Wasblunders...wie ook?
+23
Flippin' Bitch
girli
rianne27
Fiwen
Woezies
Jeanette
Paper Crown
Error
Niekske
Shisha
Tania
Tsjip
mickey
Atelier Madame
Tullow
TukTuk
Caroow
silly-one
Rush
Char1
Angela_1986
Sylvana
Kamperseboekenwurm
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wasblunders...wie ook?
En ja hoor...vanmiddag was het raak!
Ik haalde een nieuw Benneton donker blauw wollen vestje uit de wasmachine!!! ! Die ligt nu dus in de vuilnisbak.
Inmiddels een zelfde vestje in het groen gekocht, gelukkig was het vestje nog steeds in de uitverkoop !
Wie heeft er ook wel is een wasblunder begaan en wil het leed delen?
Ik haalde een nieuw Benneton donker blauw wollen vestje uit de wasmachine!!! ! Die ligt nu dus in de vuilnisbak.
Inmiddels een zelfde vestje in het groen gekocht, gelukkig was het vestje nog steeds in de uitverkoop !
Wie heeft er ook wel is een wasblunder begaan en wil het leed delen?
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wasblunders...wie ook?
Ooh ik heb wel eens een gekleurde was gedraaid met per ongeluk een verdwaald wit/licht kledingstuk. Dat was daarna roze .
Edit: en ik had ooit eens een kanten jurkje wat volgens het waslabel gewoon op 30 graden gewassen kon worden maar wat daarna gewoon helemaal verpest was. Teruggebracht naar de winkel waar ze overigens niet moeilijk deden.
Edit: en ik had ooit eens een kanten jurkje wat volgens het waslabel gewoon op 30 graden gewassen kon worden maar wat daarna gewoon helemaal verpest was. Teruggebracht naar de winkel waar ze overigens niet moeilijk deden.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb nog nooit 'n wasblunder gehad *klopt af*. Maar mijn ex wel... Die was nogal eigenwijs en gooide altijd alle was zo in de wasmachine, zonder te sorteren. Ik natuurlijk al tig keer gezegd dat dat niet kon bla bla bla maar nee, ik overdreef, alles kon bij elkaar. Totdat hij 'n rood shirtje voor het eerst ging wassen, met o.a. lichte dingen... Roze sokken vond hij toch niet zo mooi
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Gelukkig nog geen hele erge dingen. Weleens een shirtje wat na een paar keer wassen toch wat te klein was.
En ik heb een roze blouse met witte boorden. Lastig bij welke kleur je die wast... Is heel lang goed gegaan, totdat er een nieuwe roze pyjamabroek bij zat. Nu zijn de boorden niet zo wit meer. Gelukkig wel 'netjes' verkleurd, dus kan 'm nog dragen.
En ik heb een roze blouse met witte boorden. Lastig bij welke kleur je die wast... Is heel lang goed gegaan, totdat er een nieuwe roze pyjamabroek bij zat. Nu zijn de boorden niet zo wit meer. Gelukkig wel 'netjes' verkleurd, dus kan 'm nog dragen.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Ik heb nog nooit een wasblunder gehad. Mijn moeder wel regelmatig met mijn kleding. Verkleuringen, verwassingen, laten krimpen etc. Het ergste vind ik nog steeds mijn splinternieuwe vest, waar ik erg op gesteld was en wat mij destijds super stond. Eén keer wassen en het was een navelvestje.
Gast- Gast
Mijn ex heeft een keer een hele dure willen Gstar trui omgetoverd tot babytruitje, wat baalde ik toen.
Ik heb 1x de knop op 90 gezet in plaats van 30. Ik let nu wel 10x op welke kant het pijltje op staat. Gelukkig was het beddengoed, dus geen schade.
Ik heb 1x de knop op 90 gezet in plaats van 30. Ik let nu wel 10x op welke kant het pijltje op staat. Gelukkig was het beddengoed, dus geen schade.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hm ik hoop alleen voor m'n broer dat ie de kleren die ik heb gewassen bewaard voor een evt. kindje
Gast- Gast
Ik heb een trui van mijn vriend verpest. Was een wollen trui en die had ik per ongeluk op het gewone programma gedaan, helemaal gekrompen dus.
Toen mijn vriend nog op zichzelf woonde (zonder mij) vroeg hij zich al een tijd af waarom zn kleren zo snel te klein werden. Toen bleek na maanden dat hij alles op 60 of 90 graden waste...
Toen mijn vriend nog op zichzelf woonde (zonder mij) vroeg hij zich al een tijd af waarom zn kleren zo snel te klein werden. Toen bleek na maanden dat hij alles op 60 of 90 graden waste...
Gast- Gast
Ik wilde een keer wat doen in het huishouden toen ik nog thuis woonde en dacht: laat ik de was gaan doen. Toen ben ik vergeten een hele dure spijkerbroek van mijn moeder binnenstebuiten te wassen.
Ze was op zijn zachtst gezegd not-amused.
Ze was op zijn zachtst gezegd not-amused.
Gast- Gast
Ik heb ooit niet goed gekeken op welke temperatuur mijn huisgenoot had gewassen. Gevolg een hoop kleding op 90 graden gewassen. Niks gekrompen, maar wel goed gekreukeld. Zoals ook mijn trainingsbroek, alleen kan ik deze niet strijken vanwege de stof ( en ik heb er geen zin in). Maar na vaker wassen zijn er steeds minder kreukels te zien haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik heb een tijd gehad dat ik alleen nog maar lichtroze sokken en hempjes had. Gelukkig kan ik inmiddels wat beter sorteren.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
jij wast je huisgenoot?silly-one schreef:Ik heb ooit niet goed gekeken op welke temperatuur mijn huisgenoot had gewassen. Gevolg een hoop kleding op 90 graden gewassen. Niks gekrompen, maar wel goed gekreukeld. Zoals ook mijn trainingsbroek, alleen kan ik deze niet strijken vanwege de stof ( en ik heb er geen zin in). Maar na vaker wassen zijn er steeds minder kreukels te zien haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Dat staat er toch niet?Rush schreef:jij wast je huisgenoot?silly-one schreef:Ik heb ooit niet goed gekeken op welke temperatuur mijn huisgenoot had gewassen. Gevolg een hoop kleding op 90 graden gewassen. Niks gekrompen, maar wel goed gekreukeld. Zoals ook mijn trainingsbroek, alleen kan ik deze niet strijken vanwege de stof ( en ik heb er geen zin in). Maar na vaker wassen zijn er steeds minder kreukels te zien haha.
Gast- Gast
Ik zie het.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja ik heb het er leuk bij bedacht vannacht, haha.Smikkell schreef:Hij was wel leuk geweest..Rush schreef:Ik zie het.
Rush- Lady Post-a-lot
Als ik bedenk wie het was geweest was het misschien wel goed geweest. Werd het misschien wat schoner in huis omdat ze zelf ook wat schoner wasRush schreef:Ja ik heb het er leuk bij bedacht vannacht, haha.Smikkell schreef:Hij was wel leuk geweest..Rush schreef:Ik zie het.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Vorige week met beddengoed, had 3 dekbedovertrekken (zwart, lichtroze en groen) bij elkaar gedaan, waren hele oude dekbedovertrekken dus geven niet meer af en gaat altijd goed, alleen nu had ik er ook een zwarte matrashoes bij gedaan die schijnbaar nog steeds afgeeft.. Ook niet eens nieuw meer.. Alles donker grijs hahaha. Maar gelukkig niet erg want ze waren toch al heel oud ( had ik al toen ik nog kind was, bijna 20 jaar oud zijn ze nu ) , maar ze ze zijn nog zo fijn! ( gebruik ze voor mn 1 perwoonsbed op kot)
Verder paar maanden terug, iets soort gelijks alleen dan met ons goede dekbekovertrek, lichte kleuren met een boeddha er op en een donker roze matrashoes.. Oeps...
Verder paar maanden terug, iets soort gelijks alleen dan met ons goede dekbekovertrek, lichte kleuren met een boeddha er op en een donker roze matrashoes.. Oeps...
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik had een hele tijd geleden een jurkje besteld bij H&M en laatst pas aangehad. Op het waslabel stond dat ik het jurkje gewoon op 40 graden kon wassen. Blijkbaar dus niet, het jurkje was gelijk 5 maten te klein
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik had een knalrood overtrek voor mn slaapbank, die had ik nog nooit gewassen dus dacht, laat ik dat is doen.. heel stom allemaal shirtjes, ondergoed e.d. erbij gestopt. Nou alles kwam er oranje / roze uit en het kleed zelf was super lelijk rood geworden. Maar goed sommige shirtjes gebruik ik nog om te slapen / sporten, en die worden uiteindelijk wel weer hun eigen kleur (na weet ik hoe vaak wassen).
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Mijn vriend is iedere keer de pineut als ik wasblunders bega... Heb al regelmatig zijn truien een paar maatjes laten krimpen... Of verkleuren... Of beide...
Maar dat verkleuren gebeurt me nu niet meer, want ik gooi er nu die Color Catcher doekjes bij
Maar dat verkleuren gebeurt me nu niet meer, want ik gooi er nu die Color Catcher doekjes bij
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan geen enkele wasblunder bedenken eigenlijk.... Wij sorteren hier alles netjes op kleur en dat is nog altijd goed gegaan. Ook hebben we nog nooit iets te heet gewassen. Nee tot nu toe zijn wij hier goed bezig
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik heb net m'n eerste wasblunder gehad en ik baal zo!
M'n nieuwe O&N jurkje moet met de hand gewassen worden, maar na oud&nieuw 's nachts gewoon al m'n kleren in de wasmand gegooid, en net heb ik alles gewassen.
Ik ging m'n was ophangen en vis dat jurkje uit de wasmand, had er totaal niet over nagedacht!
Het kreng was al zo strak, nu hopen dat ik er nog inkom..
M'n nieuwe O&N jurkje moet met de hand gewassen worden, maar na oud&nieuw 's nachts gewoon al m'n kleren in de wasmand gegooid, en net heb ik alles gewassen.
Ik ging m'n was ophangen en vis dat jurkje uit de wasmand, had er totaal niet over nagedacht!
Het kreng was al zo strak, nu hopen dat ik er nog inkom..
Gast- Gast
Tullow schreef:Ik had een hele tijd geleden een jurkje besteld bij H&M en laatst pas aangehad. Op het waslabel stond dat ik het jurkje gewoon op 40 graden kon wassen. Blijkbaar dus niet, het jurkje was gelijk 5 maten te klein
Ik heb dat ook een keer gehad en gelijk H&M gemaild toen, en ik kreeg het geld terug! Was ook een nieuw shirt oid wat hier al een tijd lag en waarbij ik me aan de voorschriften had gehouden.
Gast- Gast
Ik sorteer deels, maar het meeste mik ik wel bij elkaar (als het al vaker gewassen is). Tot nu toe geen blunders gehad! Wel heeft vriend een keer zijn lievelings streepjes overhemd bij de rode handdoeken was gedaan Dat is een blauw/roze gestreepte nu, ipv blauw/wit!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: