Zou een kat...
+7
M@niek
Caramba
mzcharlotte
Marin
Evalynn
TGR
Lejow
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zou een kat...
Ik denk dat katten meer denken/kunnen dan wij denken dat ze kunnen.
Laatst aangepast door Spring op di 10 jan 2012 - 23:41; in totaal 1 keer bewerkt
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Onze kat komt ook bij me knuffelen als ik verdrietig ben en als ik alleen thuis bent komt ze op me liggen als ik op de bank lig.
Nu ik in het ziekenhuis ben is ze volgens mn vriend heul lief voor hem haha.
Nu ik in het ziekenhuis ben is ze volgens mn vriend heul lief voor hem haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lejow schreef:Mijn kat wist ook altijd precies hoe laat ik me bed uit moest, om 7 uur begon ze standaard met miauwen
Hier beginnen ze om 5 uur al, Henk op standje luchtalarm, de poes purt er zo nu en dan voor de vorm ook een beetje tussendoor. Maar dat is meer omdat ze graag willen dat we uit bed komen, vinden ze zo gezellig.
Zeker Henk haalt veel kattekwaad uit. Hangen aan lampjes, zitten op het aanrecht, planten slopen of de kast leeggooien. Zijn meest recente lievelingsdingetje is kerstkaarten één voor één van de kast aftikken. Hij weet heel goed dat het niet mag, maar zodra we onze handen vol hebben begint hij. Zit de hele tijd op de grond, tot je een hete ovenschaal vast hebt, dan springt hij snel op het aanrecht. En is er allang weer af als je die schaal weggezet hebt om te straffen.
Ik denk dat onze katten vrij slim zijn, maar ook behoorlijk egoïstisch. Ze reageren wel op hun naam, komen dan meteen aangerend. Maar of ik nou verdrietig, blij of boos ben, ze springen op mijn buik en gaan kneden. Krijg ik de kat in mijn handen geduwd door mijn vriend "ga maar troosten", steekt meneer even zijn anus in mijn gezicht en gaat staan kneden.
Wat ik wel erg grappig vind is dat ik ze zelf ook makkelijk op kan fokken. Henk is heel jaloersig aangelegd. Onlangs was hij de slaapkamer in geglipt (mogen ze niet komen) en had hij zich onder het bed verschanst. Ik al rammelen met snoepjes, maar hij vond het wel prima daar. Tot ik in zijn blikveld de poes snoepjes begon te voeren, dat kon hij echt niet hebben.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: