Laatst gekocht!
+57
SoezieQ
Penny Blossom
Sterre
Tiana
me-girl
Kabouter
Lady4
Pannetoet
Eris
Pien
Lien
Sweety
Lavendel
Wennebellah
Lynn_
Sarah1985
Beachgirl
Frappuccino
Nathalie
bolus26
Mamsie
Guus
smooch
Cow
Mari
minoessepoes
Rosa
Cherique
Monte
Lieke128
ijsjemeisje
Okidoki
Cato
studiebol
TNMN
loura
Niekske
VeryCherry
Shy
Shisha
Arwyn
Laquisia
Susan
_Lacey_
Prosecco
Carra
Jeanette
Phileine
Zwerver
Raindrop
Bliss
Lotus
Sugarfall
flower
Pluk
Zonnebloem
Blond
61 plaatsers
Pagina 6 van 12
Pagina 6 van 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Re: Laatst gekocht!
_Chance schreef:Darcy schreef:_Chance schreef:Ik heb dus nog nooit een bandeau bikini gehad, maar vind ze wel erg leuk. Deze zomer maar eens kopen!
Heb al een goede van Marlies Dekkers, dus nu kan er een fladdertje bij. En dat is het voordeel van kleine borsten, je kan alle bikini's aan
Ja dat is dus het gemene van powerbabe, die heeft gewoon grote tieten én ze kan een bandeau bikini aan. Life is not fair.
En ze is ook nog eens aardig (volgens mij).
True!
Gast- Gast
CKC schreef:Stom topic, wordt er hebberig van. Die bikini ga ik ook halen. asap. Vanavond.
Haha, moet ik hem voor je halen? Kom ik hem wel bij je werk langsbrengen:D. Want ik zit nu toch lui niets te doen. Blehhh.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:CKC schreef:Stom topic, wordt er hebberig van. Die bikini ga ik ook halen. asap. Vanavond.
Haha, moet ik hem voor je halen? Kom ik hem wel bij je werk langsbrengen:D. Want ik zit nu toch lui niets te doen. Blehhh.
WIL JE DAT ECHT DOEN?! Zo ja, geef je bankrekening nummer nu, dan maak ik direct geld over.
Gast- Gast
Hahaha, tuurlijk wil ik dat echt doen. Ik ping je mijn bangrekeningnr wel even. Maar dan moet ik wel je maten weten;).
Gast- Gast
Ik kan nooit van die simpele lange shirt aan als jurkje omdat ik daar te lang voor ben. Nu heb ik voor 7 euro in de uitverkoop zo'n jurk die tot aan je enkels zou moeten komen (was ook een gevalletje van hoog water) gekocht, die wel strak aansluit met een grijs/zwarte breedte streep. Vervolgens heb ik die afgeknipt tot de halverwege mijn bovenbeen en afgewerkt en van het onderste stuk een sjaal gemaakt
Staat super leuk met panty's enkel laarsjes en een colbertje en de sjaal/col is helemaal leuk bij een simpel zwart shirtje en dat voor 7 euro!!!
Staat super leuk met panty's enkel laarsjes en een colbertje en de sjaal/col is helemaal leuk bij een simpel zwart shirtje en dat voor 7 euro!!!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Heb deze net besteld... nu maar wachten tot het er is.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Leuk Mari, waar heb je die besteld?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
minoessepoes schreef:Ik kan nooit van die simpele lange shirt aan als jurkje omdat ik daar te lang voor ben. Nu heb ik voor 7 euro in de uitverkoop zo'n jurk die tot aan je enkels zou moeten komen (was ook een gevalletje van hoog water) gekocht, die wel strak aansluit met een grijs/zwarte breedte streep. Vervolgens heb ik die afgeknipt tot de halverwege mijn bovenbeen en afgewerkt en van het onderste stuk een sjaal gemaakt
Nou, daar wil ik wel een foto van zien!! Ben ernstig benieuwd!! Wil ook vaak zulke dingen doen maar ben altijd bang dat ik halverwege het werk afhaak óf dat het gewoon niet mooi is....
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Die vind ik ook leuk! Mijn borsten zijn er alleen te groot voor, ik pas geen H&M bikini's
Maar hij is erg leuk.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
ooohw die wil ik ooook!
alleen hij is al uitverkocht op internet :'(
heb al een hele tijd niet meer geshopt, maar dit was het laatste vorige maand
ze lopen heerlijk! LOVE zare shoes
gister wel wat geurkaarsen en geurstokjes (luchie groende thee, mandarijn) gekocht bij Rituals... altijd fijn die sale, en met een hond in huis geen overbodige luxe want brise en dergelijke meurt (voor als mn vriend ernaar vraagt die rituals onnodig duur vind)
alleen hij is al uitverkocht op internet :'(
heb al een hele tijd niet meer geshopt, maar dit was het laatste vorige maand
ze lopen heerlijk! LOVE zare shoes
gister wel wat geurkaarsen en geurstokjes (luchie groende thee, mandarijn) gekocht bij Rituals... altijd fijn die sale, en met een hond in huis geen overbodige luxe want brise en dergelijke meurt (voor als mn vriend ernaar vraagt die rituals onnodig duur vind)
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Jeanette schreef:Leuk Mari, waar heb je die besteld?
Bij de otto, ze waren ook niet duur, dus dan is vriendlief ook weer happy.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
smooch schreef:
Die vind ik ook leuk! Mijn borsten zijn er alleen te groot voor, ik pas geen H&M bikini's
Maar hij is erg leuk.
Powerbabe is nu op pad om deze voor mij te scoren en daarna gaan we koffiedrinken whaha!
Gast- Gast
CKC schreef:smooch schreef:
Maar hij is erg leuk.
Powerbabe is nu op pad om deze voor mij te scoren en daarna gaan we koffiedrinken whaha!
grrr, jaloers... grumbel
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Goochempie schreef:CKC schreef:smooch schreef:
Maar hij is erg leuk.
grrr, jaloers... grumbel
Tss, ik ook!
Welke kleur ga je nemen?
trouwens wat een mooi figuur heeft ze zeg...wil ik ook!
smooch- Kletskop
smooch schreef:Goochempie schreef:CKC schreef:smooch schreef:
Maar hij is erg leuk.
grrr, jaloers... grumbel
Tss, ik ook!
Welke kleur ga je nemen?
Ohh nee Powerbabe werd uitgelachen @ H&M ze zeiden dat de bikinis er nog niet waren..
Rood, we gaan voor ROOD!
Gast- Gast
CKC schreef:smooch schreef:Goochempie schreef:CKC schreef:smooch schreef:
Maar hij is erg leuk.
grrr, jaloers... grumbel
Tss, ik ook!
Welke kleur ga je nemen?
Ohh nee Powerbabe werd uitgelachen @ H&M ze zeiden dat de bikinis er nog niet waren..
Rood, we gaan voor ROOD!
LOL
Wanneer komen ze binnen dan, moet je lang wachten?
Die met bloemen vindt ik ook mooi.
smooch- Kletskop
Haha ik werd echt ernstig vreemd aangekeken toen ik naar bikini's vroeg. Ze hangen voorlopig nog niet in de winkel, helaas. Maar het was het proberen waard!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha ik werd echt ernstig vreemd aangekeken toen ik naar bikini's vroeg. Ze hangen voorlopig nog niet in de winkel, helaas. Maar het was het proberen waard!
haha zie het helemaal voor me!
smooch- Kletskop
Haha echt he, in mijn hoofd trekt ze nu ook een wenkbrauw op als ik er aan denk. Maar ik ben er niet zeker van dat dat ook echt gebeurd is.
Gast- Gast
Kleren voor de kinderen en een tuniekje voor mijzelf.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
6 potjes nagellak
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 6 van 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen