Wasblunders...wie ook?
+23
Flippin' Bitch
girli
rianne27
Fiwen
Woezies
Jeanette
Paper Crown
Error
Niekske
Shisha
Tania
Tsjip
mickey
Atelier Madame
Tullow
TukTuk
Caroow
silly-one
Rush
Char1
Angela_1986
Sylvana
Kamperseboekenwurm
27 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wasblunders...wie ook?
Ik heb laatst per ongeluk een t-shirt van mijn man in de droger gegooid. Die was te klein geworden. Verder heb ik gelukkig nog nooit wat verpest .
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend belt me trouwens als hij de droger aan gaat zetten en dan noemt hij mijn kleding, of het in de droger mag. Nee, niks, alleen mijn ondergoed, sokken en onderhemdjes
Gast- Gast
Ik heb een keer per ongeluk een rode wollen trui in de wasmachine gestopt en die kwam er uit als maatje baby. Ik had dat ding net 1x aangehad.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben zeer goed geinstrueerd door mijn mama toen ik op mezelf ging, dus geen enorme wasblunders! Alleen vergat ik soms een rits dicht te maken en dan kwamen er wel eens mini-gaatjes in shirts. En ik vergeet soms een inlegkruisje uit mijn ondergoed te halen
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Niekske schreef:Ik ben zeer goed geinstrueerd door mijn mama toen ik op mezelf ging, dus geen enorme wasblunders! Alleen vergat ik soms een rits dicht te maken en dan kwamen er wel eens mini-gaatjes in shirts. En ik vergeet soms een inlegkruisje uit mijn ondergoed te halen
Ach, dan kun je hem daarna gewoon nog een keer gebruiken haha (iieee).
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb 1 keer een witte was roze gekregen... Foutje bedankt...
Maar mijn oude buurvrouw die maakte echt overal een champignonnenwas van. Vreselijk!
Maar mijn oude buurvrouw die maakte echt overal een champignonnenwas van. Vreselijk!
Gast- Gast
Wat is dat?Doedel schreef:Ik heb 1 keer een witte was roze gekregen... Foutje bedankt...
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Wat is dat?Doedel schreef:Ik heb 1 keer een witte was roze gekregen... Foutje bedankt...
Alles grijs en grauw
Gast- Gast
Wat ik ook wel vervelend vind en ik blijf het iedere keer fout doen, is de touwtjes van truien, sportbroeken enzo waarmee je ze aantrekt niet aan elkaar vast te maken. Met als gevolg dat ik als ik wil gaan sporten weer dat hele touwtje door de broek moet zien te frummelen
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Echte wasblunder heb ik niet maar ik heb eens, mijn twee fleecedekentjes van de Ikea en mijn fleecebadjasje van primark op wolwas gedraaid had met heel weel wasverzachter.. het moest 3 dagen drogen.. haha. Had hele plassen op zolder liggen waar die dingen hingen.. eigenlijk verdampte dat water niet.. het sijpelde gewoon naar beneden.. dus eerst was de bovenkant droog en zo ging het water gewoon langzaam naar beneden haha. Was echt stom. Ik lag in bed en hoorde, drup..drup..drup geen idee wat het was, tot ik op zolder kwam
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Arden schreef:Tullow schreef:Ik had een hele tijd geleden een jurkje besteld bij H&M en laatst pas aangehad. Op het waslabel stond dat ik het jurkje gewoon op 40 graden kon wassen. Blijkbaar dus niet, het jurkje was gelijk 5 maten te klein
Ik heb dat ook een keer gehad en gelijk H&M gemaild toen, en ik kreeg het geld terug! Was ook een nieuw shirt oid wat hier al een tijd lag en waarbij ik me aan de voorschriften had gehouden.
Ik kan het natuurlijk altijd proberen! Zal even zoeken wat de aankoopdatum was.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Doedel schreef:AngelNyn schreef:Wat is dat?Doedel schreef:Ik heb 1 keer een witte was roze gekregen... Foutje bedankt...
Alles grijs en grauw
Whaha, das echt zo zonde Nee ik heb het gelukkig alleen nog maar bij beddengoed en ondergoed gehad..
Ook zo'n stomme fout: Ik had een paar volledig witte strings en verder alleen zwarte. Zie ik ineens tijdens het ophangen van de was een witte string, met grijze randjes, daar waar het elastiek zit.. Ik schrok me kapot,want hoe kwam die string hier?! Want van mij was hij niet.. Dácht ik.. tot ik bij dezelfde was de volgende witte string tegen kwam, en de volgende.. Allemaal grijze randjes.. Ik in het merkje kijken, waren het gewoon mijn strings, maar waren alleen de elastieken randen verkleurd door de zwarte was die er bij in zat..
TukTuk- Ratel
Op mijn werk kleding gewassen waarbij de witte blousen allemaal rose zijn geworden en zelfs de steunkousen van een client (man).
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Op mijn werk kleding gewassen waarbij de witte blousen allemaal rose zijn geworden en zelfs de steunkousen van een client (man).
Steunkousen mogen toch eigenlijk helemaal niet in de wasmachine? Tenminste, tegen ons is gezegd op de hand wassen met een wasmiddel voor fijne was en een lage temperatuur. Anders kan het elastiek in de kousen sneller slijten.
TukTuk- Ratel
iK heb maar 1 wasblunder begaan maar die was dan ook echt niet grappig.
Had een donker groen schort wat nieuw was, bij de kleertjes en lakentjes van mijn dochter gedaan..
Met als gevolg.. alles was gifgroen.. Mooie witte lakentjes met roze en blauwe bloementjes, nu dus groen met roze en blauwe bloementjes.. Shirtjes, slabbers.. alles naar de knoppen!
Echt ik kon wel janken!
Had een donker groen schort wat nieuw was, bij de kleertjes en lakentjes van mijn dochter gedaan..
Met als gevolg.. alles was gifgroen.. Mooie witte lakentjes met roze en blauwe bloementjes, nu dus groen met roze en blauwe bloementjes.. Shirtjes, slabbers.. alles naar de knoppen!
Echt ik kon wel janken!
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb deze week een pen mee in de witte was gegooid. Normaal controleer ik altijd de zakken en nu moest het even snel tussendoor en zat er dus nog een pen in mijn stagebroek... Alles zat vol met donker blauwe puntjes. Baalde echt enorm, zaten veel nieuwe en duurde kleertjes en rompers van mijn dochter bij. Ik denk dat ik minstens 80 euro in een keer de vuilnisbak in heb kunnen gooien.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Mijn vriendje vraagt rustig aan mij als hij iets te groot heeft gekocht of ik het een keertje wil wassen. Hmm, zegt dat nu iets over mijn wasskills...
rianne27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 63
Registratiedatum : 14-07-11
Fiwen schreef:Ik heb deze week een pen mee in de witte was gegooid. Normaal controleer ik altijd de zakken en nu moest het even snel tussendoor en zat er dus nog een pen in mijn stagebroek... Alles zat vol met donker blauwe puntjes. Baalde echt enorm, zaten veel nieuwe en duurde kleertjes en rompers van mijn dochter bij. Ik denk dat ik minstens 80 euro in een keer de vuilnisbak in heb kunnen gooien.
Dit is ook zo ontzettend balen ! Ik vraag altijd aan mijn vriend of hij z'n zakken leeg wil maken, hij heeft er altijd pennen of stanleymessen inzitten, maar ik vrees dat zo'n blunder mij ook nog een keer gaat overkomen.
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Ik heb inderdaad ook wel eens een wollen trui van mijn vriend op 40 graden gewassen. Babytruitje is er niets bij hihi. Gelukkig heeft hij me het vergeven
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
AngelNyn schreef:Jeanette schreef:Op mijn werk kleding gewassen waarbij de witte blousen allemaal rose zijn geworden en zelfs de steunkousen van een client (man).
Steunkousen mogen toch eigenlijk helemaal niet in de wasmachine? Tenminste, tegen ons is gezegd op de hand wassen met een wasmiddel voor fijne was en een lage temperatuur. Anders kan het elastiek in de kousen sneller slijten.
Jawel hoor, die mogen gewoon in de wasmachine op 30 graden. Althans, die zij bij mij op het werk dragen dan. De elastiek gaat er niet van uit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Kamperseboekenwurm schreef:Fiwen schreef:Ik heb deze week een pen mee in de witte was gegooid. Normaal controleer ik altijd de zakken en nu moest het even snel tussendoor en zat er dus nog een pen in mijn stagebroek... Alles zat vol met donker blauwe puntjes. Baalde echt enorm, zaten veel nieuwe en duurde kleertjes en rompers van mijn dochter bij. Ik denk dat ik minstens 80 euro in een keer de vuilnisbak in heb kunnen gooien.
Dit is ook zo ontzettend balen ! Ik vraag altijd aan mijn vriend of hij z'n zakken leeg wil maken, hij heeft er altijd pennen of stanleymessen inzitten, maar ik vrees dat zo'n blunder mij ook nog een keer gaat overkomen.
mijn vriend laat wel eens shag in zijn kleding zitten... dat is een zoooooooooooi.....
Gast- Gast
Ik heb het een keer gehad, maar snap nog steeds niet waarom. Toen ik een jaar of 16 was, had ik een trui gekocht in regenboogpatroon. Ik dat met de hand gewassen, in een emmer met biotex. De blauwe streep liep meteen uit over de andere kleuren, waardoor de trui meteen de vuilnisbak in kon.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik woon nog thuis en mijn moeder is gelukkig heel erg netjes met wassen. Als ik iets moet wassen en ik twijfel of het bij elkaar in kan sms ik altijd even. Zou het zo zonde vinden als ik kleding verpest.
Tijdens een vakantie (aantal jaren geleden) hing er was aan de waslijn. Er was een vriendin van mij mee en van ons allebei hing er kleding aan de lijn.. Mijn kleding was heel netjes wit, haar kleding was dus echt champignonnewas je kon precies zien wat van mij was en wat van haar!
Tijdens een vakantie (aantal jaren geleden) hing er was aan de waslijn. Er was een vriendin van mij mee en van ons allebei hing er kleding aan de lijn.. Mijn kleding was heel netjes wit, haar kleding was dus echt champignonnewas je kon precies zien wat van mij was en wat van haar!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik heb meerdere keren een papieren zakdoek in de was gehad, met als gevolg de héle was onder de pluis...
En met de oude wasmachine hadden we één knop voor 't programma en één voor temperatuur. Waste altijd op 40. Eén keer de wasmachine schoongemaakt, door 'm op 90 te laten draaien met soda en je raad 't al: de temperatuur niet meer terug gezet... Gelukkig waren 't vooral handdoeken, maar ook 'n shirt van m'n vriend, flink gekrompen, kon zo weg...
En met de oude wasmachine hadden we één knop voor 't programma en één voor temperatuur. Waste altijd op 40. Eén keer de wasmachine schoongemaakt, door 'm op 90 te laten draaien met soda en je raad 't al: de temperatuur niet meer terug gezet... Gelukkig waren 't vooral handdoeken, maar ook 'n shirt van m'n vriend, flink gekrompen, kon zo weg...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Wel ben ik trouwens regelmatig vergeten mijn rijbewijs (papieren) en pinpas uit mijn zakken te halen. Ook is er vaak geld in mijn broek blijven zitten.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: