Voedingsshirtjes en/of jurkjes
+5
Happydobby
Thunder
CCC
joyce0606
*Lookie*
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voedingsshirtjes en/of jurkjes
Waar vind ik ze?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Voedingsshirtjes en/of jurkjes
Bij de hema o.a. en als je even googled dan kom je er online ook heel veel tegen.
Gast- Gast
ja goeie vraag lookie!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Zag ze bij de Hema op de site staan! Nu ook 1+1 gratis op sommige!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
ik snap eigenlijk niet waarom (bijna) alle voedings shirts, ook positie shirts zijn....als je voed dan ben je toch niet meer zwanger (althans niet meteen weer)
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Prénatal, Miss Etam (soms), HEMA, Mom2B.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ze nooit gebruikt.. want dat zijn ook meer zwangerschapsshirts, en ik was inderdaad niet meer zwanger toen ik voeding gaf
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ik heb er ooit 1 gehad, maar vond het maar niks. Ik draag altijd een hemdje onder mijn shirtjes/truien, die ik naar beneden doe bij mn borst, en de trui dan juist omhoog. Zo zit je ook niet met een blote rug en erg blote borst, gaat ook prima, en ziet er naar mijn mening mooier uit. Ik vind die voedingsdingen nooit zo mooi.
Gast- Gast
Ik heb vanmiddag bij de H&M in de sale jurkjes gekocht uit die eco-lijn van de Hennes. Dus die bekende zwarte jurk met bloemen (gelijk twee keer gehaald) en hetzelfde model in een effen oranje stof. Het zijn geen speciale voedingsjurken en na die tijd ook nog leuk om te dragen. Er zitten twee knoopjes aan de voorkant die zo los te maken zijn voor het voeden. Ze waren vijftien euro per stuk maar!
Gast- Gast
Ik heb drie voedingstops gehad, maar ik vond ze helemaal niet zo handig en ik vond ze ook niet leuk staan. Ze waren van H&M.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
_MamaRosa_ schreef:Ik heb er ooit 1 gehad, maar vond het maar niks. Ik draag altijd een hemdje onder mijn shirtjes/truien, die ik naar beneden doe bij mn borst, en de trui dan juist omhoog. Zo zit je ook niet met een blote rug en erg blote borst, gaat ook prima, en ziet er naar mijn mening mooier uit. Ik vind die voedingsdingen nooit zo mooi.
Hier hetzelfde.
Ik heb wel een zwangerschaps/voedingsshirt gehad maar vond het ook erg onhandig.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:_MamaRosa_ schreef:Ik heb er ooit 1 gehad, maar vond het maar niks. Ik draag altijd een hemdje onder mijn shirtjes/truien, die ik naar beneden doe bij mn borst, en de trui dan juist omhoog. Zo zit je ook niet met een blote rug en erg blote borst, gaat ook prima, en ziet er naar mijn mening mooier uit. Ik vind die voedingsdingen nooit zo mooi.
Hier hetzelfde.
Ik heb wel een zwangerschaps/voedingsshirt gehad maar vond het ook erg onhandig.
+1, vond t destijds ook een erg goede tip, had er toen ook een topic over geopend.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Liadan schreef:_MamaRosa_ schreef:Ik heb er ooit 1 gehad, maar vond het maar niks. Ik draag altijd een hemdje onder mijn shirtjes/truien, die ik naar beneden doe bij mn borst, en de trui dan juist omhoog. Zo zit je ook niet met een blote rug en erg blote borst, gaat ook prima, en ziet er naar mijn mening mooier uit. Ik vind die voedingsdingen nooit zo mooi.
Hier hetzelfde.
+1, vond t destijds ook een erg goede tip, had er toen ook een topic over geopend.
Goede tip inderdaad! En ik ga ook even naar H&M! Ik vind het ook raar dat voedingsshirts vaak ook positieshirts zijn, al is het wel fijn dat er bij de buik nog wat ruimte zit want die is echt nog niet plat ..
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb er 2 liggen van ML, maar die heb ik nooit gedragen. Als positie shirt waren ze te kort voor mijn royaal uitgevallen buikje, en daarna waren ze te groot. Ook heb ik geen live borstvoeding gegeven na de eerste 2 weken, dus had het ook niet nodig.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Jurkjes
» website meidenjurkjes gezocht
» Ik zoek jurkjes!
» Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?
» Nog een jurkjes topic!
» website meidenjurkjes gezocht
» Ik zoek jurkjes!
» Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?
» Nog een jurkjes topic!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: