Gevulde champignons
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gevulde champignons
Wie heeft er een lekker recept voor gevulde champignons?
En gebruiken jullie dit dan als voorgerecht, of als groenten bij de hoofdmaaltijd?
En gebruiken jullie dit dan als voorgerecht, of als groenten bij de hoofdmaaltijd?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Gevulde champignons
Ik kook de champignons altijd eerst in een pannetje met boulion.
Daarna laat ik ze goed uitlekken en vul ik ze met pesto of zongedroogde tomaatjes en walnoot en dan kaas er over. Of ik vul ze met geitenkaas of roomkaas en wat bacon. Of vullen met gehakt. Wat peper en zout
Daarna doe ik ze in een ovenschaal met wat olie en in de oven.
Daarna laat ik ze goed uitlekken en vul ik ze met pesto of zongedroogde tomaatjes en walnoot en dan kaas er over. Of ik vul ze met geitenkaas of roomkaas en wat bacon. Of vullen met gehakt. Wat peper en zout
Daarna doe ik ze in een ovenschaal met wat olie en in de oven.
Gast- Gast
Oe die champignons zijn zo lekker in fetasaus!
Maar hoe te maken Ik ben niet de kok in huis
Maar hoe te maken Ik ben niet de kok in huis
Gast- Gast
Ik doe er wel eens sour cream in met daarin fijngesneden groenten en daarover wat kaas. Bijvoorbeeld minimaisjes uit zo'n pot, puntpaprika, gewone paprika of wat er ook in de koelkast ligt.
Gast- Gast
ik haal de pootjes dr af en vul ze dan met kruidenboter of creme of iets en bak ze dan in de pan
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Verschillende lekkere recepten!
eten jullie dit dan bij de aard appelen en vlees? o
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik eet ze meestal los (snack of als borrelhapje) of als ik tapas maak. Ook wel eens als voorgerecht, maar dan neem ik heule grote.sanne-84 schreef:Verschillende lekkere recepten!
Gast- Gast
ik doe het meestal gewoon voor dr bij als de champions op moeten ofzo... In restaurants eet ik ze wel eens als voorgerecht en dan zijn ze gefrituurd met een krokant jorstje erom das ook heerlijk!! Maar dst weet ik niet hoe dat moet
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Vullen met gehakt gemend met een blauwschimmelkaasje is echt heerlijk!
Of frituren in bierbeslag (bloem, donker biertje erbij totdat je een beslag hebt wat dik genoeg is om aan je champignons te blijven "hangen" en wat kruiden of alleen peper en zout er bij.) voor een krokant korstje en dan met knoflooksaus .. Heerlijk!!
Of frituren in bierbeslag (bloem, donker biertje erbij totdat je een beslag hebt wat dik genoeg is om aan je champignons te blijven "hangen" en wat kruiden of alleen peper en zout er bij.) voor een krokant korstje en dan met knoflooksaus .. Heerlijk!!
Sue- Fluisteraar
- Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11
Ik heb ook wel eens alleen kruidenboter erin gedaan. Smelt wel natuurlijk maar het is wel erg lekker.
Soortgelijke onderwerpen
» gevulde paprika en champignons (evt voor op de bbq)
» champignons...
» gefrituurde champignons
» Champignons schoonmaken
» gevulde kipfilet
» champignons...
» gefrituurde champignons
» Champignons schoonmaken
» gevulde kipfilet
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: