meestal zijn die aanbiedingen wel net na de zomer, maar misschien ook wel eens gewoon ergens in het jaar.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  SarahKey zo 8 jan 2012 - 21:04

Wij willen ook 1 album per jaar digitaal bestellen.
Verder scrap ik veel en wil per maand de leukste (of twee) scrappen zodat ons kind ook zo'n album heeft.
Ben nu bezig om de foto's van de zwangerschap te scrappen. Stukje hobby maar vind het zo ook heel persoonlijk worden dan een digitaal album.
Maar welk album meegaat later met ons kind zien we dan wel weer. Er zullen tenminste genoeg foto;s zijn om te delen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 23:36

Ik maak telkens 2 boeken per jaar 1 van januari t/m de verjaardag van I.ndy.. dat is begin aug. Daarna weer 1 t/m eind dec. De boeken zijn steeds rond de 35 pagina's.
Ik maak ze bij de hema zodat ik ze altijd bij kan blijven bestellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel pagina's fotoboek? Empty Re: hoeveel pagina's fotoboek?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum