Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Armani Emporio Armani She eau de parfum

3 plaatsers

Ga naar beneden

Armani Emporio Armani She eau de parfum Empty Armani Emporio Armani She eau de parfum

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:11

Armani Emporio Armani She eau de parfum 1-A2-19_43

Ik kan me vaag herinneren dat ik deze lekker vond ruiken maar ik kan me niet meer voor de geest halen wat voor geur het was. Is hij bijvoorbeeld zoet of bloemig? Wie kan dit parfum een beetje beschrijven?
Ik kan hem voor mijn bonnen uit mijn kerstpakket bestellen maar ik twijfel want hij is niet echt goedkoop.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Armani Emporio Armani She eau de parfum Empty Re: Armani Emporio Armani She eau de parfum

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:17

Ik vond hem iig ook super lekker, maar weet niet meer hoe hij ruikt! Zou even langs de douglas gaan om te ruiken en hem dan pas bestellen..

Edit: Dit staat op de site ''Deze staat bekend als geraffineerd en bloemig. Deze vrouwelijke geur bevat een mix van fruit, jasmijn, heliotroop met een vleugje cedar, vanille en muskus. ''

Laatst aangepast door Amazzonia op di 3 jan 2012 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Armani Emporio Armani She eau de parfum Empty Re: Armani Emporio Armani She eau de parfum

Bericht  minoessepoes di 3 jan 2012 - 4:18

Dan zou ik gewoon even naar de de douglas of iets dergelijks gaan en even ruiken aan een tester.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:19

Dat wilde ik inderdaad ook gaan doen smile

Gast
Gast

Bericht  Toet di 3 jan 2012 - 4:20

Ik zou ook ergens gaan ruiken, sowieso niet eerder bestellen dan dat.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:21

Deze staat er ook tussen en daar had ik toevallig vorige week een proefje van gekregen.

Armani Emporio Armani She eau de parfum 1-WI-19_34

Die is wel heel erg zoet trouwens!

Gast
Gast

Bericht  Mida4you di 3 jan 2012 - 4:40

Birgit schreef:Deze staat er ook tussen en daar had ik toevallig vorige week een proefje van gekregen.

Armani Emporio Armani She eau de parfum 1-WI-19_34

Die is wel heel erg zoet trouwens!

Dit is mijn 1 van mijn favo's! K heb hem nu 3x gehad en hij blijft lekker! Echt een aanrader
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: