Armani Emporio Armani She eau de parfum
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Armani Emporio Armani She eau de parfum
Ik kan me vaag herinneren dat ik deze lekker vond ruiken maar ik kan me niet meer voor de geest halen wat voor geur het was. Is hij bijvoorbeeld zoet of bloemig? Wie kan dit parfum een beetje beschrijven?
Ik kan hem voor mijn bonnen uit mijn kerstpakket bestellen maar ik twijfel want hij is niet echt goedkoop.
Gast- Gast
Re: Armani Emporio Armani She eau de parfum
Ik vond hem iig ook super lekker, maar weet niet meer hoe hij ruikt! Zou even langs de douglas gaan om te ruiken en hem dan pas bestellen..
Edit: Dit staat op de site ''Deze staat bekend als geraffineerd en bloemig. Deze vrouwelijke geur bevat een mix van fruit, jasmijn, heliotroop met een vleugje cedar, vanille en muskus. ''
Edit: Dit staat op de site ''Deze staat bekend als geraffineerd en bloemig. Deze vrouwelijke geur bevat een mix van fruit, jasmijn, heliotroop met een vleugje cedar, vanille en muskus. ''
Laatst aangepast door Amazzonia op di 3 jan 2012 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan zou ik gewoon even naar de de douglas of iets dergelijks gaan en even ruiken aan een tester.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ook ergens gaan ruiken, sowieso niet eerder bestellen dan dat.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Deze staat er ook tussen en daar had ik toevallig vorige week een proefje van gekregen.
Die is wel heel erg zoet trouwens!
Gast- Gast
Birgit schreef:Deze staat er ook tussen en daar had ik toevallig vorige week een proefje van gekregen.
Dit is mijn 1 van mijn favo's! K heb hem nu 3x gehad en hij blijft lekker! Echt een aanrader
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: