Fototopic
+52
Jerry
Snoes
Caroow
Flippin' Bitch
RioolSpook
Lady4
Starla
mickey
Linnie1985
Curious
slaatje
Zora
Middleme
ExpressoB
PluDan
Monte
ThinkPink
Pompoen
Stuiterbal
Burn
banjer49
Sjaantje
Sylvana
Jilke
Ibbeltje
Lieke128
marjoleinnn
Rovine
Sterre
Jeanette
TGR
Evalynn
SoGood
Sugarfall
Sweety
silly-one
Mamsie
Paper Crown
Kaboutertje
Caresses
Bliss
MissBlunt
Raindrop
Feline
Marin
Alex
Blair
Suus
Sarah1985
Aziraphale
Lejow
Shisha
56 plaatsers
Pagina 3 van 10
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Fototopic
Oh nee ik vind het absoluut niet bullshit dat je van Frits een tattoo laat zetten, dat vind ik haast ontzettend logisch bij jou. Ik vond dat ene alleen zo grappig.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Oh nee ik vind het absoluut niet bullshit dat je van Frits een tattoo laat zetten, dat vind ik haast ontzettend logisch bij jou. Ik vond dat ene alleen zo grappig.
Haha ik ook hoor. Degene die 'm zette is Spaans en verstaat geen Nederlands of zo. Ik had de tattoo eerder besproken met zijn collega en toen kwam hij erbij, keek naar 't ontwerp en knikte en zo.. 'Ahaa Japanese, that's cool! Okay so what does it mean?'
.. Frits
Gast- Gast
Hahaha je moet het natuurlijk ook wel echt extreem droog zeggen he, voor 't effect.
Marin- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Het is 'kat'akana
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Evy, dat wordt een brutaaltje! Daar ga je nog je handen aan vol krijgen als ze wat ouder is.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Evy, dat wordt een brutaaltje! Daar ga je nog je handen aan vol krijgen als ze wat ouder is.
Tell me about it.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik en Bungel!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Leuke foto's! Wat wordt a. al groot Evy... Inderdaad een ontdeugende blik
Met Ramses (kitten):
*weg*
Met Ramses (kitten):
*weg*
Laatst aangepast door Sterre op vr 6 jan 2012 - 22:20; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Oeps, als je heel snel kijkt... Dan lijkt het, voor mij, net alsof je een kittenblazer aanhebt. Ik dacht al:"Is dat weer in de mode ofzo?" Tot ik de tekst eronder las..... ....... ........
Gast- Gast
Super leuke foto Sterre! Wat ben je in je gezicht veranderd.
Marin- Lady Post-a-lot
Leuke foto Sterre! En wat is Ramses een schatje!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ow wat een dotje van een kitten! Geweldige foto, zo wijs voor een kleine kat!
Bazinga, gewelidig! Andere mensen laten een kattenpootje boven hun ster zetten, tja ieder zijn ding. De gedachte erachter das mooi!
Evy wat een leuke foto. Volgens mij een erg ondeugende dame?
Jeanette, leuk! Mooie meid!
Bazinga, gewelidig! Andere mensen laten een kattenpootje boven hun ster zetten, tja ieder zijn ding. De gedachte erachter das mooi!
Evy wat een leuke foto. Volgens mij een erg ondeugende dame?
Jeanette, leuk! Mooie meid!
Gast- Gast
Oei, dat is een brutale volgens mij. Ben je erg gehecht aan je gordijnen?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Haha thanks op FB dachten mensen ook al dat ik een poezentrui aan had toen ze snel keken
Hij is inderdaad HEEL druk de laatste week, en vaak op slooptocht. Hopelijk lukt het om het snel af te leren. Maar hij kan ook heel lief zijn gelukkig en spinnend bij je komen liggen en op je schoot slapen.
Hij is inderdaad HEEL druk de laatste week, en vaak op slooptocht. Hopelijk lukt het om het snel af te leren. Maar hij kan ook heel lief zijn gelukkig en spinnend bij je komen liggen en op je schoot slapen.
Sterre- Ratel
Hij heeft echt hetzelfde brutale gezichtje als mijn Henk, die heeft al voor minstens 100 jaar aan zakgeld gesloopt.
Rovine- Ratel
Heb je een foto van Henk, Rovine?
@ Marin: in welke zin veranderd? Kan ook door het slechte licht komen op de foto denk ik!
@ Marin: in welke zin veranderd? Kan ook door het slechte licht komen op de foto denk ik!
Sterre- Ratel
Hele leuke foto Sterre! En wat is Ramses een schatje Wat kijkt hij ook stoer in de lens
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Sterre schreef:Heb je een foto van Henk, Rovine?
Ja weet ik niet zo goed. Ben je afgevallen? Een wat smaller gezichtje? Wel mooi trouwens, maar ik vind jou sowieso heel mooi.
(maar misschien komt 't ook wel door 't licht hoor)
Marin- Lady Post-a-lot
Sterre schreef:Heb je een foto van Henk, Rovine?
Heb even moeten zoeken omdat niet alles online staat, volgens mij zijn de laatste 2 foto's wel een beetje rond dezelfde leeftijd van Ramses (week of 7). Hij was toen heel druk, heel aanhankelijk en nieuwsgierig. Overal mee bemoeien en netjes poseren voor de camera. Nu nog trouwens, maar dan 4 kilo zwaarder.
Rovine- Ratel
Marin schreef:Sterre schreef:Heb je een foto van Henk, Rovine?
Ja weet ik niet zo goed. Ben je afgevallen? Een wat smaller gezichtje? Wel mooi trouwens, maar ik vind jou sowieso heel mooi.
(maar misschien komt 't ook wel door 't licht hoor)
Dank je . Ik ben wel wat afgevallen het laatste jaar, maar niet heel extreem. Dus dat kan het misschien zijn ja!
edit: ik zag dat je in een ander topic vroeg wat we met de muur hadden gedaan. Ik had geen tijd meer om te reageren, maar zoals je ziet is 'ie nog steeds donkergeel! Nog geen spijt van, de rest van ons interieur is vrij rustig.
Sterre- Ratel
Rovine schreef:Sterre schreef:Heb je een foto van Henk, Rovine?
Heb even moeten zoeken omdat niet alles online staat, volgens mij zijn de laatste 2 foto's wel een beetje rond dezelfde leeftijd van Ramses (week of 7). Hij was toen heel druk, heel aanhankelijk en nieuwsgierig. Overal mee bemoeien en netjes poseren voor de camera. Nu nog trouwens, maar dan 4 kilo zwaarder.
Aw mooi beestje! Behalve dat Henk ook wat wit heeft lijken ze inderdaad wel op elkaar, ook qua karakter zo te lezen. Ramses is nu 11 weken. Hij wordt zo snel groot! We hebben hem nu twee weken en het echte kitten-achtige gaat er al een beetje van af.
edit: ik heb de foto's even uit de quote verwijderd, mocht je ze er weer vanaf willen halen.
Sterre- Ratel
Heb wel vaker gehoord dat alle streepjeskatten een beetje gek en knuffelig zijn. Veel mensen met zo'n kat herkennen wel trekjes die Henk ook heeft. Bij ons werd het inderdaad ook al heel snel zo'n slungel, maar zijn karakter is nog steeds heel erg kittenachtig, ook al is hij inmiddels 2. De hoop dat hij ooit nog rustig wordt hebben wij allang opgegeven. Sterkte.
Rovine- Ratel
Hahahaa zo zag ik het ook inderdaad!Maura schreef:Oeps, als je heel snel kijkt... Dan lijkt het, voor mij, net alsof je een kittenblazer aanhebt. Ik dacht al:"Is dat weer in de mode ofzo?" Tot ik de tekst eronder las..... ....... ........
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 3 van 10
Permissies van dit forum: