Laatst gekocht!
+57
SoezieQ
Penny Blossom
Sterre
Tiana
me-girl
Kabouter
Lady4
Pannetoet
Eris
Pien
Lien
Sweety
Lavendel
Wennebellah
Lynn_
Sarah1985
Beachgirl
Frappuccino
Nathalie
bolus26
Mamsie
Guus
smooch
Cow
Mari
minoessepoes
Rosa
Cherique
Monte
Lieke128
ijsjemeisje
Okidoki
Cato
studiebol
TNMN
loura
Niekske
VeryCherry
Shy
Shisha
Arwyn
Laquisia
Susan
_Lacey_
Prosecco
Carra
Jeanette
Phileine
Zwerver
Raindrop
Bliss
Lotus
Sugarfall
flower
Pluk
Zonnebloem
Blond
61 plaatsers
Pagina 12 van 12
Pagina 12 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Re: Laatst gekocht!
Een bol wol bij de Wibra.
Ik ben aan het haken geslagen, ben nu bezig met een schildpad ( http://www.amigurumis.nl/schildpad.jpg )
En ik wil ook mutsjes kunnen haken, maar eerst maar een paar simpele beestjes om te oefenen.
Ik ben aan het haken geslagen, ben nu bezig met een schildpad ( http://www.amigurumis.nl/schildpad.jpg )
En ik wil ook mutsjes kunnen haken, maar eerst maar een paar simpele beestjes om te oefenen.
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
wc-eend schreef:Wel waar trutje! Je fotoZachtCookie schreef:Ik heb vandaag een nieuwe bril gekocht. Maar kan er geen plaatje van vinden.
Muts, ik wil toch wel een beetje anonimiteit en een beetje exclusiviteit voor mijn lieve followertjes op twitter..
Gast- Gast
Goh, gaat er ineens een lichtje branden wie jij bent.ZachtCookie schreef:
Muts, ik wil toch wel een beetje anonimiteit en een beetje exclusiviteit voor mijn lieve followertjes op twitter..
Gast- Gast
Purple schreef:Goh, gaat er ineens een lichtje branden wie jij bent.ZachtCookie schreef:
Nou? En wie ben jij dan?
Gast- Gast
Tinkie schreef:Een bol wol bij de Wibra.
leuk he! ik ga er ook mee beginnen
Gast- Gast
Reeza schreef:
Deze CD.. Heeft 2-3 weken levertijd helaas maar ik vind hem nu al super! 3 cd's zijn het voor €8 met allemaal houseclassics
Ik hem 'm gisteren ontvangen en hij is vet!!!
Gast- Gast
Deze laarsjes. Ik was al een hele tijd op zoek naar een tijdelijke vervanging van mijn laarzen zonder hak, want die zijn een beetje te afgeragt intussen . Deze voldoen redelijk, al ben ik nog niet 100% overtuigd. Volgend jaar koop ik gewoon weer laarzen aan het begin van het seizoen. Ik heb laatst ook hele mooie met hak gekocht, maar die moet ik steeds aantrekken met pantysokjes of een plastic zakje (....) omdat mijn wreef hoog is. Verder zitten ze heerlijk, maar ik draag ze hierdoor tocht iets minder.
Oh en blauwe druifjes in een glazen bakje, voor het lente gevoel
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 12 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht!!
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht!
» Laatst gekocht topic #254305
» Laatst gekocht #75686433