Fototopic
+52
Jerry
Snoes
Caroow
Flippin' Bitch
RioolSpook
Lady4
Starla
mickey
Linnie1985
Curious
slaatje
Zora
Middleme
ExpressoB
PluDan
Monte
ThinkPink
Pompoen
Stuiterbal
Burn
banjer49
Sjaantje
Sylvana
Jilke
Ibbeltje
Lieke128
marjoleinnn
Rovine
Sterre
Jeanette
TGR
Evalynn
SoGood
Sugarfall
Sweety
silly-one
Mamsie
Paper Crown
Kaboutertje
Caresses
Bliss
MissBlunt
Raindrop
Feline
Marin
Alex
Blair
Suus
Sarah1985
Aziraphale
Lejow
Shisha
56 plaatsers
Pagina 2 van 10
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Fototopic
MissBlunt schreef:Raindrop schreef:Meneer is helemaal niet nieuwsgierig hoor (eerste twee foto's)
Wat een leuke tas! Wil je delen waar bje hem vandaan hebt?
Dankje! Ik heb hem in Eygpte gekocht maar het is een tas van Piero Guidi. Die tassen hebben allemaal zo'n print en ze zijn er in allerlei modellen en ook in verschillende kleuren (wit, zwart, geel etc.).
Je hebt er geloof ik ook veel nepvarianten van. Een meisje dat ik ken heeft een wit model en heeft hem gekocht op de markt(in België of Nederland volgens mij).
De man van wie ik hem heb gekocht beweerde dat die van mij een echte is, weet niet of het waar is maar het is wel echt leer.
Laatst aangepast door Raindrop op wo 4 jan 2012 - 4:07; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Aaah die armpjes van Smikkell en de meest rechtse (weet alleen de oude naam en weet niet of ik die mag zeggen..), zijn ze zo rood van de kou?
Gast- Gast
Stoere chicks!! brr.. wat koud
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Leuk al die beesten-foto's
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb ook een nieuwe!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
schattig! CKC
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Afgelopen maandag gemaakt. Lekker cliché, maar ik had nog nooit zo een foto gemaakt dus iik vond wel dat het mocht haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Leuke foto's Bliss.
Je bent een mooie meid CKC. Hoe is het trouwens vandaag gegaan? ( even geheel offtopic, of heb je het al ergens gepost? )
Je bent een mooie meid CKC. Hoe is het trouwens vandaag gegaan? ( even geheel offtopic, of heb je het al ergens gepost? )
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk je haar zo stijl CKC, al vind ik krullen toch het mooiste!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
CKC mooie meid! Maar waar zijn je krullen Haal ze terug!
Silly-one, gaaf! Nu wil ik ook snowboarden. Hebben jullie een beetje goed weer gehad?
Silly-one, gaaf! Nu wil ik ook snowboarden. Hebben jullie een beetje goed weer gehad?
Gast- Gast
Ik heb geprobeerd om ook met een big smile op de foto te gaan, maar dat lukt me nooit als ik zelf een foto maak.
Laatst aangepast door Princess op zo 8 jan 2012 - 0:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Cimic schreef:CKC mooie meid! Maar waar zijn je krullen Haal ze terug!
We hebben alleen gisteren echt zon gehad en strak blauwe lucht. Maandag was het op de top super, we keken ook heel mooi uit op de wolken in het dal. Eén dag wat regen in de ochtend en de andere dagen sneeuw, maar wel dusdanig dat het nog goed boarden en skiën was.
Er is op een dag en nacht iets van 20 cm in het dal gevallen en op de top meer .
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
jaaaaa fritsie makes you smile!!!
Deed het zeer?
Deed het zeer?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hmm ik genoot er niet van haha en heb hard in die tafel geknepen, maar 't viel mee Bepaalde stukken deden wel zeer, volgens mij ging-ie daar precies over een ader of zo.... Maar 't was goed te doen, brandt een beetje maar that's it. Maar als ik er naar kijk en dan naar Fritsie die naast me zit, voel ik me helemaal happy, dus 't was 't waard!
Gast- Gast
Wat is het voor tattoo?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Japans! *edit; het is Katakana, een Japanse manier van schrijven. Er staat Frits.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Japans! *edit; het is Katakana, een Japanse manier van schrijven. Er staat Frits.
Als je snel kijkt staat er " JIJ "
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Bazinga schreef:Japans! *edit; het is Katakana, een Japanse manier van schrijven. Er staat Frits.
Op de een of andere manier vind ik dit echt hilarisch. Het is zo'n exotische tattoo, Japans, Katakana..klinkt heel exotisch. En wat staat er: Frits.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Het is 'kat'akana
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Marin schreef:Bazinga schreef:Japans! *edit; het is Katakana, een Japanse manier van schrijven. Er staat Frits.
Op de een of andere manier vind ik dit echt hilarisch. Het is zo'n exotische tattoo, Japans, Katakana..klinkt heel exotisch. En wat staat er: Frits.Het is dat ik weet dat het je kat is en je zielsveel van 'm houdt
Ik weet 't Haha ach er mag om gelachen worden hoor Ik weet ook dat er genoeg mensen zijn die 't bullshit vinden dat ik de naam van m'n kát op m'n pols laat vereeuwigen. Maar goed, ik ben nu eenmaal stapelgek op 't beest en ik geloof oprecht dat hij in a way mijn redding is geweest; ik was 18 toen ik 'm kreeg, op 't moment dat m'n wereld langzaam in elkaar stortte. Klinkt dramatisch, ik weet 't, maar ik was echt fucked up de weg kwijt toen en op de één of andere manier, gaf dat kleine bolletje kitten me zoveel rust. Zoveel plezier, energie en liefde... 't Is zoveel meer dan een kat voor me, zoveel meer dan een huisdier! En nu is hij voor altijd vereeuwigd op m'n lijf (hopelijk word ik niet dement later..) en hij is 't waard
Gast- Gast
Om hier de dierensfeer nog even aan te vullen...
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 2 van 10
Permissies van dit forum: