productiedip
+2
Liadan
Darius
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
productiedip
En ik baal er gigantisch van. Toen P drie maanden oud was, werd ik alweer ongesteld en sindsdien is het iedere maand raak. Na mijn eisprong heb ik ongeveer twee weken (tot ik weer ongesteld word) een enorme productiedip. Nu is het gelukkig wel iets minder erg geworden, omdat Pepij.n nu wel behoorlijk wat bijvoeding eet, maar meneer schijnt het wel leuk te vinden om snachts 4 x wakker te worden en te willen drinken.
Ik twijfel een beetje wat ik moet doen....gewoon de borstvoeding laten zitten? Ik ben alleen bang dat ik daar spijt van krijg. beeeeeeeeeeehhhhhhhhhh.
Zo, even mijn hart gelucht!
Ik twijfel een beetje wat ik moet doen....gewoon de borstvoeding laten zitten? Ik ben alleen bang dat ik daar spijt van krijg. beeeeeeeeeeehhhhhhhhhh.
Zo, even mijn hart gelucht!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: productiedip
Wat rot dat je het zo aan je productie werkt als je ongesteld moet worden. Slaapt P. 's nachts beter in de weken dat je geen last van een dip hebt?
Hier zijn de nachten ook niet echt geweldig, Kian komt 's nacht ook minstens 3 keer voor een voeding.
Als je bang bent dat je spijt krijgt als je stopt, dan zou ik nog niet stoppen.
Hier zijn de nachten ook niet echt geweldig, Kian komt 's nacht ook minstens 3 keer voor een voeding.
Als je bang bent dat je spijt krijgt als je stopt, dan zou ik nog niet stoppen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
En combineren met BV/ flesvoeding? Dat je voor de nacht een flinke fles met rijstebloem erdoor geeft zodat je misschien meer kan slapen?
Ik merk ook verschil in productie als ik een paar gebroken nachten heb.
Of in die tijd tussen eisprong en menstruatie Domperidon slikken. Heb ik tijdens een flinke dip ook even gedaan, en het werkte absoluut.
Ik merk ook verschil in productie als ik een paar gebroken nachten heb.
Of in die tijd tussen eisprong en menstruatie Domperidon slikken. Heb ik tijdens een flinke dip ook even gedaan, en het werkte absoluut.
Gast- Gast
Sinds een maand krijgt hij ook een fles van 200 cc rond een uur of 10 's avonds, maar dat helpt dus niets voor het doorslapen. Normaal komt hij gewoon 1x 's nachts, dat is nog prima te doen. Maar in deze twee weken is het 3 of 4 x per nacht raak. Zucht.....
Dat van die domperidom slikken vind ik een goede. Heb dat via de huisarts gekregen? Het is hier niet meer zomaar verkrijgbaar bij de kruidvat of etos.
Dat van die domperidom slikken vind ik een goede. Heb dat via de huisarts gekregen? Het is hier niet meer zomaar verkrijgbaar bij de kruidvat of etos.
Darius- Ratel
Ach, laat ik het hier ook maar op het forum gooien....mag je domperidom ook slikken als je zwanger bent? Die kans is er namelijk ook. Beetje onvoorzichtig geweest.....
Nog een dikke week en dan kan ik testen, maar ik zit er wel mee in mijn maag (het is absoluut welkom hoor!! maar toch zit ik wat in de stress)
En ik weet dat als je zwanger bent, je productie ook vaak omlaag gaat. Dus daar zit ook al op te letten....
Nog een dikke week en dan kan ik testen, maar ik zit er wel mee in mijn maag (het is absoluut welkom hoor!! maar toch zit ik wat in de stress)
En ik weet dat als je zwanger bent, je productie ook vaak omlaag gaat. Dus daar zit ook al op te letten....
Darius- Ratel
Ik heb verder geen advies over de productie, maar kan het niet door de stress van een mogelijke zwangerschap komen? Omdat je schrijft dat je er toch mee in je maag zit. Ik kan me voorstellen dat dat niet bevorderlijk is voor de productie.
Ik hoop voor je dat het wel goed komt met de borstvoeding. Je geeft zelf aan dat je er spijt van zou krijgen als je nu zou stoppen, dus dat zou ik dan ook (nog) niet doen.
En spannend hoor! Misschien een broertje of zusje erbij
Ik hoop voor je dat het wel goed komt met de borstvoeding. Je geeft zelf aan dat je er spijt van zou krijgen als je nu zou stoppen, dus dat zou ik dan ook (nog) niet doen.
En spannend hoor! Misschien een broertje of zusje erbij
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik koop Domperidon gewoon bij de apotheek, Kruidvat heb ik het gevraagd, maar die mogen het niet meer verkopen. Al las ik pas wel van iemand die het daar nog wel kon kopen...
Zal ff in de bijsluiter kijken of het dan ook mag, heb ik nog wel liggen.
Zal ff in de bijsluiter kijken of het dan ook mag, heb ik nog wel liggen.
Gast- Gast
O, dan ga ik ook maar gewoon even naar de apotheek. Wil je nog even in de bijsluiter kijken?
Darius- Ratel
Vlg bijsluiter mag het alleen na overleg met arts. Maar daar staat ook in dat het niet mag gebruikt worden bij borstvoeding, terwijl lactatiekundigen en borstvoeding.com het 'adviseren'.
Gast- Gast
O, dan is dan ook stom zeg.
Dan wacht ik het nog maar even een week af. Even doorbikkelen!
Dan wacht ik het nog maar even een week af. Even doorbikkelen!
Darius- Ratel
Of even de apotheek bellen? Hun boeken zijn weleens anders als de bijsluiter! Of de doktersassistente?
Gast- Gast
Hier liep mijn borstvoeding gigantisch terug toen ik weer zwanger was.
Ik wilde het jaar volmaken bij mijn dochter en dat is gelukkig gelukt, maar veel langer zou het denk ik niet gelukt zijn.
Het zou dus idd wel kunnen komen door een eventuele zwangerschap.
Over de domperidon weet ik trouwens niets.
Ik wilde het jaar volmaken bij mijn dochter en dat is gelukkig gelukt, maar veel langer zou het denk ik niet gelukt zijn.
Het zou dus idd wel kunnen komen door een eventuele zwangerschap.
Over de domperidon weet ik trouwens niets.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Mocht je niet zwanger zijn misschien de cezarettepil, ik slik het al een poos en word dus niet ongesteld. Geef ook bv maar merk nooit een produktiedip.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik moet daar ook mee gaan starten, de cerazette. Ben nog steeds niet ongesteld.
Gast- Gast
Een zwangerschap zorgt er bij de meeste vrouwen voor dat ze heel snel droog komen te staan. Dat als dat het is, dan is dat heel aannemelijk.
Kv bijgeven kan er voor zorgen dat je productie nog meer afneemt, dus daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen.
Slapeloze nachten zijn ook killing...bah...
Kv bijgeven kan er voor zorgen dat je productie nog meer afneemt, dus daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen.
Slapeloze nachten zijn ook killing...bah...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik heb vorige week aan de gyn gevraagd wanneer ik ermee kon starten, ben 4 weken geleden bevallen, en vloei nog steeds. Volgens haar kon dat gewoon al, hoef geen menstruatie af te wachten. In de bijsluiter staat het ook dat je na een bevalling tussen dag 21 en 28 moet starten ermee. Als je er nu mee zou starten, is het de eerste maand niet veilig geloof ik.Stofzuiger schreef:Ik moet daar ook mee gaan starten, de cerazette. Ben nog steeds niet ongesteld.
mickey- Kletskop
Ja, weet ik. Maar zolang ik geen cyclus heb, heb ik weinig zin om al te starten. Al denkt mijn man daar anders over... Dus binnenkort toch maar weer...mickey schreef:Ik heb vorige week aan de gyn gevraagd wanneer ik ermee kon starten, ben 4 weken geleden bevallen, en vloei nog steeds. Volgens haar kon dat gewoon al, hoef geen menstruatie af te wachten. In de bijsluiter staat het ook dat je na een bevalling tussen dag 21 en 28 moet starten ermee. Als je er nu mee zou starten, is het de eerste maand niet veilig geloof ik.Stofzuiger schreef:Ik moet daar ook mee gaan starten, de cerazette. Ben nog steeds niet ongesteld.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ja, weet ik. Maar zolang ik geen cyclus heb, heb ik weinig zin om al te starten. Al denkt mijn man daar anders over... Dus binnenkort toch maar weer...mickey schreef:Ik heb vorige week aan de gyn gevraagd wanneer ik ermee kon starten, ben 4 weken geleden bevallen, en vloei nog steeds. Volgens haar kon dat gewoon al, hoef geen menstruatie af te wachten. In de bijsluiter staat het ook dat je na een bevalling tussen dag 21 en 28 moet starten ermee. Als je er nu mee zou starten, is het de eerste maand niet veilig geloof ik.Stofzuiger schreef:Ik moet daar ook mee gaan starten, de cerazette. Ben nog steeds niet ongesteld.
Ik ben ook gewoon klakkeloos begonnen, ook nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling. En met deze pil wordt je ook zelden ongesteld, heel soms een doorbraakbloeding, maar die heb ik ook nog nooit gehad. Dus dat is een voordeel. Al had ik liever die rommel helemaal niet meer...
Gast- Gast
Ik had er ook niet veel zin in, maar mijn vriend vindt het prettiger zo. Ik hoop ook op weinig menstruaties_MamaRosa_ schreef:Stofzuiger schreef:Ja, weet ik. Maar zolang ik geen cyclus heb, heb ik weinig zin om al te starten. Al denkt mijn man daar anders over... Dus binnenkort toch maar weer...mickey schreef:Ik heb vorige week aan de gyn gevraagd wanneer ik ermee kon starten, ben 4 weken geleden bevallen, en vloei nog steeds. Volgens haar kon dat gewoon al, hoef geen menstruatie af te wachten. In de bijsluiter staat het ook dat je na een bevalling tussen dag 21 en 28 moet starten ermee. Als je er nu mee zou starten, is het de eerste maand niet veilig geloof ik.Stofzuiger schreef:Ik moet daar ook mee gaan starten, de cerazette. Ben nog steeds niet ongesteld.
Ik ben ook gewoon klakkeloos begonnen, ook nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling. En met deze pil wordt je ook zelden ongesteld, heel soms een doorbraakbloeding, maar die heb ik ook nog nooit gehad. Dus dat is een voordeel. Al had ik liever die rommel helemaal niet meer...
mickey- Kletskop
Toen mijn dochter 12 maanden was ben ik pas ongesteld geworden. Gewoon zonder pil. Ik wilde mijn dochter niet onnodig blootstellen aan hormonen, alleen maar omdat ik het vervelend vind om condooms te gebruiken. Dus die worden hier tot op heden nog gebruikt. Als ik regelmatig menstrueer begin ik weer met persona, ik hoef al die nare hormonen niet meer.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: